maandag 10 maart 2014

Lately

Kennen jullie dat ook? Je wil wel, maar het lukt niet. En dat is dan applicable op veels te veel dingen in het leven. Op dit moment komt dat bij mij neer op concentreren op schoolwerk, summer ready worden, geen geld uitgeven aan vrij nutteloze -maar toch zo leuke- dingen en vooral bloggen. Ik wil wel. Ik heb zo'n tweeduizendentachtig -overdreven, overduidelijk- concepten klaarstaan, maar niks bezorgt me echt een "jaaaaa" gevoel.

En dan het feit dat ik gewoon geen tijd heb om op andere blogs te reageren. Laat staan zelf posts typen. Ik lees alle leuke blogjes nog wel, maar vaak zit ik op mijn iPhone en dan lukt reageren ZO vaak niet. Vooral als het om een Blogger blog gaat; zo vervelend! En dan denk ik "argh, laat maar". En als ik dan achter mijn laptop ben gekropen dan is dat om of The Carrie Diaries te kijken -terwijl ik op de crosstrainer sta- of om een samenvatting te typen of een opdracht te schrijven, ofzo. Errug fijn dus. Not.

Ik dacht dat het misschien toch wel even leuk was om even wat te plaatsen, voor degenen die mij nog lief vinden. So, lately..
  • Kocht ik een nieuw dagboek
  • Ben ik compleet addicted to The Carrie Diaries
  • Sta ik weer braaf op de crosstrainer en ga ik elke dinsdag naar Zumba 
  • Ben ik weer een beetje begonnen met dwarsfluit spelen
  • Heb ik helaas veel hoofdpijn
  • Houd ik veels te veel van het zonnetje -wie niet?-
  • Heb ik het -captain obvious- druk met mijn studie
  • Eet ik veels te veel kwark 
  • Probeer ik nog steeds veel water te drinken -wat lukt!-
Goed, dat was het dan weer. Voor nu. Ja, dit maakt me stiekem een beetje chagrijnig, dat ik gewoon geen tijd heb. Geen inspiratie heb. Geen fut heb. Geen niks heb. Enzo.

Ik vind jullie nog wel lief. Jullie die mij nog wel volgen na mijn dramatische post-gedrag.
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. Ohh Stella, die zon hè! Daar gaat het om. En de vogeltjes :) Soms even je hoofd leegmaken en niks doen is ook geweldig. En dan zijn er, inderdaad, altijd nog die mensen die je posts met plezier lezen. You go girl! Zeg nu zelf... als het nu al zulk lekker weer is, hoe lang gaat die zomer dan wel niet duren? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop heeeeel lang, hihi! Dankjewel voor je lieve reactie weer! Hoe gaat het met jou? Al gebrainstormed over je eigen blog madame? I hope so! Let me know! Liefs!

      Verwijderen
  2. Precies hetzelfde hier Stel, Ik heb gewoon GEEN tijd, maar 's avonds heb ik soms geen idee wat ik dan allemaal gedaan heb behalve stage. En dan zit ik nu ook nog eens met die k..t kiezen, door die bloedsmaak in mijn mond ben ik alleen maar misselijk. Pfff drama, maar goed. Gelukkig is het zonnig en alles komt vast snel goed toch?! Iets met altijd de positieve dingen zien ofzo? Hoewel ik die niet zie en nu al helemaal niet ;) XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh gatsie Kar, sterkte! Mijne hadden er al een half jaar uit moeten zijn, maar ik "vergeet het steeds". Ahum. Ik ben bang voor bloed, zucht! Ik hoop dat de pijn snel weggaat! Lekker van je zompige ei boterhammen genieten zou ik zeggen (:

      Verwijderen
    2. Knuffel! -ik drukte al op publiceren-

      Verwijderen
  3. Mieuw. Maar hé, probeer te genieten van je nieuwe dagboek, die gekke serie die ik niet ken, het voldane gevoel als je net klaar bent met crosstrainen/zumba'en, je dwarsfluit, de momentjes dat je geen hoofdpijn hebt, de zon (ja, de zon!), de studiepunten die je nu heel hard aan het binnenhalen bent, je glaasjes water en je kwark. Al geniet je maar een heeul minibeetje, dat is ook niet erg. (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt he-le-maal gelijk! Dat doe ik ook echt, genieten! Alleen lijkt overal zo weinig tijd voor te zijn, zucht! Ik geniet vooral van lieve reacties, zoals deze. Dankjewel! (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Zolang de zon schijnt ben je gelijk een stuk vrolijker heb ik ook hihi. Ik wil vind de Carrie Diaries ook zo leuk, waar kijk jij deze serie? Schrijf je gedachten lekker op in je dagboek, dat lucht meestal wel wat op.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? De zon maakt alles fijner, leuker en mooier! Op megashare.info, werkt erg goed vind ik! Ja, doe ik. Het lucht echt op, zo fijn. Liefs!

      Verwijderen
  5. zumba is erg leuk.! maar herken me er wel in hoor. gelukkig maakt de zon alles een stukje mooier xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is helemaal waar! Lang leve de zon, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  6. Tuurlijk vinden we je nog wel leuk. Ik word altijd vrolijk van je posts en heel verdrietig als je er even tussen uit bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat meen je niet? Toch? Hoop ik? Dan ga ik snel maar weer actiever bloggen want verdrietige meiden moeten blij gemaakt worden! (: Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.