woensdag 19 maart 2014

Ultieme relatietest, hoofdpijnpillen en boeren met kiespijn

In de trein bloggen is echt een boer met kiespijn. Er zijn wel meer dingen die voelen als een boer met kiespijn. Zoals mijn opgezette buik door kwark en mijn de laatste tijd veel te vaak opspelende migraine-aanvallen-achtige-momenten. Trust me, no fun. Ik ging laatst skeeleren. Hilarisch. Ik kan er geen drol van en strompelde een beetje rond, hopend niet te vallen. Zeker bij gebrek aan polsbeschermers, die zich al -zo wijs als ze zijn- hadden verstopt en in geen velden of wegen -eerder zakjes of kastjes- te bekennen waren. Daar hopste ik, met mijn eigenlijk twee maten te kleine rolschoenen. En wat een feest was het. Jim lachte zich rot. Die was mee, fungerend als rem voor heuvels en steunpilaar bij vervelende steen-paadjes of enge bruggetjes. Ik denk dat 'ie zich spontaan heeft afgevraagd waarom ik hem deze relatietest voorschotelde. Erg challenging, maar hij is geslaagd. Hij houdt nog steeds van me, ook als ik als een kip zonder kop op rolschoenen met elleboog beschermers als kniebeschermers met mijn uiterst charmante billen in een strakke legging gepropt vooruit probeer te komen zonder om de 3 meter te pletter te vallen. Wat een liefde.



Zoals ik al zei, bloggen in de trein is als een boer met kiespijn. De Wi-Fi verbinding is zo slecht, dat mijn homepage niet eens wil laden. Laat staan Blogger of mijn mail. Dus dan maar "notities" openen en doen alsof ik heel veel inspiratie heb. De trein wiebelt en mijn armen steunen op keiharde, plasticen armleuningen -ik zit op zo'n stoel waar er geen eentje naast zit, in een dubbeldekker trein, snappie?- en bij elke hobbel worden mijn ellebogen een stukje blauwer. Weer eens wat ander, blauwe ellebogen. Ik heb net trouwens een pil genomen, het heet "Excedrin" en het zegt: "Voor de acute behandeling van hoofdpijn en migraine aanvallen met of zonder aura". Ik weet niet wat het is, maar alle mensen hebben toch een aura? Of ben ik nou een ei? Mijn mams had dit gekocht voor me -aangezien al die andere dingen die ik al geprobeerd heb nooit helpen, Advil enzo- en las het voor, en ik vroeg gelijk "Huh, aura?". Dat schijnen een soort lichtflitsen te zijn die je dan ziet als je echt hele erge migraine hebt. Godzijdank heb ik dat nog nooit gehad. Ook al kan ik met erge hoofdpijn echt he-le-maal niks. Dan lig ik als een uitgeknepen vaatdoek op de bank, hopend dat iemand mijn hoofd er af komt hakken. En dat ik het dan wel overleef, graag. Nu hopen dat die pil een beetje helpt dus. 

Ik geloof dat we er zometeen zijn. Op het station waar ik moet zijn. En dan moet ik een half uurtje fietsen, ongeveer. En Stella het ei heeft haar oortjes -oordopjes, oke- in haar sporttas laten zitten en nu moet ik dus zonder muziek fietsen. Niet dat ik dat niet kan, maar het is zo saaaai. Ik houd totaal niet van alleen fietsen. Ja, heel soms, als ik lekker aan het wegdromen ben terwijl ik tussen al het verkeer door maneuvreer. Maar, op dit moment denk ik stiekem; "Zal ik lekker de bus pakken?". Maar dan komen die sexy legs en strakke buik er nooit natuurlijk he. Niet dat die ineens magisch verschijnen na een half uurtje fietsen, maar a girl can dream. 

Goed, ik ga maar eens afscheid van jullie nemen. Zucht, traan, snik. Wanneer dit online komt zijn we waarschijnlijk al weer drie dagen verder, maar ach. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. ondanks al je ellende en narigheid, moest ik stiekem toch heel hard lachen (sorrie). je schrijfstijl heeft je gelukkig nog niet in de steek gelaten (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, gelukkig maar! (: Daar hoef je helemaaaal geen sorrie voor te zeggen hoor! Dankjewel, heel lief van je, makes me happy! Liefs!

      Verwijderen
  2. Oh ik hou zo van je schrijfstijl bij het lezen van jou posts word in altijd vrolijk. Een kleine tip geen exedryn nemen die helpen niet zo goed ik nam ze ook en ze holpen niets. Je kan beter dafalgan of parasetamol nemen. (Ja, ik wil medicijnen maken later :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel! Echt heel lief, ik ben blij dat ik je vrolijk maak! Ik heb het gemerkt inderdaad, helpt voor geen ene drol. Dankjewel voor de tips, ik ga vanmiddag gelijk even kijken. Liefs!

      Verwijderen
  3. Haha geweldig stukje.. ondanks alle tegenslagen toch een grappig stukjes gepubliceerd.. wat wil je nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh weet je... Bij mij zullen er nooit slanke benen tevoorschijn komen. Van al dat geren en gespiertrain (hihi, snap je?) worden het alleen maar spierbonken ^^ Maar het boeit mij gelukkig niet zoveel dus ik ga lekker verder, in de hoop dat mijn buik wél wat platter wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gespiertrain, hihi, ik snap je! Fijn dat het je lekker niet zo veel boeit, zo hoort het ook, you go girl! Liefs!

      Verwijderen
  5. ahahaha ik moest even heel hard lachen om "migraine aanvallen met of zonder aura." Dat heb ik nog nooit gehoord xD
    haha goed dat Jim is geslaagd voor de test! Jullie worden vast 100 samen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, gelukkig dat ik je aan het lachen kreeg, that's my goal! Ik ben bang van wel, althans, laten we het HOPEN! Liefs!

      Verwijderen
  6. Ik vind jou echt grappig haha. Je schrijft je artikelen altijd zo leuk, en je humor is geweldig!!
    Je relatietest is gelukkig goed geslaagd, en ik snap je vriend wel hoor ik zou me ook rot hebben gelachen haha. Ik vind het al knap van je dat je vrijwillig een half uur ga fietsen, mij niet gezien hoor. Ik heb geen eens een fiets haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, dankjewel voor alweer een ontzettend lief complimentje! Nee, het zijn er veel meer. Nog meer bedankt dus! Hihi, geen fiets? Jij hebt een scooter, toch? Bofkont, hihi! Liefs

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.