zaterdag 5 april 2014

Altijd ruimte voor verbetering!

Ik heb, zoals veel "echte" bloggers ook vaak doen, een enquête in elkaar geflanst -lang leve Google Drive- met maar vijf vraagjes -want jullie hebben een druk interessant leuk leven- over mijn blog. Ik hoop dat jullie de tijd hebben om antwoord te geven. Het mag in alle talen die je maar kunt bedenken en zo lang of kort als je wil. Dat kan hier allemaal!

Klik hier om naar de enquête te gaan!

Dankjewel lieve allemaal!
Lieve rommelige kusjes,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm even ingevuld! Ben benieuwd naar de resultaten :)
    Je bent zelf ook lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook ingevuld hoor. Ik vond alleen de laatste vraag erg lastig, want ik kon niet kiezen welk bolletje ik wilde aanklikken. Ja, heel ernstig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis wat hè, keuzes keuzes keuzes. Ik ben trots op je hoor, dat het je toch gelukt is! Taart? Champagne? Knuf!

      Verwijderen
  3. Yes ik heb hem ingevuld !

    Nog een fijne zondag!
    Liefs, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief van je! Jij ook een fijne zondag (: Liefs

      Verwijderen
  4. Ingevuld! Maar niet teveel aan jezelf gaan twijfelen he Stel! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet teveel inderdaad aan jezelf twijfelen blog gewoon over alles wat jij leuk vind! liefs en nog een fijne zondag meis! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Ik krijg zeker weten meer zelfvertrouwen van jullie, hihi! Jij ook een fijne zondag! X

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.