dinsdag 11 maart 2014

Random | Als, als, als

Ik ben nu heel heel heel erg mijn studie gedoe aan het ontwijken, you got that right. Dromen mag, toch? Even afdwalen en denken aan alle dingen die ik lekker ga doen als ik het niet meer zo on-tie-ge-lijk druk heb met van alles. Echt, mijn school. Ik mag niet klagen, ik mag blij zijn dat ik naar school kan. Maar ze kunnen echt zo veel beter doen. Een van mijn leraren wist niet eens dat het tentamen naar een week eerder verschoven was, en daarom weten we nu tien dagen van tevoren nog niet welke topics we moeten voorbereiden voor ons debat. En geloof me, als je alle argumenten voor 5 topics uit je hoofd moet leren en je daar on the spot pas te horen krijgt wat je mag gaan doen, dat frustreert. En al helemaal als je niet eens weet wat de onderwerpen zijn TIEN DAGEN van tevoren. Oké, misschien ben ik wel een onwijze nerderge stresskip -ja, oké, zelfkennis- maar alsnog. Zucht. 


En nu zit ik hier dus, mijn tijd die ik anders in mijn debat kon stoppen -ha, grapje zeker-, lekker aan bloggen te besteden. En aan dromen dus. Want als ik nu alle tijd van de wereld zou hebben, dan..

  • Zou ik naar buiten gaan om foto's te maken van de lente
  • Zou ik de halve dag The Carrie Diaries kijken
  • Zou ik in de keuken staan om lekkere lunches voor mezelf te maken
  • Zou ik lekker veel meer bloggen en op jullie blogs reageren!
  • Zou ik tijd hebben om die vreselijke nagellak van mijn nagels te halen
  • Zou ik op de bank ploffen met mam
  • Zou ik eindelijk kunnen Skypen met mijn vriendin in Italië
  • Zou ik überhaupt eindelijk mijn vriendinnen weer kunnen zien
  • Zou ik meer tijd met Jim door kunnen brengen zonder te stressen en tegen hem aan te zeuren over alles wat er mis gaat qua communicatie bij ons op school -sorry liefje-
  • Zou ik misschien niet zo veel hoofdpijn meer hebben
  • Zou ik eindelijk tijd hebben om weer naar de sportschool te gaan
  • Zou ik op vakantie gaan in mijn uppie, naar Berlijn of Kopenhagen. Ofzo. Dream on.

Wat zouden jullie doen? Of hebben jullie het niet zo druk als ik? Lucky bastards.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

Quote from here

7 opmerkingen:

  1. Hier ook genoeg drukte. Ik zou op vakantie gaan of naar de bioscoop en eens keer goed opruimen ;) Nog een paar maanden, dan is het zomervakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een keer goed opruimen, die had ook op mijn lijstje moeten staan -helaas-. Dat is waar, nog even doorbijten! Liefs!

      Verwijderen
  2. Haha ik herken me er zo in! Bij ons op school gaat ook alles mis. Leraren die niet komen opdagen bijvoorbeeld haha. Ik heb een enorm project wat ik nog moet gaan maken voor school, maar neuhh nog niet aan begonnen ofzo haha. Succes met alle drukte! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef, vervelend he? Ik word er echt gek van. Ook al was ik dat al. Hahaha, ontwijkend gedrag, zo herkenbaar. Jij ook succes, we can do it! Liefs!

      Verwijderen
  3. Hoe herkenbaar!! Aankomende vrijdag ben ik lekker een daagje vrij, het aller aller allerliefste kijk ik heel de dag serie's haha. Lekker lui doen, daar hou ik van. Helaas heb ik een hele planning voor mezelf gemaakt snik snik. Haha nee hoor, heb een leuke dag voor de boeg.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker hoor, geniet ervan alvast! -Ook al heb je een hele planning!-. We gaan het gewoon doen, en voor we het weten is de zomervakantie daar en kunnen we lekker hele dagen series kijken als we willen! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.