dinsdag 25 maart 2014

Inspiration | Sammi from The Beauty Crush

Maak kennis met Sammi, beter bekend als The Beauty Crush. Iets minder bekend als mijn girl crush. Begrijp me niet verkeerd slimmerik, ik ben dol verliefd op Jim, maar dit meisje is echt zo'n inspiratie voor mij! Ik vind haar zo mooi, zo uniek! Ze heeft een YouTube channel en is ook actief blogger. Fashion blogger om precies te zijn. En Instagram, daar maakt ze ook dankbaar gebruik van, hihi. En zoals je al verwacht zit ik dan ook heel vaak naar haar pics te kijken. En nu ik een beetje in de knoop zit met mijn looks -jaaaaa, ik weeeet heeet, nergens voor nodig, lalala- is ze ook echt een inspiratie op dat gebied! 


Ze heeft namelijk een onwijze change doorgemaakt afgelopen jaar. Ze heeft het heft in eigen handen genomen en is wat gezonder gaan eten, zonder lekkere dingetjes compleet buiten te sluiten. Ze ging wat vaker naar de sportschool, maar deelde hier vrij weinig over. En toen ineens was daar een video en toen BAM viel het me op. En wat een goede filosofie; Gewoon lekker eten, maar gewoon niet te veel. En niet vergeten regelmatig je body te moven. En, en, en, ze is ook nog eens een krullenbol! 


Sammi op Instagram - YouTube - Blog.

Wat vinden jullie? Hebben jullie ook een girl crush? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Ik ga meteen op haar blog kijken. En een girl crush, niets mis mee toch?! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb op haar blog gekeken, en wat een toffe blog heeft zij zeg!! Ik snap wel dat je een girl crush op haar hebt haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha krullenbollen zijn altijd leuk. (ik ben het zelf een beetje haha) mijn girl crush is dan toch wel stella boogaard denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk meisje om te zien, klinkt alsof ze heel positief in het leven staat! De krullen zijn ook leuk inderdaad. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ze is inderdaad echt prachtig. Haar krullen en lichtgetinte huid is iets om jaloers op te zijn. En dat gezonde eten ook, aangezien ik hard mijn best doe, maar het me toch niet altijd even goed afgaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.