zaterdag 29 maart 2014

TAG | What's in my "amazingly interesting and always too heavy" bag

Hoera. Na een maandje of ander half zitten OCD'en over deze foto en hoe lelijk en stom hij wel niet was, ga ik hem nu toch plaatsen. 1. Omdat ik deze tag gewoon graag wil doen. 2. Omdat ik toch echt nog geen mooiere foto's kan maken dan dit. 3. Omdat ik niet ineens een prachtige strakke witte tafel en mooi licht thuisbezorgd krijg door de "Zalado-of-welke-webwinkel-dan-ook-man" en dus maar gewoon moet dealen met mijn prachtige supposed to be witte kleedje in mijn kamer. En zo geschiedde.


Dit is dus zo'n beetje wat ik meesleur. Op een schooldag dan, want als ik ga shoppen neem ik echt niet alles mee. Als ik ga shoppen dan neem ik dat gekke kleine boekje daar links met die stickertjes niet mee, mijn make up niet, mijn bloggers boekje niet en mijn Macbook en muis neem ik ook niet mee. Mijn Moleskine boekje gaat eigenlijk altijd overal mee naar toe. Goed, nu komt de lijst hoor.

Mijn MacBook en muis
Als ik naar school ga neem ik niet altijd, maar wel vaak mijn Macbook mee. Bij groepswerk ben ik altijd degene die schrijft. Dôh. En ik blog ook vaak in de trein, trouwens. Of als ik het heel druk heb dan probeer ik ook wat schoolwerk te doen in de trein. En bij al die bovengenoemde dingetjes komt zo'n draadloos muisje ook altijd van pas. PIEP.

Mijn etui
Dit leuke tasje is van Brandy Melville. Ik was zo'n ei he. Ben ik nog steeds, maar goed. Ik ging naar Amsterdam, naar mijn favoriete -toentertijd, nu is dat Urban Outfitters- winkel. En wat koop ik? Twee tasjes. TWEE TASJES. Niks leuk rokje, mooi topje, uniek shirtje. Twee tasjes. Maar, ik heb er wel heel erg veel plezier van. Degene met de grijze streepjes is mijn etui, met daarin pennen, potloden, markers in alle kleuren van de regenboog, hand sanitizer van Bath & Bodyworks in Framstand Apple en een klein beertje dat ik twee jaar geleden van Jim kreeg. Cheesy.

Mijn bril
Ik heb eigenlijk geen bril nodig. Mijn ogen zijn -1 en +1 en heffen elkaar daarom een soort op. Het jammere is dan weer wel dat ik in mijn rechter oog een prisma afwijking heb. Hier zijn geen lenzen voor te verkrijgen. Dus als ik ooit aan de bril moet, dan wordt het ook echt een bril. Ach. Ik vind hem wel leuk, stiekem. Ik draag hem alleen amper. Het is een Ray ban trouwens. OPSCHEPPER.

Mijn Moleskine boekje -de grote-
Hier staat zeg maar eigenlijk alles in. Van blog post ideetjes tot planning en van gekke liefdesverklaringen aan Jim tot college notities. Love it.

Mijn Moleskine boekje -de kleine-
Dit was mijn poging tot wat meer gaan doodlen. Inmiddels teken ik er helemaal niet meer in. Ik heb op de voorkant trouwens stickertjes geplakt, maar daar heb ik spijt van, hihi. Perfectionist.

Mijn bloggers boekje
Hier staan al mijn belangrijke events in enzo. Ha. Mocht ik willen. Ik schrijf gewoon geplande posts op.

Mijn make-up en deo
Stiekem wilde ik dit er gewoon bijleggen vanwege het zusje van mijn etui. Ik neem mijn make-up alleen mee naar school als ik bij Jim ga slapen. Ofzo. En mijn deo, die heb ik wel altijd bij me. Dat vind  ik gewoon fijn, je weet maar nooit waar ik nou weer over in de stress schiet.

Mijn portemonnee
Niet meer dan logisch, toch?

Mijn lippen-geval-ding
Nog zo'n Amerikaanse indringer, EOS Lipbalm. Deze heeft een mint smaakje en inmiddels is 'ie een beetje gesneuveld omdat 'ie open was gegaan. Heel slim Stella, heel slim.

Mijn iPhone 
My best friend.

En, wat zeul en sleur jij met je mee?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

12 opmerkingen:

  1. oe i like de tasjes! En helaas ik heb ook geen stralend witte tafel, maar ik kocht bij de ikea een keer zo'n enorme rol wit papier (die eigenlijk in een kinderschilderezeltje hoorde) en dan heb je toch een witte achtergrond voor je foto's. Nee, niet perfect enzo, maar stiekem wel best handig en je moet toch ergens beginnen :) liefs en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief! Ah, dat is wel heel slim. Zie je dan niet heel goed dat het papier is? Ik denk dat ik ook wat minder kieskeurig moet zijn, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  2. ik sleur ongeveer hetzelfde mee plus heel veel appels, water, extra opladers en boeken. Super leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Extra opladers; heeeel slim! En appels, die wegen ook aardig wat! Goed voor de armspieren, hihi. Dankjewel! Liefs.

      Verwijderen
  3. Neeeee, ik had een heel verhaal getypt :(
    Mijn tas is ook altijd veel te zwaar! Ik sleep echt te veel mee. Naast mijn portemonnee, agenda, etc zitten er vooral veel kruimels en bonnetjes in. Want zeg nou zelf, als ik iets wil ruilen heb ik het bonnetje toch nodig ;)
    En trouwens, je foto ziet er heel goed uit! XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh hahaha vervelend is dat he?! Ik ben ook een slepert, alles moet mee 'voor het geval dat' en 'je weet maar nooit'. Die bonnetjes, so true. Als je het wil ruilen moet het natuurlijk wel kunnen! Dankjewel, lief! X

      Verwijderen
  4. leuke post! ziet er erg goed uti! onze telfoon ziet er nu precies het zelfde uit
    witte iphone en roze bumper zelfde kleur haha! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeei, high five! -of dat is misschien ietsie te enthousiast, hihi-. Dankjewel, lief! Liefs.

      Verwijderen
  5. Ik vind de inhoud van je tas leuk haha! Het eerste wat me ook opviel aan de inhoud is je muis haha. Ik had de link met je Macbook nog niet gelegd. Nu heb ik dat wel gedaan, en ben ik dat conclusie gekomen dat ik er ook één wil hihi. Bij jou is het soort van nog overzichtelijk, bij mij is het drama haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thenk joe! (: Hahaha, best handig hoor, trust me! Dan hoef je niet meer met dat gekke schuifding te werken. Alhoewel die van een MacBook wel goed werkt, maar met mijn oude laptop zat ik altijd zo te prutsen! Liefs!

      Verwijderen
  6. haha nog iemand met een altijd té zware tas! Ik moet ook altijd alles mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De inhoud van je tas is leuk en de tasjes zijn cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.