donderdag 27 februari 2014

Thee tijd met Stella | Liefde voor de Zara Home

Laatst was ik met lief blogvriendinnetje Femke in Den Haag (klik). We hebben toen ook een snel kijkje genomen in de Zara Home. Ik vond de spulletjes echt prachtig, maar wel een beetje duur. Het blijft bij dromen dus. Daarom maakte ik een collage van alle frutsels en spulletjes -frutsels Stella, kom op, dat is pure chocolade "best wel lekker" noemen, kannie he!-. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Alle producten zijn nu nog steeds te koop en te vinden op de website van Zara Home (klik). Wat vinden jullie van de Zara Home?


Lieve rommelige kusjes,
Stells.

11 opmerkingen:

  1. ziet er inderdaad heel erg leuk uit
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben verliefd! Dat bestek met die munt kleur is echt prachtig. Als ik ooit op mezelf zou gaan wonen, dan zou ik dat bestek echt dolgraag willen hebben. Ik vind eigenlijk alles in de collage wel leuk. Jammer dat het allemaal van Zara Home is en met andere woorden 'out of my reach'. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap helemaal wat je bedoelt! Out of my reach, helemaal waar, Zo jammer! Ja? Ik ook, hihi. Liefs, dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  3. Nou dat ben ik compleet met je eens. Ze hebben prachtige spullen, maar net iets te duur om 'zomaar' te kopen. Dat bestek vind ik echt zo tof! Maar ja, dat heeft dan ook een mint kleurtje he?! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Misschien later, als we rijke, succesvolle vrouwen zijn, hihi. Ik wist stiekem al van tevoren dat jij erop zou reageren, op dat bestek, hihi! Je kunt het misschien ook wel DIY'en? Liefs!

      Verwijderen
  4. Zo een bruin leren boek wil ik altijd al hebben om dingen op te schrijven in een stijlvolle manier :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw de zara home is altijd zo mooi. Ik vind de theekopjes erg leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw dit ziet er zo leuk uit allemaal!!
    Hier wil ik echt nog een keer naar toe.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Té schattig! Dat bestek zou je zelf ook nog kunnen maken (budgetproof!)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.