zondag 2 februari 2014

The Happy Challenge | Dream Moodboard

Vrijdagochtend ging mijn wekker. Ik haat wekkers. Maar, dit keer was het fijn om wakker te worden. Twee redenen; ik zou mijn spiegelreflex gaan kopen & de nieuwe opdracht van The Happy Challenge kwam online. En laat ik deze nou kunnen combineren, ja ja ja! Happy girl. De opdracht van deze week was het visualiseren van jouw droom en jouw ideale leven. Mijn ideale leven, goeiemorgen heb je even? -HA dat rijmt!-. Ik was onwijs enthousiast, maar ik wist ook dat ik niet het type ben om een prachtig mooi moodboard in elkaar te knutselen. Daarom heb ik het op een iets andere manier gedaan. Ik sprong lekker op de bank met mams met The Voice Kids aan -dit moeten jullie trouwens echt even horen; klik! Goed, ik zat daar dus, en toen ging ik op zoek naar foto's die mijn dromen konden visualiseren. Ik heb ze allemaal op We Heart It gevonden, en ik ben stiekem best wel een beetje trots op het resultaat! Klik snel verder, want daar staan toch echt foto's die ik zelf heb gemaakt. I'm so excited, la la la. Beetje jammer was het wel, dat ik ze helemaal mooi lichter had gemaakt, maar dat dat niet echt goed terug te zien is wanneer ik ze verklein en op mijn blog zet. Weet iemand stiekem hoe dit kan komen?


Hieronder zie je mijn uitgeprintte plaatjes. Sommigen bleven hangen onder de daarvoor bedoelde ijzeren bloemblaadjes dingen. Anderen zitten vast met een mini magneetje. Dat ziet er niet heel fabulous uit, helaas.  


Het linkerplaatje in de hoek staat voor mijn droom om ooit van schrijven mijn werk te maken. Of in ieder geval iets te doen met schrijven in mijn carrière. Het plaatje eronder is een ukulele. Deze staat voor het feit dat muziek een ontzettend grote rol speelt en ik hier in mijn leven alles aan wil -blijven- doen wat ik kan. 


 De handen staan voor geborgenheid, zoals ik in mijn eerste opdracht omschreef. Ik vind het belangrijk om er te zijn voor de mensen om me heen en ook om het gevoel te hebben dat ik niet alleen ben. En het mega hart staat natuurlijk voor liefde. DUH. Naast de handen zie je een microfoon, omdat zingen voor mij heel erg "sjfjdsfladlsf" belangrijk is. Het plaatje in de rechterhoek is een Penny board. Op de een of andere manier wil ik er graag eentje hebben en ermee aan de gang. Het is stiekem niet echt wat voor mij, maar het lijkt me onwijs leuk om het te kunnen. Ook vooral omdat mensen dit niet van mij verwachten! Thinking out of the box! Onderin bewonder je Marilyn Monroe. Niet omdat ik een mega fan ben. Jawel eigenlijk wel een beetje. Ik ben een mini fan. Maar, omdat zij zo'n icoon is, en zo mooi is -was, maar ik vind dat ze het nog steeds is!- maar helemaal niet lijkt op een van de hedendaagse modellen. Oké, dit wordt echt een onsamenhangend verhaal. Dit plaatje staat voor zelfvertrouwen. Vertrouwen in het feit dat ik er niet als een model uit hoef te zien om mooi te zijn. Hallelujah. 


Dat plaatje daar helemaal boven aan is een gezellige, knusse kamer. Veel hout en een grote bank. Voor mij en mijn lieve grote of kleine gezinnetje later. Ik kan niet wachten om een eigen plekje te hebben, dit helemaal leuk in te richten en samen te wonen met lieve Jim. Want dat wil ik graag. Ook al weten we dat we hier geen haast mee moeten hebben. Ten eerste weet je maar nooit, en ten tweede zijn we mega jong. Jonge pielies. Kleine kuikens. Onervaren studenten. Nee, samenwonen is en blijft een droom. Dan de wolken met het vliegtuigje. Dit staat voor de reizen die ik graag wil gaan maken. En voor het feit dat ik echt graag mijn vliegangst wil overwinnen. Ik heb al vaak gevolgen, maar ik vind het altijd ZO eng. Tranen lopen over m'n wangen als ik ook maar het geringste gevoel heb dat er wat mis gaat. Ja. Paniek. De twee foto's rechts staan voor het hebben van een gezonde levensstijl. Niet te extreem, maar gewoon gezond en lekker eten en genoeg beweging. Oh, en ik wil graag een echte keukenprinses worden. Ooit. Als ik later groot ben. 


