maandag 3 maart 2014

Even kletsen, dat moet ook gebeuren

Lieve allemaal! Ik zou het echt even fijn vinden om met jullie te kletsen. Gewoon, dan doen we even alsof we aan een lange, mooie tafel zitten op fijne stoelen met lekkere hapjes en drankjes en zeeën van tijd om te kletsen over eigenlijk niks, want daar ben ik goed in. Al zeg ik het zelf. Ik ben op dit moment stiekem mijn to do list voor mijn studie aan het ontlopen. Ik zit met een kop groene thee -het zal eens niet- lekker een beetje op mijn toetsenbord te rammelen, omdat ik soms gewoon zo graag even wil schrijven. Hebben jullie dat ook? Of is er nu alweer iets wat mij een volkomen raar kind maakt?

Ik wil best vaak gewoon graag eventjes wat delen. En dan niet met de wereld, dus Facebook en Twitter, nee. En nee, ook geen Instagram. Ik wil dan wat delen met jullie. Met jou. Jij daar, ja hoi. Kusje. Ik ben echt blij dat jij dit leest, ook al weet ik nu eigenlijk niet tegen wie ik het precies heb, maar dat is helemaal niet erg. Ik heb al bijna 100 volgers, dat gaat toch allemaal wel een beetje ver vindt je niet? Nee, grapje, ik vind het echt heel heel heel erg leuk.

Vinden jullie het ook zo eng en naar wat er op dit moment in Oekraïne gebeurt? Ik hoop echt niet dat de ruzie om de Krim op een oorlog uitloopt. Echt niet. Ja, wie wel, maar ik bedoel, come on. Als de mensen uit/in/op/naast de Krim zo graag bij Rusland willen horen, dan doen ze dat toch? Of ze verhuizen? Of iets? Ik ben totaal geen politiek expert en ik weet er echt te weinig vanaf om hier eigenlijk wat nuttigs over te zeggen, maar wat ik wel wil zeggen is dat ik het onzin vindt dat al die 'hoge pieten' macht belangrijker vinden dan de bevolking. Althans, veel van hen. Zo lijkt het. Zo, dat is eruit. En nu gaan we weer even over vrolijke dingen kletsen.

Ik houd vanaf vandaag weer een food diary bij. Dat deed ik in januari, en half februari, maar toen stopte ik heel stiekem. Gewoon, ik at iets te vaak slechte dingen en dat schreef ik dan niet op, hihi. Foei Stella. Maar vanaf vandaag ga ik het weer doen. En ook weer wat regelmatiger sporten. Want ik moet toch bekennen dat de zomer dichtbij komt, en dat er echt nog wel wat moet gebeuren wil ik semi-comfortable in mijn bikini rond hopsen straks. Hebben jullie dat ook?

Daarnaast mis ik mijn vriendinnen erg. Ik heb alleen gewoon echt geen tijd om daar iets aan te doen. Stom. Ronduit stom. Ik heb het druk met mijn studie. Een groot project en ook nog eens tentamens over twee weken -ik dacht dat ik nog wat meer tijd had, niet dus-. Maar gelukkig zijn er binnenkort twee van mijn vriendinnen jarig en vieren ze dat, zodat ik niet alleen hen weer zie, maar ook alle anderen die komen. Ik verheug me er nu al ontzettend op.

In het kader van de liefde -zwijmel- ben ik ook bezig met een DIY projectje -JA ECHT WAAR OH HELP-. Ik hoop dat het wat wordt! Ik zal het vastleggen, don't worry. Hebben jullie weer wat om om te lachen, hihi. Ach, gelukkig is dat het doel van mijn blog, leaving you with a smile on your pretty face. En nu wordt het cheesy Stella.

