vrijdag 14 maart 2014

Les derniers jours | twaalf

Jaaaa, ik mag weer onzin typen. Over mijn eigen, geweldige leventje. Nee, maar echt, ik meen het. Ik vind mijn leven -buiten al die studiestress- echt heel fijn. Op het summer body gedoe na dat hè, dat is totaal geen succes natuurlijk. Zuchter-de-zucht. Goed, ik zit lekker op de bank met Puck naast me. Jammer van de hoofdpijn, maar ach, no one is perfect. Had ik al verteld dat ik naar de acupuncturist ga binnenkort? Ik hoop echt -ik ben al naar de dokter, het ziekenhuis, de opticien en de homeopaat geweest in de afgelopen jaren - dat het gaat helpen, want ik ben dat gedoe zo zat. Een enorme druk op mijn voorhoofd waardoor ik scheel ga kijken en misselijk word. Als het erg is dan, soms valt het ook wel mee. En nee, het schijnt geen migraine te zijn. Stiekem maakt het me niet zoveel uit wat het is, als ik er maar gewoon vanaf kom, hihi. Goed, genoeg over mijn pijntjes en gedoetjes. Over naar de orde van de afgelopen dagen, ofzoiets. 




 #1 Leren met mijn kopje thee 
Zoals jullie weten heb ik binnenkort tentamens en probeer ik er elke dag weer wat 'stof' doorheen te jagen. Ik doe dit het liefst door het samen te vatten op mijn laptop en daarna als ik aan het leren ben het nog een keer op te schrijven. That's a hell lot of work, jep. Maar, ik doe het zo. Al heel lang. En het heeft gewerkt en dat doet het nog steeds. Goed, weten jullie nog iets geks van mij, hihi.

#2 Puck lijdt een wild leven
Ik zat lekker in het zonnetje buiten met mijn boeken en Puck vond het errrrug nodig om het modelletje uit te hangen en naast me te gaan liggen. En haarzelf erg charmant te likken. En toen dacht ik "jaaa foto tijd" en toen dus dit.

#3 Ukie en ik in het zonnetje
Ik kon het gewoon niet laten om even wat liedjes te spelen en zingen in de tuin. Ik heb wel eerst gecheckt of de buren buiten waren, want eh, ja, is en blijft eng als mensen meeluisteren, hihi.

#4 Dromen mag..
Ik probeer dus weer wat rustig aan te doen wat eten betreft, maar altijd als ik wat meer op ga letten krijg ik juist meer trek. En dan vooral in alle 'slechte' dingen. Dus, deze foto heeft mij er goed doorheen gesleept. Dromen is ook al fijn.


#5 On my way
Ik was zo happy toen de zon maandagochtend scheen, en ik mijn nieuwe jasje aan kon, dat ik het wel even blije-Stella-selfie-tijd vond. Met dit als resultaat. Ietsie te blij?

#6 JA LENTE JA
Elke dag kom ik thuis met mijn fietsie en dan loop ik de trap op naar onze voordeur -ik woon op een soort dijk- en zie ik deze lieve bloementjes. Lief toch? Instant smile.

#7 Mijn nieuwe liefjes
Dit zijn mijn nieuwe Clarks. Dessert Boots, of precies te zijn. En ze zijn zwart. En ik vind ze zo leuk. En mijn vriendinnen vonden ze ook heel "Stella". En Jim vond dat ook. Ik ben heel blij met ze. Ook al moet ik ze echt nog wel uitlopen hoor, want mijn teentjes zitten nog een beetje geplet. Poor toes.

#8 Summer selfie
Ik ben heel zelden blij met een selfie, maar deze vond ik stiekem wel een beetje leuk. Dus mijn Instagram en Facebook vrienden, volgers and so on werden er ook mee geconfronteerd. Wat vinden jullie? Ik bekeek deze foto en zelfs zonder filter heb ik echt veel blonder haar gekregen dan ik vroeger had! I don't know whether to be happy about it or not.

Zo, dat waren dan weer de foto's van afgelopen dagen. Ik hoop dat jullie ook zo van het zonnetje genieten als ik. Heel fijn weekend lieve allemaal!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

4 opmerkingen:

  1. ietsie te blij? dat kan helemaal niet! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Stel wat ben je toch ook een leukerd! En je hoeft echt niet altijd gezond te eten hoor, je ziet er super uit en bent goed en mooi zoals je bent! En die selfies zijn heerlijk, daar word ik toch zo vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ik wil eventjes zeggen dat ik je zonnebril echt geweldig vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben net ook in het hele hoofdpijncirqui of hoe je het ook schrijft beland. Ik leef met je mee Stells

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.