maandag 3 maart 2014

The Happy Challenge | Dankjewel deel 1

Deze week was de opdracht van The Happy Challenge er eentje die een weekje zou gaan duren. We gaan elke dag van de 'komende' week namelijk een lijstje van minstens tien dingen bijhouden waar we dankbaar voor zijn. En laat dat mij eens even goed uitkomen. De laatste tijd begin ik meer stil te staan bij de kleine dingen. Ik begin ook meer van dingen te genieten. Dat leer ik van Jim -lieve Jim-, maar ook van andere lieve mensen om mij heen of bloggers die mij ontzettend inspireren. Ik heb mijn eerste dagen van 'de week' er al opzitten, dus die wil ik graag alvast met jullie delen, anders krijgen jullie ineens zo'n enorme waslijst voorgeschoteld, lijkt me ook niet zo'n goed idee! So, here they are.



Vrijdag 28 februari 
Wat mij een geluksgevoel bezorgde vandaag was..

  • Dat ik goeie -en lieve!- reacties kreeg op mijn foto's van Antwerpen
  • Dat ik lieve Karlijn ontmoette en dat het echt klikte! 
  • Dat het eigenlijk echt lekker weer was 
  • Dat ik een klein jongetje zag schateren van het lachen omdat zijn broer hem achterna zat 
  • Twee zwanen die hun koppies tegen elkaar aanhielden
  • 's Avonds lekker op de bank met pap en mam 
  • Polaroid foto's achtige dingen van fijne momentjes en lieve mensen -en Puck!- bestellen om op te hangen in mijn kamer -hierover snel meer-
  • Dat Karlijn zonder het van tevoren besproken te hebben ineens mijn kopje thee betaalde in Amsterdam! 
  • Dat ik ook nog eens een sleutelhanger -door haar gemaakt!- kreeg
  • Dat ik nog even ukelele speelde voordat ik ging slapen 

Zaterdag 1 maart 
What made me smile today was..

  • De zon scheen! Zo heerlijk! 
  • De frisse lucht door de 'gaatjes' van mijn panty 
  • Een kat die lekker lag te zonnen op het dak van een auto 
  • Mijn familie weer zien bij een avondje bowlen & steengrillen in Delft voor oma's 89e (!) verjaardag! Met Jim erbij natuurlijk! 
  • Dat ik mijn panty kon redden omdat ik toevallig doorzichtige nagellak bij me had!
  • Dat onze street interviews veel beter en sneller gingen dan verwacht! 
  • Dat ik -ook al is het niet eerlijk- een buitenlandse familie kon laten profiteren van mijn kortingskaart! 
  • Dat het lukte om de verleiding van lekkere dingetjes te eten kop voor in de trein kon weerstaan! 
  • Citroenijs 
  • In mijn bedje erachter komen dat ik nu al 95 volgers heb! Ik weet dat het misschien een beetje superficial is, en het gaat niet om volgers, maar toch ben ik er onwijs blij mee. Ik ruik een 100 volgers winactie, woeehoeee! Ik begin alvast met brainstormen

Zondag 2 maart 
Mijn glimlachbezorgertjes van vandaag waren

  • Ik werd wakker naast Jim 
  • We aten lekkere warme broodjes met een eitje
  • We maakten een fijne wandeling omdat het zonnetje zo fijn scheen 
  • Ik had hoofdpijn, maar gelukkig niet zo erg als 'normaal'
  • Ik speelde lekker een beetje ukelele met Jim -die gitaar speelde natuurlijk- 
  • Ik zat lekker op de bank naar een mooie serie te lijken met Jim, heerlijk! 
  • Ik at redelijk gezond! 
  • Een stukje achter op de fiets bij Jim en mezelf helemaal aan hem vastklampen
  • Lekkere kop groene thee met een bakje gezonde magere kwark met nootjes 
  • Ik praatte bij met een van mijn beste vriendinnetjes 
  • Het terugkijken of mijn heerlijke vakantie afgelopen week

Wat maakte jullie blij afgelopen weekend? Doen jullie ook mee? Overleven jullie dit kruisverhoor een beetje?

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Jaaaa snap ik! Ik hoop dat 'ie zich vaker laat zien komende maand, hoop je mee? Liefs, Stella.

      Verwijderen
  2. Ah lieve schat, jij bent zo leuk en lief! En die thee, haha :)
    Welke serie heb je met Jim gezien? Oh en warme broodjes met ei, zo lekker. Weet je wat ik zo lekker vind? Een zacht eitje op een boterham, en dat mijn boterham dan zo zompig wordt :) haha, mijn zusje vind dat ZO vies. En frisse lucht door je panty, zo fijn! Lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was allemaal gemeend! Eh, hoe duur was de suiker, zo heette het. Het is heel indrukwekkend, het gaat over een lijfslavin van vroeger, het is echt mooi! En schokkend natuurlijk, dat ook. Maar mooi gedaan. Ieuw Kar hahaha, gatsie! Zompige boterhammen, hihi. Frisse lucht is überhaupt fijn he? Knuf!

      Verwijderen
  3. Ik heb er een hele andere invulling aangegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dan ga ik snel kijken, ik ben benieuwd. Ik denk dat het er vooral om gaat dat het voor iedereen duidelijker wordt dat er heel veel is om dankbaar voor te zijn, dus ik hoop dat op welke manier ook, we dat allebei hebben kunnen bereiken.

      Verwijderen
  4. Leuke dingen staan er op je lijstje. Zo te zien heb je een heerlijk weekend gehad. Ik heb zelf ook al twee lijstjes online gezet, vandaag komt de derde nog online. Heel fijn om elke avond even stil te staan bij alle dingen die fijn waren die dag. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt! Oh leuk dan ga ik snel eventjes kijken! Ja hè? Vind ik ook, echt belangrijk! Liefs, Stella.

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.