zaterdag 15 maart 2014

Hebben, hebben, hebben

Ik heb alles wat mijn hartje begeerd. Ja, echt. En daar ben ik ook echt heel, heel, heel erg blij mee en dankbaar voor. Maar, stiekem mag een meisje altijd dingetjes willen, toch? Stel je voor dat we geen doelen hadden in het leven? Of voor onze kostbare centjes? Hihi. Nee, oké, ik probeer hier gewoon niet zo superficial te lijken als ik eigenlijk ben op dit moment. Ik maak stiekem graag lijstjes met wat ik graag zou willen hebben voor mijn centjes. Dat is ook handig, want dan koop ik minder 'onnodige' dingen of miskoopjes. Ahum, dream on lady.

Ik ga eens eventjes een leuk lijstje op mijn blog delen, dacht ik. En nu hopen dat jullie het ook leuk vinden of course.


Vetplantje(s)
Ik had vroeger al een liefde voor vetplantjes. Ik had er drie in mijn vorige kamer, om het zo even te noemen. Ik vond ze zo leuk, en het waren de enige plantjes die het redelijk lang uithielden bij mij. Wonder boven wonder. Ik had er zelfs eentje aan mijn mobiel hangen. In zo'n klein, plasticen huisje weet je wel? En dan met een klein beetje aarde en met gaatjes onderin, en dan moest je dat kleine dingetje een tijdje in een laagje water zetten enzo. Nostalgie. Maar sindsdien heb ik dus geen vetplantje meer. En ik wil er heel graag weer eentje. 

Tony Chocolonely Puur
Één keer heb ik deze reep in mijn handen gehad. Hij was binnen een dag op. Ik voel nog steeds dat wij een sterke band hebben. En eigenlijk is het beter dat onze wegen gescheiden zijn, maar.. Moeilijk onderwerp. Ik hou gewoon zo erg van pure chocola. En dan vooral van Tony. Duh. 

High waisted shorts
Ik heb een paar, maar eh, tsja, ze zijn ten eerste zwart, en ten tweede pas ik er no way meer in. Jammer, maar helaas. Ik zou wel graag zo'n leuk paar als deze willen aanschaffen. In een maatje groter, dat wel natuurlijk. Zucht.

Hershel backpack
Ik heb ze al vaker gezien, maar toen ik laatste met Karlijn in Amsterdam was en ze zag hangen dacht ik; "Ze zijn wel echt heel leuk". Ik begin soms een beetje hipster dingen te vertonen. En laat ik daar nou helemaal heppie mee zijn, so why not? Jammer dat deze baby's zo duur zijn en ik ook in een dilemma zit met wat ik nou wil. Stella het meisje-meisje, of Stella het meisje-maar-toch-jongensachtig-en-stoer? Tsja. 

Hugo Boss Orange
Mijn ab-so-lu-te lievelingsluchtje sinds ik de kleine versie van een groepje vrienden -ja, echt, jongens!- kreeg voor mijn zestiende verjaardag. Ik heb er altijd erg zuinig mee gedaan, maar hij was toch al meer dan anderhalf jaar op. En toen ik er laatst met mijn Tsjechische vriendin Zuzka over praatte, heeft mama iets opgevangen en kwam ze laatst thuis met een cadeautje. Hij bleek in de aanbieding te zijn bij het Kruidvat. En ze was zo trots dat ik zo hard aan het studeren was. Het is ook al een beetje voor mijn propedeuse. Zo lief, dankjewel mam! 

En, wat vinden jullie van het lijstje? Maken jullie ook graag heb-lijstjes?

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje! Die tassen zijn heel mooi en Tony tja, daar heb ik gewoon geen woorden voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja heee? Wieeee liefde! Hihi, liefs.

      Verwijderen
  2. Fijn lijstje! Die tas is echt mooi :)
    Ik heb net een lijstje gemaakt met ideeën voor verjaardagscadeautjes, hihi! (ben over twee weekjes jarig)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super leuk, alvast gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je verlanglijstje! Ik zou er lekker veel Tony's opzetten als ik jou was, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  3. Ik deel de wens voor de high waisted shorts met je! :) Ik heb ook één paar zwarte, maar ik zou het liefst tachtig verschillende willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een leuk paar vindt, let me know! (: Succes met die 80 kleuren, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  4. Ik begin er gewoon niet aan want ik wil veel te veel :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die rugzak is echt heel leuk en tja, met high waisted shorts heb ik momenteel hetzelfde probleem. Ik heb er nog twee, maar als ik me daarin prop kan ik verder niet meer ademen of bewegen. Van de zomer maar weer eens langs bij de Episode om ze een maatje (of 3) groter te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Episodeeeee jaaaaa! Daar wil ik ook echt graag weer eens heen! Ik kan sowieso momenteel niet zo goed ademen of bewegen, stiekem. Altijd een nadeel van lekkere dingetjes eten en alles kunnen verstoppen onder je winterkleding hihi! Liefs

      Verwijderen
  6. Dat is nog eens een leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.