Nou, dat was mijn geklets. Ik weet stiekem niet wanneer ik dit online moet zetten, want de komende dagen zitten alweer lekker vol gepland met andere posts die nog online moeten. Ik schrijf teveel. Wil iemand mijn schrijfsels lenen? Denk het niet, maar als je toch nog op zoek was naar een gastblogger, count me in. Weet je wat? Ik zet het nu gewoon online, YOLO.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

17 opmerkingen:

  1. Oh Stella, ook al ken je me niet, love you! Hihi, dat is écht stom. En bovendien heb ik ook geen blog - daar heb je al 's naar gevraagd - dus kun jij mij lekker niet leren kennen. Oké. Beetje flauw. Je wilt je lezers juist zo graag leren kennen. Lezeressen. Ik ben dus Lieke, 17, 4 havo. Momenteel visgraatvlecht en rug tegen de verwarming. Ik ben bang dat de pailleten op m'n trui smelten. Heb ook nog duizend-en-één dingen te doen maar in plaats daarvan lees ik blogs en eet ik Engelse drop. Goede combinatie, dacht ik zo. Ai, ik moet niet weer een typfoutje maken want het is irritant om het te verbeteren op dit kleine schermpje - van mn mobiel. Hé, ik weet al een leuke winactie voor als je 100 volgers hebt: een laptop! En (haha) ik weet ook alvast wie 'm gaat winnen.
    Nee, grapje natürlich.
    Nou Stella, was gezellig. Bedankt voor je thee! (Ik heb ook het liefst groene thee met een smaakje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahaha, you just made my day, love you too! Geweldig, waarom ga je niet bloggen? Dan ben ik je #1 fan. Ik ben ook altijd bang dat dingen smelten, vooral plastic. Ik snap je helemaal, zijn ze inmiddels al gesmolten? Wel lekker tegen de verwarming, ik dit met mijn rug tegen een muur, met van die korreltjes waardoor het mega scherp is. Ik ben dus jaloers op jouw pailleten-smelt-verwarming! En ik heb dat ook altijd als ik op mijn iPhone iets schrijf, dra-ma. Blogs lezen en Engelse drop eten, mjam! Ook al houd ik stiekem meer van koekjes, ssst. Fijn dat ik je een beetje mag leren kennen, ik vind dit zo leuk, je hebt geen idee. Lief dat je zo enthousiast reageert! Echt! Die laptop, oh help. Ik zal mijn best doen. Is een foto ervan ook goed? Hihi. Liefs!

      Verwijderen
    2. -En zelfs op laptops maak ik kleine typfoutjes die ik niet verbeteren, foei Stella-.

      Verwijderen
    3. Hihi, ze zitten er nog, die pailletten. Geloof ik. Ik heb tot nu toe in ieder geval nog geen verdacht geurtje geroken. Als zoiets tenminste stinkt (ik denk het wel). Zie je, ik ben ook een beetje rommelig. Zeg maar gerust chaotisch. Hoewel het op mijn kamer momenteel best netjes is - zal niet lang duren ;) En die blog... Ik kan in principe zó beginnen. Plan, ideeën, zelfs een soort-van-planning; alles ligt klaar! Op blogtrommel, bloggen en loggen en lisanneleeft lees ik me suf als het om tips gaat. Maar er zijn wat dingen die me nog een beetje tegenhouden; ik zou het fijn vinden om een eigen pc/laptop te hebben, (want werken op zo'n gedeelde computer is niet erg praktisch) én ik vind dat ik me eerst aan planningen moet kunnen houden. Anders wordt mijn leven een blogsoep, en da's niet de bedoeling! - als je snapt wat ik bedoel :) liefs!

      Verwijderen
    4. Oh, en facebookfriendjes for life! :D (dat staat gewoon cool)

      Verwijderen
    5. Ik dacht ook laatst dat ik het moest doen zoals iedereen het deed, maar als jij gewoon een naam kiest, een beetje aan je lay-out frutsels en lekker gaat schrijven dan is er niks of niemand die zal zeggen dat je het helemaal verkeerd doet! En, het lijkt me echt leuk als je gaat bloggen want je schrijft echt leuk! Ik ben ook begonnen toen ik nog geen eigen laptop had, toen eiste ik gewoon de laptop van mijn mama op, hihi. Ik hoop echt dat je de spirit snel te pakken krijgt en het lekker gaat doen! Ik houd me stiekem ook niet aan planning, hihi. En blogsoep is sowieso lekkerder dan champignonnen of pompoensoep of wat dan ook soep, bleh! Liefs!

