zondag 16 maart 2014

TAG | Too Much Information

Als YouTube addict en actief bloglezer van veel andere blogs kan ik er natuurlijk niet omheen; de Too Much Information tag, oftewel een paar persoonlijke vragen beantwoorden. Ik vind vragen beantwoord heerlijk, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. -Ieuw ik heb op dit moment een déjà vu-. Goed, ga er dus maar even lekker voor zitten, liggen, whatever you prefer doing. Dan ga ik lekker vragen beantwoorden, hoera!



1. What are you wearing?
Mijn zwarte broek, Timberlands en een redelijk nieuwe zwarte sweater met geelwittige bloemen van de H&M. 

2. Even been in love?
Ja.

3. Ever had a terrible break up?
Eh, voor mij was het niet zo fijn aangezien de reden nogal stom was -ik deed het zelf- en ik de desbetreffende jongen -die nu een van mijn beste vrienden is en mij koppelde aan Jim- nog zo'n anderhalf jaar leuk heb gevonden. Ik ben zo raar, ik weet het.

4. How tall are you?
Ik ben een meter en 71 centimeter lang.

5. How much do you weigh?
Ik weeg mezelf niet eigenlijk.

6. Any tattoos?
Nope.

7. Any piercings?
Oorbellen, maar volgens mij telt dat niet ?

8. OTP?

Ik deed er al aardig lang over om TMI uit te vogelen, deze afkorting is al helemaal een drama. Volgens mij snap ik de antwoorden van anderen toch al niet hierop, dus eh, laat ik hem maar open.

9. Favorite show?

Eigenlijk vind ik GTST stiekem best wel heel leuk. En Hoe Duur Was De Suiker heeft ook indruk op mij gemaakt. En sinds eergisteren kijk ik The Carrie Diaries, lekker girly maar leuk! En Gossip Girl, natuurlijk.

10. Favorite bands?

Ik heb het niet zo met bands, meer met akoestische muziek. Ik vind Pentatonix geweldig, zij doen alles a capella. En natuurlijk de band van mijn vriendje, Café Latte. 

11. Something you miss? 
De middelbare school -ja, echt-

12. Favorite song?

Nou vraag je me wat! Ik weet het nieeeeet! Word ik nu gestraft? Ik luister graag naar allerlei dingen, het ligt echt aan mijn mood. En ik ben ook al zo slecht met titels! 

13. How old are you?

19.

14. Zodiac sign?
Boogschutter.

15. Quality you look for in a partner?

Humor, zorgzaamheid, respect voor anderen, verantwoordelijkheid, doorzettingsvermogen en LIEFDE.

16. Favorite Quote?

I myself am made entirely out of flaws, sticked together with the best intentions. En YOLO, want het is gewoon soms echt een oppepper. 

17. Favorite actor?

Hugh Grant vind ik echt altijd heel leuk. En Johnny Depp. En Ed Westwick. Zwijmel.

18. Favorite color?

Legergroen.

19. Loud music or soft?
Depends.

20. Where do you go when you’re sad?
Ik ga meestal gelijk naar iemand toe. Vooral mama en Jim zijn de slachtoffers. Of ik huil even alleen en ga daarna in bad met een boek om mijn gedachten te verzetten. 

21. How long does it take you to shower?

Ik sta er meestal niet langer dan 5-7 minuten onder. Maar als ik in bad ga, wat vaak gebeurt, dan denk ik dat ik er zo'n 20-30 minuten in zit te chillenbillen. 

22. How long does it take you to get ready in the morning?

Incl. douchen een halfuurtje, incl. badderen veertig minuutjes. Ongeveer. Misschien ben ik iets te optimistisch, hihi. 

23. Ever been in a physical fight?
Eeeeeh, volgens mij niet? 

24. Turn on?

Een lekker luchtje, een lieve lach, een leuke outfit en humor. Vooral nummer twee en vier eigenlijk.

25. Turn off?

Een vieze adem en een onuitstaanbare zweetgeur. Soms zweet iemand en dan heb ik er totaal geen problemen mee, maar als het echt vies ruikt, dan wel. Oh, en arrogantie. Dat is echt vreselijk. Of respectloos gedrag. Bah.

26. The reason I joined Youtube?

Tsja, ik heb YouTube niet echt gejoined. Ik sta er wel op, maar dat is met zingen. Voor de rest volg ik mijn favoriete YouTubers. 

27. Fears?

Te veel. Vooral terroristische aanslagen, de dood, iemand verliezen die mij dierbaar is, en als mensen boos op mij zijn, dat vind ik ook altijd eng. 

28. Last thing that made you cry?

Onzekerheid over van alles.

29. Last time you said you loved someone?
Net nog, tegen Jim.

30. Meaning behind your YouTube Name?

Eh, laten we het even veranderen naar de naam van mijn blog. Die betekent "Mijn rommelhoekje en ik". Spreekt voor zich denk ik.

31. Last book you read?

De Blogbijbel.

32. The book you’re currently reading?

Ik lees stiekem geen boek op dit moment. Ja, Project Management  voor mijn studie, telt dat ook? Hahahaha, nerd alert.

33. Last show you watched?

The Carrie Diaries

34. Last person you talked to?

Mama

35. The relationship between you and the person you last texted?

Een klasgenootje en vriendin, ik vertelde haar dat zij mij met haar cello spel geïnspireerd had om mijn dwarsfluit weer eens te pakken!

36. Favorite food?
Zuurkool, prei schotel en brood. Ja, ik ben GEK op brood. En zelfgemaakte pizza.

37. Place you want to visit?
Nieuw Zeeland

38. Last place you were?
Buiten in de tuin? En als dat niet telt, dan Den Haag.

39. Do you have a crush?
Yes

40. Last time you kissed someone?
Vanochtend, lieve Jim

41. Last time you were insulted?
Geen idee! Gisteren door Jim als grapje denk ik, hihi.

42. Favorite flavor of sweets?
Ik vind de rode versie van snoepjes altijd het lekkerst

43. What instruments do you play?
Blokfluit, dwarsfluit -hoofdinstrument-, piano en ukelele

44. Favorite piece of jewellery?
Mijn ring

45. Last sport you played?
Dansen

46. Last song you sang?
I won't give up, Jason Mraz

47. Favorite chat up line?
Hallo? Hahaha, geen idee.

48. Have you ever used it?
Ja!

49. Last time you hung out with anyone?
Gisteren!

50. Who should answer these questions next?
Iedereen die daar blij van wordt. Anders niet. Foei.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

6 opmerkingen:

  1. Nieuw Zeeland! Daar wil ik heeeel graag heen. Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sparen, sparen, sparen, hihi. Ja he? Neem hem lekker over als je wil hoor! (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Leuke antwoorden en gossip girl, fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.