woensdag 26 maart 2014

Les derniers jours | dertien

He, he. Eindelijk komt het eind in zicht van deze drukke periode. Vanaf februari zijn mijn projectgroepje en ik al keihard aan het bikkelen voor een project dat straks op 7 april toch echt voorbij is. I can't wait. Ook al was het super leerzaam bla die bla, ik vind groepswerk toch wel lastig soms. Ik zou liever wat vaker op de bank lelijk zitten wezen terwijl ik mijn eigen ding doe. Einzelgänger. Ik heb gelukkig wel een leuk groepje, ook al zijn er altijd spanningen. En dan komt er ook nog bij kijken dat ik stiekem wat twijfels heb over wat ik nou precies wil allemaal. En wat niet. Maar het antwoord daarop weten, ho maar. Maar goed, ik doe ook nog andere dingen in mijn leven dan miepen en piekeren hoor, hihi. Let's take a look.


#1 Mijn moment of shame
Zoals jullie afgelopen week al konden lezen ging ik laatst skeeleren. Of nou ja, de skeelers gingen overduidelijk "Stella'en" want het was niet bepaald een succes te noemen. Zin om mij uit te lachen -love you too- klik dan hier.

#2 Mjam
Afgelopen week zat ik niet zo lekker in mijn vel en ik kon wel wat vitamientjes gebruiken. Dat nam mama gelijk serieus en ze deed inkopen voor onze beroemde -voor ons dan- geitenkaassalade met fruit en verschillende soorten sla. Enzo. Eigenlijk gooien we gewoon wat dingetjes samen op een bord, hihi. Maar het smaakt goed!

#3 Tentamentijd
Zoals jullie hier al konden lezen zit ik midden in mijn tentamenweek. Bleh. Ik zette mijn study essentieels ook nog even op een rijtje.

#4 Stella bestelde foto dingen
Pff, wat een saaie "Les derniers jours" dit, ik blijf maar linken. Ik heb overal al over geschreven, hihi. Maar goed, hier weer een kleine foto van de foto's die ik bestelde via ViaMartine. Echt heel blij ben ik ermee. En ook met de lieve reacties van jullie over het schattigheidsgehalte van mij en Jim als stelletje, hihi.



#5 Nog meer mjam
In de tentamen week moet je je hersenen wel goed voedsel geven natuurlijk. Lekker excuus hè? Hihi. Ik nam lekker de tijd eergisteren om een soort van pasta salade te maken. Het was wel oké, maar stiekem heb ik wel eens lekkerdere (?) dingen gegeten. 

#6 Studiemaatje
Pucky houdt er niet van om alleen te zijn. Daarom koos mevrouw eergisteren om op te tafel te gaan liggen. Pal op mijn samenvattingen. Niet zo'n goed idee dus. Ik pakte mijn fleece trui en legde die er voor in de plaats, en mevrouw lag dankbaar voor mijn neus te snurken. Bofkont. En ik maar strugglen

#7 Nog meer studeren
Ik val in herhaling. Mijn leven valt in herhaling. Nog even maar Stella, nog even.

#8 Schaapieeees 
Om heel even weg te zijn van de boeken dook ik de sportschool in aan het eind van de middag. Op mijn weg terug maakte ik foto's van deze lieve schaapies. Altijd fijn, schaapies. 

Nou, dat was het dan maar weer! Ik hoop dat jullie voor me duimen, ik zal ook voor jullie duimen voor allerlei dingen die op jullie pad komen. Ofzo. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief van je moeder Stel. Moeders hebben dat door he?! Als het even wat minder gaat, heeft die van mij het ook meteen door. Soms super irritant, maar vaak eigenlijk toch wel heel fijn :)
    Nog even Stel, en dan heb je lekker rust en tijd voor allemaal leuke dingen! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Word altijd blij van jouw blogs! You nevâh fail to make me smiiiiile :-) Ik denk aan je, nog even volhouden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet al wat ik ga gebruiken als ontspanning tijdens de examens morgen haha thanks Stells. Veel succes ik zal fingercrosse voor je :).

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.