vrijdag 18 april 2014

Fashion | Stijl impressie van, eh, mij

Ik heb stiekem helemaal geen verstand van fashion. En ik probeer hier dan ook niet te verkondigen dat ik een onwijs eigen stijl heb of ook maar iets in die richting. Wel vind ik het leuk om wat dingetjes in een collage te zetten voor mezelf, wat ik graag zou willen dragen. Sommige pieces hiervan heb ik al. Zoals de boyfriend jeans en ook de Converse. Alhoewel, de mijne zijn zwart.

Ik houd het lekker even kort vandaag. Dit weekend zit ik in Zeeland met Jim en zijn familie om lekker van Pasen te genieten. En we gaan misschien zelfs lekker naar het strand. Jullie zullen dus eventjes niks van me horen, maar als ik terug ben hoop ik wel weer wat leuke dingen te hebben om met jullie te delen.



Lieve rommelige kusjes,
Stells.

6 opmerkingen:

  1. Dat blouseje is wel super mooi. Nog veel plezier met Jim in Zeeland. Goed veel chocola eten he! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel nog lieve Birgitt, ik heb lekker veel gesnoept hoor! Hahaha.

      Verwijderen
  2. Ik heb ook geen verstand van mode, maar ik vind jouw stijl wel heel leuk :) Ik houd sowieso van all stars, ze lopen zo fijn. En die broek is ook zo tof. Ik vind het gewoon allemaal leuk!
    Fijne Pasen lieve Stel én heel veel plezier in Zeeland. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kar! Lief! All Stars zijn echt fijn he? Wel altijd even inlopen. Ik heb een fijne Pasen gehad, ik hoop jij ook! X

      Verwijderen
  3. Witte allstars kunnen een simpele outfit zoveel leuker maken, ik heb nu al twee paar versleten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hier hou ik ook wel van! Dit zou zo mijn stijl impressie kunnen zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.