maandag 28 april 2014

De nostalgie van "oude liedjes"

Ik ben echt even heel gelukkig. Na een nachtje wild uitgaan -ja, echt, ben ik ook niet van mezelf gewend, maar het was ontzettend gezellig!- ben je moe. En als ik moe ben, maar niet wil slapen, dan moet ik wat gaan doen. Dit wordt echt 's werelds meest interessante post ooit geschreven, praat me er niet van. Dus, Stella gaat haar auto theorie maar leren. Want op de planning voor vandaag stond het samenvatten van Hoofdstuk 6; Gevaarherkenning. En daarna was het leren geblazen. Dus ik print al m'n blaadjes uit en pak alvast mijn oortjes, want tijdens leren luister ik bijna altijd muziek. Nu ben ik m'n Spotify lijsten een beetje zat, dus zocht ik mijn 'oude' iPod Nano. Had ik al gezegd dat 'ie paars is? PAARS. Ik houd helemaal niet van paars eigenlijk, maar oké, toen, lang geleden blijkbaar wel hè?

Ik stopte hem in de oplader, sloot mijn oortjes aan en luisterde naar de liedjes die ik vorige zomer luisterde. En de zomer daarvoor. En de zomer daar weer voor. Niet dat ik in de winter, herfst of lente geen liedjes luister, maar ik luister vooral muziek als ik probeer een beetje bruin te worden en tegelijk niet te verbranden op een ligbed. Ding. Geval. Dus zit ik hier met een big smile weg te dromen naar alle zomers die ik verzameld heb op mijn kleine paarse vriendje. Niks geen auto theorie. Nee, een lijstje maken voor nieuwe nummers die Jim en ik misschien aan ons repertoire toe kunnen voegen.

Zal ik eens eventjes een lijstje voor jullie maken? Of zijn jullie niet nieuwsgierig? Ik zou dat in jullie geval namelijk echt zijn! Omdat jullie misschien niet zoveel zin hebben om AL die liedjes op te gaan YouTuben zal ik ook even een top drie geven.

  • Don't you - Darren Criss
  • Watch out for this - Major Lazer
  • Cry to me - Duffy
  • Sunset - Marques Houston
  • Walk in the sun - McFly 
  • Imagine - Jack Johnson 
  • Hold yuh - Mohombi ft. Nicki Minaj -ja echt, ik weet het-
  • This is what it feels like - Armin van Buuren
  • I'm yours - The Script 
  • Little bit - Perrin Lamb

De top drie hiervan is Little bit, Cry to me en Don't you. Hier zit dan weer niet echt een volgorde in ofzo, ik denk gewoon dat die het aller leukste zijn. 
Als jullie van de 'oude' liedjes hebben, let me know.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

3 opmerkingen:

  1. Slecht dat ik ze allemaal niet ken, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeee joh, dat is juist leuk, dan heb je weer wat nieuwe liedjes om te luisteren -als je ze leuk vindt natuurlijk, hihi-. Liefs!

      Verwijderen
  2. Nog een oude summer song summer paradise van simple plan en sean paul. Dat was 1 van mijn favorieten. En een leuke nieuwe (onbekende) is down there van Bronze Radio Return. Veel plezier :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.