woensdag 2 april 2014

Een reden voor een heel leuk feestje en cadeautjes -ja, je leest het goed-

Ik kan het echt niet geloven. Stella, dat meisje met die krullen die in het Engelse blogde en drie jaar lang maar vier volgers had, waaronder zichzelf. En dan nu ineens Stella, dat meisje met die krullen die in november besloot een Nederlandse blog te beginnen en nu, in april, ineens honderd volgers heeft. Rond de 150 en soms zelfs meer dan 200 bezoekjes per dag. Lieve reacties. Een eigen domeinnaam. Een leuker uitziende lay-out. Die zelfs twee van haar lieve blogvriendinnetjes in het echt heeft ontmoet.
Ik ben zeker weten aangestoken met het bloggers-virus. Als jij een blogger bent, dan weet je hoogstwaarschijnlijk waar ik het over heb.

Waarover dan?
Het "alles door bloggers ogen bekijken" en bedenken of je erover kunt schrijven, overal foto's van maken, de meest inspirerende dingen lezen op andere blogs, nieuwe dingen leren, jezelf een beetje ontdekken door leuke TAG's en challenges, schrijven, schrijven, schrijven, je mail checken om te zien of je nog leuke, nieuwe reacties hebt and so on. Alles wat je leuk vindt -of niet natuurlijk- delen met de "wereld". Ik doe het al zo lang -ik heb het uitgerekend, ik doe het drie en een half jaar- met zo veel plezier. En kijk nou, anderen beleven er tegenwoordig zelfs plezier aan; 100 lieve, leuke, unieke volgers. Het bereiken van een hoog volgers aantal was, en is ook nog steeds niet, mijn doel, maar come on, ik ga niet zeggen dat ik het niet leuk vind want dat is net zo'n onzin als afvallen van chocola eten. Of iets.

Cadeautjes tijd
Omdat ik jullie wil bedanken, iedereen die mij volgt en altijd reageert en zo lief is, ga ik een geheel nieuw concept aan jullie voorstellen. Ja echt, uit Stella's krullenbol itself. Ik wil namelijk dat jullie kiezen wat jullie willen winnen met een give away. En omdat ik jullie het liefst allemaal iets wil geven, zullen er vier winnaars zijn. Want vier is mijn geluksgetal.

Ik snap er geen kont meer van Stella
Oké, hier komt 'ie. De uitleg a la Stella de rommelkont. Er zullen vier winnaars zijn. En de prijs mogen jullie zelf bedenken. Het idee dat ik het allerleukste vind zal ik kiezen en diegene die het bedacht zal het daadwerkelijk krijgen. HOE COOL IS DAT. Ja, dat bedoel ik. De andere drie die over zijn, die zullen een ander leuk ietsje krijgen waar ik nog even over aan het brainstormen ben. Maar dat komt goed, geloof me.

De regels van Stella's give away
  • Omdat dit feestje wordt gevierd door de volgers die mijn blog volgen omdat het ze het leuk vinden en graag een kijkje nemen en mijn ge-blabla fijn vinden om te lezen -hoop ik- hoef je me dus niet nu ineens als een gek te gaan volgen op Bloglovin' omdat je zo graag iets wilt winnen, daar doe ik het totaal niet voor namelijk.
  • Stuur een e-mailtje naar sboogaard4@gmail.com met daarin jouw naam en je idee, zo kan ik ze zelf goed ordenen en kan niemand bij elkaar afkijken -ja ja, streng ben ik hè?-.
  • Het gaat mij om originaliteit, en niet om de prijs, ook al ben ik ook maar een student en hoop ik niet dat jullie het me AL te duur maken, hihi. Ik bedoel, ik kan jullie geen iPhone, Macbook of Naked Palette of hoe het dan ook heet -ik heb er geen verstand van- geven, dat snappen jullie stiekem wel hoop ik. Ik moet van zulke mailtjes dan waarschijnlijk wel weer erg lachen, dus misschien wordt je idee dan wel gepubliceerd op mijn blog.
Tot wanneer kan ik mee doen?
Omdat ik het zelf heel druk heb de komende tijd, en omdat ik ook nog de cadeautjes voor de drie 'overige' winnaars moet bedenken is het misschien slim als jullie minstens twee weken hebben. Is dat te lang? Te kort? Let me know. Jullie kennen mij, althans, zo goed als, dus als ik zeg dat ik winnaars kies op -een datum-, reken er dan op dan deze chaoot dat ook pas vier dagen later kan doen. Maar als ik iets beloof dat gebeurt het. Ik ben alleen heel slecht met pakketjes verzenden, dus het zal wat vertraging opleveren allemaal. Ik ben dus bang dat ik me nog niet aan een datum durf te houden, maar meedoen kan tot en met 22 april 2014.

Nogmaals ontzettend bedankt, ik vind jullie echt heel lief en jullie maken mij blijer dan jullie denken!
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

9 opmerkingen:

  1. Super leuk Stel. Wat ben je toch ook een creatieve leuke aardige lieve rommelkont :) En duhhhh, jij verdient zoveel volgers! Dikke kus voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent een poepie! Dankjewel! En mee doen he Kar! Dikke kus voor jou terug <3

      Verwijderen
  2. Ik moet echt hard om je lachen! :D Heel tof dat je 100 volgers hebt en ik herken het hele bloggerverhaal helemaal. Ik ga heel hard en creatief nadenken over iets leuks. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, supergefeliciteerd! Je verdient het! Ik kom zelf steeds dichter bij de 50 volgers en dat is voor mij al heel wat, dus 100 volgers lijkt me al helemaal fantastisch. Ik ga eens heel hard nadenken over een ideetje, maar ik ben niet zo origineel. (Ik zat gisteren zelf over een give-away na te denken en ik kon echt nergens op komen, dus ja, dit is nogal lastig voor mij.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het, ik geloof in je! Hihi. Dankjewel, echt lief van je. Ik weet zeker dat jij ook meer volgers krijgt als je zo door blijft gaan. En trouwens; als JIJ er maar zoveel plezier in blijft houden -cheeeesy, maar so true- Liefs!

      Verwijderen
  4. hartstikke gefeliciteerd je doet het goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Stella! gefeliciteerd! :D Oeh oeh nu ben ik even kneiterhard aan het nadenken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciflapstaart voor onze stells. Je hebt het helemaal verdient. Ik ken dat gevoel ook wel een beetje dus ik zou zeggen ga het al zeker met Jim vieren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je inmiddels 104 volgers.! je verdient het xx

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.