dinsdag 4 maart 2014

Les derniers jours | elf

Ben ik weer met een deel van mijn levensverhaal hoor people. Het is eventjes geleden dat ik zo'n post typte, dus even wennen mensen, even wennen. Grapje, lekker kletsen is mijn hobby, niet voor niks. Afgelopen tijd was heel fijn, en dan vooral afgelopen week. Ik heb het helaas erg druk met mijn studie en het is allemaal niet zo leuk, maar goed. Deze vakantie was dat in ieder geval wel. Ik heb jullie stiekem al veels te veel erover verteld, dus zal ik het kort houden. Soort van.


#1Schaapies! 
Kijk nouuuuu, je kan me toch niet vragen waarom ik daar stond te kijken? Twintig minuten lang? En dat ik tegen ze praatte? Koetsjie koetsjie. Oke, dat laatste is misschien een beetje eng, maar ze zijn zo lief! Kunnen jullie ook niet wachten op de lente?

#2 Swirls
Maar wel met fruit, hihi. Dit was tijdens mijn dagje Den Haag met Femke.

#3 Shoppen in Antwerpen
En ja, ik weet het, ik moet mijn aankoopjes nog showen. Ik weet allemaal niet zo goed hoe? Moet ik het aantrekken en dan foto's maken? Nee he? Maar als ik het zo awkward ophang en er een foto van maak, hm.. Ik heb geen idee wat ik ermee moet, misschien kan ik een internet plaatjes collage maken, dan ziet alles er wat mooier uit, hihi.

#4 Cultureel doen in Antwerpen 
Ik maakte deze prachtige -ahum ahum- foto van het stadhuis van Antwerpen! Ik vond de gebouwen daar erg mooi.



#5 Dille & Kamille
Ik kon het niet laten om mijn aller eerste keer Dille en Kamille vast te leggen. Want ik leg alles vast. Ik ben zo'n vastleg-meisje, alles moet op de foto. Drama.

#6 Onze lieve vrouwe Kathedraal
Ik vond de gebouwen dus mooi, as I said. Maar deze kathedraal was wel echt het mooiste gebouw in Antwerpen. En die staat dan ook vrij vaak op de foto. Poor thing.

#7 Mjammie met mammie! 
Mama en ik gingen lekker uiteten zoals jullie hier konden lezen. Het was heel erg lekker, ik heb geloof ik nog nooit zo erg genoten van een klein bakje warme frietjes, zo veel smaak en de lekkerste mayo ooit -ook omdat ik mayo zo'n drie jaar afgezworen had-. Het was gewoon heel lekker, ik zou het kort houden. Oja.

#8 Een dagje met lieve Karlijn
Vrijdag de 28e ging ik met de trein naar Amsterdam voor een leuk dagje met lieve Karlijn. Deze drol heeft me toen serieus een van haar leuke DIY sleutelhangers gegeven! Ik vond het ontzettend lief en hij hangt nu leuk aan mijn sleutelbos, die nu eindelijk niet meer sleutelhangerloos is! We hebben leuke winkeltjes bezocht, lekker gekletst bij een kopje thee en veel gelachen. We hopen dat we elkaar snel weer zien, hè Kar?

Zo, dit waren de fijne momentjes van de afgelopen tijd. Ik zie erg op tegen de komende maanden vanwege een drukke tijd met mijn studie en veel aan mijn hoofd -behalve krullen, die zitten er natuurlijk altijd al, samen met mijn oren enzo-. Ik hoop dat ik gewoon lekker veel positieve energie uit het bloggen kan halen!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind dit soort stukjes zo lekker lezen Stel! En ik zeg het hier nog maar eens, maar wij gaan HEEL snel weer afspraken. Dat je het maar even weet ;) XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karlijn heeft gelijk zulke stukjes zijn heerlijk om te lezen.
    Je geeft er ook een hele leuke beschrijving bij meis.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh pretty Antwerpen! Leuke dingen gedaan!
    Oeh en wat een leuke sleutelhanger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dagboek, vind het altijd heel leuk om te lezen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.