      Verwijderen
  2. Ach Stel, je schrijft zo geweldig leuk. Ik hoop echt dat je de 100 volgers krijgt. Je verdient het echt! En je wil je lezers leren kennen, maar mij ken je natuurlijk al. Je - bijnahelemaal - schoonzusje! En oeps, ik moest ook nog iets voor de band - Cafe Latte, reclame reclame - doen en naar de bieb en nog veel meer. En yeaaaah een DIY - Do It Yourself jaja - project! Ik zal nu maar ophouden met mijn geklets, enneuh.. Ik hou van je en wil je snel weer zien - en dan gaan we natuurlijk echte thee drinken - Dikke kus en knuff van Georgina
    Ps: Ik steel je streepjes - oeps verslavend - haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, jaaaa jou ken ik wel. Hoe heette je ook al weer? Geen idee hoor, wie jij precies bent? Hihi. Dankjewel lieverd, voor je leuke reactie! Ik kom heel snel weer lekker thee drinken, ja? Ik heb het nu ff druk met school, maar Jim en ik gaan proberen zo snel mogelijk te komen! Dikke zoen en knuffel van je schoonzus! -Leuk he, die streepjes? Hahaha-

      Verwijderen
  3. haha Ik ben erg nieuwsgierig naar je culinaire hoogstandjes blogjes achtig iets! En natuurlijk naar je DIY.
    Damn, ik dacht dat ik raar was maar jij bent net zo raar! En dat is leuk :D because rare mensen have more fun

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, true! Lang leve de rare meiden, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  4. Ja, er moet bij mij ook nog heel wat gebeuren voor de zomer. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om dit te lezen. Dit maakt mijn dag nou weer helemaal goed. Je schrijft altijd zo leuk, en ik kijk altijd of er weer een nieuw artikel online staat om lekker te lezen. Ik hoop echt dat je de 100 volgers krijgt want je verdient het, je blogt leuk!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wat ontzettend lief, dankjewel. Ik ben altijd blij als jij reageert, omdat het altijd zo positief is! Doet me goed. Veel liefs, Stella.

      Verwijderen
  6. je typt erg leuk! erg leuk geschreven artikel! een blog kost veel tijd.. en energie jij komt er wel! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Stella, gezellig dat je me op de thee uitnodigt. Als theeliefhebber kan ik dat niet afslaan. Bijna 100 volgers al? Jeetje, ik ben jaloers. Ik ben wel dolblij met mijn volgertjes hoor. Trouwens, over thee gesproken, ik heb zelf een theekop gemaakt en daar wil ik heel graag thee uitdrinken, maar het glazuur is niet dinnerware proof dus ik ben bang dat ik mezelf dan vergiftig.
    Hoe was je dag? Die van mij was hartstikke prima, al moet ik zeggen dat mijn atletiektraining ontzettend zwaar was en ik ben twee keer gevallen. We moeten altijd over hordes (van die hekjes) heenstappen en ik was zo moe dat ik mijn been niet meer erover heen kreeg en voordat ik het wist, was ik de grond aan het knuffelen. En de tweede keer bleef ik met mijn veter haken aan een horde, dat overkomt ook alleen mij. Verder zou ik nu best huiswerk kunnen maken, maar ach, uitstellen hoort erbij. Ahoewel, ik realiseer me nu dat ik best in de problemen kan komen als ik het niet maak, aangezien ik morgen naar een basketbalwedstrijd ga en dus geen tijd heb om überhaupt iets te doen. En woensdag en donderdag heb ik grote toetsen, dus ik moet even tijd vrijmaken om te leren. Helaas pindakaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, gezellig dat ik bij je op de thee mocht. Laten we het maar niet hebben over politiek, word ik zo verdrietig van. Feestjes en dingen doen waar je zin in hebt, daar ben ik voor te strikken. Wil je ook nog een cupcake? Schijt aan die bikini, we zijn mooi zoals we zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.