maandag 24 februari 2014

Treinverhalen | deel 9

Vrijdag avond, vijf over half tien. Ein-de-lijk nieuwe inspiratie voor treinverhalen. Naja, een kort verhaaltje. Ik zit in de trein. Nu, op dit moment. Echt. En er zit een heel lief, onbezonnen, blondharig meisje schuin tegenover mij. Met haar moeder. En ze maakt me blij. Waarom?

Ze praat in zichzelf
Ze voert hele toneelstukken op
Ze heeft een knalrood brilletje
Ze draagt een knalrode panty
Ze heeft een heel bed voor zichzelf gemaakt van haar jas en sjaal
Ze doet alsof er koekjes zijn
Ze kijkt heel blij -het is best een beetje eng eigenlijk, ze lacht echt HEEL breed the whole time-
Ze heeft een tekening waarop zo'n beetje de hele wereld geloof ik getekend is; snowboots en koekjes 
en een eenhoorn, ik heb het allemaal voorbij horen komen
Ze heeft paarse bergschoentjes aan
Ze wil per se dat haar pen het doet, dus doopte ze hem bijna in haar limonadeflesje want "de pen had dorst"
Ze irriteert haar tijdschriftlezende, Candy Crush spelende moeder. Hilarisch, stiekem
Ze vertelt nu dat haar haarband vies is en dat ze hem maar eens in de "wasmaziene" moet doen

En als je me nu nog niet begrijpt, ga ik het tegen mijn papa zeggen. Want die werkt bij de "pliesie" hoor!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Treinverhalen heeft een nieuw 'logo'. Ik vind het beter bij mijn blog passen zo, jullie?

Morgen vertrek ik trouwens vroeg in de ochtend naar Antwerpen met mijn mams. Ik heb er heel erg veel zin in. Ik hoop lekker te shoppen, bij te kletsen met mams, lekker te eten en het vooral gewoon heel erg leuk te hebben. Er komt snel een post online wat aankoopjes betreft!

20 opmerkingen:

  1. woei antwerpen is leuk! en schattige meisjes in de trein ook, haha. en dan nog iets: ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! want ik vind je blog gezellig en lekker rommelig maar niet zo rommelig dat het irritant is. dus keep going :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Ah, daar ben ik heel blij mee, ik ga snel een kijkje nemen! Naast Antwerpen en schattige meisjes ben jij nu de reden voor mijn blijheid, woehoeee! We zouden er taart op moeten eten, appel of aardbei? Liefs en nogmaals bedankt!

      Verwijderen
  2. Je header is mooi zo inderdaad, veel plezier in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeeeel plezier in Antwerpen kwallie! En nahh, kindjes in de trein. DIt meisje klinkt echt lief. In tegenstelling tot dat jongetje en de krijsbaby in de bakker bart.

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tenk joe kwallie! Hahaha, echt he? Stukken beter! Liefs terug.

      Verwijderen
  4. Haha wat leuk geschreven! Erg leuk logo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat een lieve complimentjes! (: Liefs!

      Verwijderen
  5. Wat super leuk geschreven! En je nieuwe logo is erg leuk :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk stukje weer! Antwerpen is héél leuk, veel plezier. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer leuk geschreven, ik geniet hier echt van haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "De pen had dorst"
    Heel erg leuk! Veel plezier in Antwerpen trouwens, lijkt me een heerlijke stad om te shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahaha, ik ben echt raar he? I know! Liefs!

      Verwijderen
  9. Ah wat leuk om te lezen! Hopelijk heb je het gezellig in Antwerpen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief van je! Ik heb het heel leuk gehad (: Liefs, Stella.

      Verwijderen
  10. Ahww wat superleuk om te lezen! (we want more!_
    hahaha "de pen had dorst."
    Have fun in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.