zondag 23 maart 2014

Stella bestelde foto-dingen

Ik kocht een tijdje geleden een leuk touwtje met een paar kleine wasknijpertjes bij de Hema. En de bedoeling was dan dat ik dat op zou hangen op mijn kamer met leuke polaroid-achtige foto's eraan. Maar hoe kom ik nou toch weer aan dat soort foto's? Nou zo! Ik kwam via Karlijn haar Instagram account op het account van Martine terecht. Haar website en blog zijn te vinden via www.viamartine.com. Ik kwam erachter dat zij dus allemaal leuke dingen met je Instagram foto's doet! Je kunt kalenders bestellen, en magneetjes, en dus ook polaroid-achtige fotokaarten! En die moest ik hebben! En ook nog eens geen verzendkosten? Ja, ik weet het, de foto hemel.


Ik koos 12 foto's waar ik fijne herinneringen aan heb, of waar gewoon lieve mensen -of dieren!- op staan! Natuurlijk heb ik veel meer leuke, fijne foto's die ik niet uit heb gekozen, dus al zit je er niet tussen; don't worry ik vind alles en iedereen lief en er staan ook nog steeds heel veel fotolijstjes in mijn kamer met andere mensen erop dan op deze Polaroid foto's! En ja, de meest terugkerende persoon is het vriendje, jep! 

Wat vinden jullie van deze foto's? En vinden jullie ook dat ik niet zo moet treuzelen en ze snel op moet hangen? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

13 opmerkingen:

  1. Snel Stella! gewoon ophangen, ze zijn echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik ben er echt blij mee, ik ga ze snel ophangen. Eerst even uitvogelen hoe en waar, hifi, ik ben ZO handig -not-. Liefs!

      Verwijderen
  2. Wat een vrolijke foto's! Het is altijd leuk om dagelijks even naar mooie momenten te kunnen kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I totally agree, echt een aanrader om veel foto's in lijstjes te doen of op te hangen, dan kun je er lekker naar kijken! Liefs!

      Verwijderen
  3. Ze zijn mooi he Stel! Echt, de kwaliteit is super. Ik vind ze zo mooi, kan er naar blijven kijken. Leuke foto's met Jim :) Ook leuk om cadeau te geven! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben er helemaal happy mee. Ik ook! Ze zitten nog in het leuke kartonnen doosje nu, maar ik haal ze er vaak uit, hihi. Wat heb jij ermee gedaan? (: X

      Verwijderen
  4. wat ontzettend leuk! En wat leuk dat je ze aan een lijntje gaat hangen, is een heel leuk effect denk ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook, hihi. Nu moet ik het wel nog doen -zucht- Liefs!

      Verwijderen
  5. Aah, wat ontzettend gaaf! Ik had dit nog nooit eerder gezien. En de foto's van jou en je vriendje zijn heeeel schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel gaaf! Dit moet ik onthouden, zodat ik het in mijn nieuwe kamer op de muur kan plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij en Jim zien er zo schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah ik wil de mijne ook zo af laten drukken, wat een schattige foto's heb je !

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.