donderdag 20 maart 2014

Ik krijg een pure-chocolade-kwark-baby

This is a warning. Sinds ik heb geleerd van iemand in mijn omgeving -such a mystery- dat magere kwark goed voor je is en weinig calorieën bevat, eet ik het. En ik eet er veel van. Te veel. En toen ging ik dingen opzoeken op Google over "kwark" en "opgeblazen gevoel" en "dikke buik" en dat soort dingen. Want ik begon serieus bijna te geloven dat er iets goed mis was. Nou denk ik altijd al snel dat dingen goed mis zijn, daar ben ik Stella voor.

Mijn zoektocht wees op een berichtje waar ik echt een halve meter van in de lucht sprong. Incl. dikke buik. Je schijnt dus van kwark vocht vast te houden. Laat ik nou veel water drinken. Geen wonder! En daarnaast bestaat kwark grotendeels uit eiwitten -dat wist ik- die lastig afbreekbaar zijn. Ofzo. Jongens, ik hier zoooo veel verstand van -not-. Ik las in ieder geval dat iemand door een opgezette buik stopte met kwark en gelijk verandering zag en voelde. Vanaf nu geen kwark meer Stella. Foei. Of in ieder geval niet meer zo veel.

Oh, en laat staan de pure chocolade hagelslag -of gewone, bij gebrek aan puur, dat is al helemaal erg- die ik overal op of in gooi. Nee, Stella, foei, ook geen pure hagelslag meer. Of pure chocolade blokjes. Althans, niet te veel. Said no girl ever.

Moge mijn waarschuwing duidelijk zijn; Eet nooit te veel -magere, Franse- kwark, want je krijgt er een kwarkbaby val. En het voelt naar. En je past niet meer in je broeken. Maar dat kan ook door de hagelslag en grote porties avondeten komen hier. Ach, niemand is perfect.

Lieve rommelige kusjes,
Stells en haar pure-chocolade-kwark-baby, die nog niet geboren is. -Helaas-.

12 opmerkingen:

  1. Ik beval binnenkort van een pizza-mueslirepen-purechocolade baby geloof ik. Dat eet ik echt veel te veel en daar moet ik nu maar eens mee op houden. Kwark lust ik gelukkig niet, dus die baby komt bij mij niet in mijn buik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh, dan kunnen onze baby's samen spelen, vriendjes worden en later zelf "pure-chocolade-pizza-kwark-mueslirepen-baby's" krijgen! YEAH! Liefs!

      Verwijderen
  2. Oh god, ik herken me hier zo goed in haha. Ik hou echt van kwark en dan vooral die van Optimel met wat müsli erin hmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, whoops! Mjammie, ik krijg er trek van. Liefs!

      Verwijderen
  3. hahaha herkenbaar! Ik at vroeger altijd vanille vla mét chocolade hagelslag. super gezond haha. Tegenwoordig ben ik wel super gezond bezig uche uche. Als ontbijt neem ik nu yoghurt met spelt crunchy met rijststroop van Zonnatura haha. Maar natuurlijk wel weer met twee dikke scheppen suiker anders is het mij te zuur...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm, dat doet me ook aan vroeger denken! Nou, dat klinkt hartstikke goed! Yoghurt is stiekem ook hartstikke zuur. Ik gebruik altijd een paar drupjes zoetstof! Liefs!

      Verwijderen
  4. Een kwarkbaby, hahaha! Ik wist echt niet dat je van kwark vocht vast hield. Ik eet wel elke ochtend drie eetlepels Griekse yoghurt door mijn overnight oats, krijg je daar een Griekse yoghurt baby van? Haha.

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lieve Stel, wat ben je toch ook een gekkerd af en toe :) Laat je alsjeblieft niet gek maken door internet, als ik alles geloof wat op internet staat dan had ik al drie keer onder de grond leggen met de pest ;)
    En mocht je nog een oppas zoeken voor je kwarkbaby, dan houd ik me aan bevolen. Ik houd er wel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh haha. Ik zal de kwark laten staan goed? Ik beloof het! Maar die chocolade dus echt never nooit niet he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nee ik denk dat het slim is als jij een echte baby krijgt (: Ik vind het nog steeds zo leuk! Nee, niet doen, dat kan echt niet! Liefs!

      Verwijderen
  7. Hahah super leuk xd bedankt voor de tip want ik ga het steeds meer eten haha.
    Je kan het ook mengen met yoghurt, half schaaltje kwark, half schaaltje yoghurt. Misschien heb je dan een kleinere baby (;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Oef, ja dat is een goede tip! Ben benieuwd hoe dat smaakt, hihi. Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.