Dan London. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn hart in New York ligt. Ik ben er twee keer geweest, en zou zo nog tien keer gaan. Ik vind het daar geweldig, geen idee waarom. Maar, het is zo ver! Ik zou heel graag mijn stage in Engeland willen lopen. Dat is mogelijk met mijn studie, en ik ben er echt determined over om het te gaan proberen. Een plekje krijgen bij een leuk bedrijf is geen koek en ei, maar ik ga mijn best doen. Dat zou dan pas in 2016 zijn, dus genoeg tijd om erover te panieken. 


Nog even een overview van het hele board. Inclusief rare gloed, want ik ben een bewerk-pro! Aan de onderkant is nog een beetje ruimte. Dit staat voor het feit dat je je toekomst nooit helemaal kunt plannen, dus heb ik ook wat ruimte leeg gelaten. Wat een filosofische gedachte!

 Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! En dat de foto's een beetje oke zijn. Ik heb m'n best gedaan! Ik heb ondertussen van heel veel lieve meiden reacties en tips gekregen, dus binnenkort ga ik maar eens een mooi bewerk programma uitzoeken om mijn foto's wat mee beautyfyen enzo. Wat geen woord is. Dat heet neologisme, toch? Kijk, en dat soort onzin onthoud ik dan weer WEL. Welkom in Stella's leven.

Hele fijne zondag allemaal, en veel lieve rommelige kusjes,
Stells. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie invulling heb je aan deze opdracht gegeven! Het ziet er echt prachtig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke challenge! Echt een mooi board heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Doe je -nog- niet mee? Het is echt de moeite waard! Dankjewel! Liefs

      Verwijderen
  3. Mooi gevisualiseerd overzicht heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, erg mooi gedaan! Ik vind het er erg origineel en mooi uitzien, dus je mag zeker trots zijn op jezelf! Wat een prachtige dromen en ambities trouwens, ik vind het erg mooi wanneer iemand niet bang is om groots te dromen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Ja vindt je? Ik ben stiekem wel een beetje bang hoor, dat ik voor grote teleurstellingen kom te staan! Maar we gaan er voor! Liefs!

      Verwijderen
  5. echt een leuke challenge, en wat een leuke moodboard! :) En wat leuk dat je ook in gouda woont!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Oh je bent een stadgenootje? Leuk, toevallig! Liefs!

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat je hier aan mee doet en wat heb je er een mooie invulling aan gegeven. Prachtige foto's en als je er maar hard genoeg voor werkt komen al je dromen uit, no doubt about that :D!

    Als je het leuk vindt dan ben je vandaag van harte uitgenodigd om mee te doen aan mijn linkparty! Hier kun je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto én een link naar jouw blog! Erg tof toch :D!

    Veel liefs Rosie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het lieve complimentje! Echt lief, vooral over die foto's, het zijn natuurlijk mijn aller eerste 'echte' foto's! Ik ga ervoor :D Ik weet het, ik heb het wel eens geprobeerd maar dat was via mijn iPhone en dat ging wat lastig! Lief dat je me eraan herinnert, ik ga eens kijken of het via mijn laptop wat gemakkelijker gaat! Liefs!

      Verwijderen
  7. Ontzettend leuk gedaan zeg. Ik wist niet dat liefde belangrijk voor jou is? Had ik nooit achter je gezocht ;) Oeh en ukelule spelen lijkt me zo tof, ik wil je wel eens horen spelen hoor. Als we afspreken neem je hem maar gewoon mee :) Verder vind ik het een mooi 'lijstje' en ik hoop dat ze uit gaan komen. Met veel dingen ben je al goed op weg volgens mij, muziek, bloggen, liefde en reizen. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewelllllll lieve Kar! Nee he? Jij denkt "Stella, die wil voor altijd alleen wonen en is altijd chagrijnig en zal nooit andere liefde kennen dan chocola". Hihi. Gaan we doen, beloofd! Als jij dan een leuke doodle tekening voor mij maakt! Wat een creatief team zijn we dan, hihi! Kus!

      Verwijderen
  8. Ohh, heel leuk gedaan! Misschien wel mijn favo visionboard van deze challenge tot nu toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt?! Are you kidding me? Wat super lief, dankje heel erg wel! Liefs!

      Verwijderen
  9. Wat een leuke manier om een visionboard te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.