maandag 31 maart 2014

Quotalk, een nieuwe community op Mon débarras et moi

Ik ben gek op quotes. Dat zijn korte zinnetjes waarin een soort van 'levensles' wordt vastgelegd. Of het is gewoon een mooi zinnetje, het is maar hoe je het bekijkt. Maar, wat ik wel weet, is dat quotes bij iedereen een ander gevoel opwekken; dat ze voor iedereen iets anders kunnen betekenen of voor iedereen een ander "doel" kan hebben. En daarom, omdat ik van personal houd en mijn blog mijn 'plekje voor hersenspinsels' is, ga ik inspirerende quotes met jullie delen en wat meer vertellen over mij en hoe dit op mij slaat. En ook wat tips die ik misschien wel kan hebben voor jou. Niet dat die heel inspirerend zullen zijn, want ik ben ook maar een doodgewone, negentienjarige krullenbol die veilig in haar comfortzone haar vrijwel altijd 'chille' leventje leeft.
Ik zou het leuk vinden als jullie op de quotalks reageren, maar ik begrijp onwijs goed dat het voor sommigen gewoon heel erg persoonlijk is. Je mag altijd 'meedoen' met de quotalks. Dan beginnen we gewoon een eigen community. Ik zou het leuk vinden als jullie dan dezelfde quote nemen en er dan zelf een blogje over schrijven, jouw persoonlijke verhaaltje bij de quote. Of je mag het ook altijd mailen, dan doe ik er verder helemaal niks mee, maar misschien kan ik dan terug mailen? Een soort "Ask Stella". Een soort "The Stella Show" in plaats van Oprah. HA. Grappig.

De eerste quotalk is al in the making. Als jij een leuke quote hebt waarvan je denkt dat die zeker een quotalk verdient, let me know. En ik ben benieuwd wat jullie van dit ideetje vinden. Ik hoop dat jullie er ook een beetje enthousiast over zijn; ik in elk geval wel.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik kijk er naar uit, en ik wil er zeker over meepraten :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieeeef! Dankjewel, ik heb de eerste al 'klaarliggen'. Liefs!

      Verwijderen
  2. Echt een top concept. Ik ga onmiddelijk opzoek naar leuke quotes. Ben bereid op een volgespamde mailbox.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.