maandag 14 april 2014

Fotografie | Ik ging een stukje lopen

Ik ben stiekem een beetje vergeten welke dag het nou ook alweer was, maar vorige week had ik een middagje niks te doen. Ik wilde graag gaan sporten, maar ik was niet helemaal fit. Om toch een beetje in beweging te blijven en een frisse neus te halen, stapte ik make-up loos naar buiten, inclusief mijn Nikon D3200. We kunnen het goed vinden samen, maar hier en daar ontstaan nog wel wat discussies over de foto's die hij/zij/het maakt. Toch waren we samen wel redelijk tevreden over de volgende foto's. We besloten ze toch maar te showen.





































Lieve rommelige kusjes,
Stells.

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en leuke foto's zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg maar tegen die Nikon dat 'ie toch mooie foto's kan nemen hoor. En jij ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn Nikon zegt dankjewel, en ik ook, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel! Lief, al die complimentjes, jeetje!

      Verwijderen
  4. Leuk dat je ook de lente vast ging leggen, je foto's zijn mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja, echt puur toeval, ik was de foto's aan het uploaden en ondertussen lekker op Bloglovin' aan het kijken en toen zag ik jouw post! Echt leuk! Dankjewel, lief van je! Liefs.

      Verwijderen
  5. Leuke foto's heb je gemaakt! Je woont in een mooie omgeving zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, de polder it is! Zuid Holland (: Ik ga maar niet precies zeggen waar, je weet maar nooit! Hihi. Dankjewel voor het compliment! Liefs!

      Verwijderen
  6. Daar word je vrolijk van. Wat is de lente toch fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's. Die laatste foto is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's, vooral die met die bloemen. Geeft me zo'n zomers gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah, die met de bloesems vind ik duizend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.