woensdag 12 maart 2014

Pinterest | Wandering around

Er is maar een voordeel van oersaaie, nutteloze colleges; Pinterest! En dat deed ik dan ook afgelopen dagen, lekker rondstruinen -als het ware- op Pinterest. Het liefste kijk ik naar leuke interieur ideetjes, ook al heb ik daar totaal geen verstand van. Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe mensen hun huizen in richten en wat voor leuke 'aparte' dingen ze doen. Zoals de volgende foto's, die ik vind ik echt leuk. Misschien word ik ooit nog eens handig en kan ik dit later in mijn eigen paleisje toepassen, who knows?


Welke foto spreekt jou het meest aan? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

18 opmerkingen:

  1. Super mooi. Pinterest is echt wel een heel makkelijke inspiratie bron.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vooral de krijtbord-verf vind ik tof, zoiets wil ik ook ooit nog eens op mijn koelkast doen, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf he? Oh, lijkt me ook heel handig, kan je opschrijven wat je moet kopen, of een recept, of iets, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  3. Ik vind het ook heel leuk om inspiratie op te zoeken, maar dan vooral op we heart it! Ik vind alle foto's eigenlijk heel gaaf, dus ik heb niet echt een favoriet tussen de afbeeldingen die je hebt gekozen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We Heart It heb ik ook inderdaad, daar spendeerde ik heel veel tijd aan voordat Pinterest "bestond". Liefs, Stella.

      Verwijderen
  4. Ik vind ze allemaal eigenlijk wel heeel leuk!! Maar de eerste spreekt me dan toch het meeste aan. Doet me denken aan mijn oude huis. Daar hadden we een kast en de achterkant was geverfd met krijtverf, zodat je lekker kon schrijven en krijten haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, echt? Dat is echt super leuk! Ik vind het krijtgedoe ook echt onwijs leuk. Je schijnt krijtbordverf te kunnen kopen, misschien moet ik dat toch maar eens gaan doen hihi. Liefs!

      Verwijderen
  5. Ik hou van pinterest! Echt leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Ik ben ook dol op het bekijken van foto's op Pinterest en TUMBLR, super inspirerend :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Vind ik ook! Ook stiekem wel een beetje jaloersmakend, hihi. Liefs

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Leuk he?! Dat ijzeren -is het ijzer? vast niet, hihi- mandjes met die spulletjes, waaah! Knuf!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.