maandag 7 april 2014

Glimlach momentjes

Vandaag heb ik zin om mainstream te zijn en ga ik lekker mee met meer dan de helft van bloggerland. Ik ga eens even een lijstje maken van dingen die mij de laatste tijd blij maakten. Er zijn de laatste tijd helaas aardig wat dingen geweest die het tegenovergestelde deden, maar daar ga ik niet zomaar op het internet over miepen. Daarom gaan we het lekker over LEUKE dingen hebben. Goed hè? Goed hè?

 Het feit dat er een enorme last van mijn schouders gevallen is, waar ik jullie heel misschien binnenkort nog wel meer over kan vertellen.
Ik bereikte het aantal van 100 volgers deze week! Vanwege die gelegenheid heb ik mijn aller eerste GIVE AWAY georganiseerd. Nieuwsgierig? Klik hier.
 Ik heb een date gepland met lief blog vriendinnetje Femke, die het door haar studie zo druk heeft dat ze nooit meer blogt. Miep. Volgende week woensdag, negen april, ga ik een ongeveer twee uur durende treinreis maken naar Middelburg! Let the fun begin! Zal ik ploggen? Ja? Nee? Let me know
Samen met lieve Jim bakten en frutselden we onze eigen overheerlijke hamburgers en smikkelden we die lekker op. We repeteerden ook voor 12 april, wanneer we in de Goudse Schouwburg optreden. We zingen een nummer dat ik geschreven heb, en we samen hebben omgetoverd in een duet. Onwijs spannend, dood eng, maar stiekem ook wel leuk! En ik ga voor het eerst met mijn ukelele meedoen! 
Ik heb ein-de-lijk term 3 afgesloten. Bah, wat een verschrikkelijke periode was dit, vooral het einde. Maar ik heb me erdoor heen geploeterd! Deze week heb ik een weekje vrij, dus tijd om mijn blog weer een beetje bij te houden en op pad te gaan met mijn lieve Nikon! 
Ik heb mijn kleedgeld weer gestort gekregen -ahum verwend kreng ahum- dus dat wordt binnenkort lekker lente proof dingetjes kopen. 
Skypen met mijn lieve vriendinnetje die met haar mooie kont in Italië zit! 
Uiteten en naar de film & ook nog eens een fietstochtje doen met paps en mams. Ja, ik ben een papa-mama-kindje. En ik ben er trots op! 
Rosanne nomineerde mij voor de Very Inspiring Blogger Award, woehoe! Dus be on the uitkijk for that
Dinsdagavond ga ik kokkerellen en bijkletsen met een van mijn leuke vriendinnen van de middelbare school! Can't wait to see her again!

En, waar werden jullie blij van afgelopen weken?
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

6 opmerkingen:

  1. Super leuke dingen Stel! Ik wil jullie liedje horen :), ben zo benieuwd. En hoe tof dat je zelf hamburgers hebt gemaakt, receptje? Naar welke film ben je geweest? Wat fijn dat je een papa-mama kindje bent, alleen maar leuk toch?!
    Ik word blij van jou! En van een leuk boek, gave tv serie en lieve mensen om me heen. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het linkje doorsturen van de hele avond als het goed ging okie? Hihi. We hebben nog een kaartje over trouwens, als je het leuk vindt om te komen kijken? Mijn tante kan niet, dus vandaar. Het is 12 april in Gouda, vlak naast het station dus je hoeft dan niet nog met een bus of iets. Laat maar even weten! (: Receptje? Had ik moeten doen eigenlijk he? Slechte blogger, foei. We hadden gewoon slagershamburgers, gekruid. En dan op een bruin bolletje met sla, tomaat, augurk, ui en een klein beetje ketchup. Mjam! We zijn naar Mannenharten geweest. Arme paps; het was echt een vrouwenfilm hahaha. Maar we hebben wel gelachen! Wel een aanrader hoor! Dikke knuffel!

      Verwijderen
  2. Jou lieve mailtje op mijn inzending van de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je samen een duet gaat zingen, ik ben er eigenlijk heel erg benieuwd naar hihi. Je hebt een super super super leuke blog, daarom heb ik je genomineerd :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word altijd zó vrolijk van je berichtjes! En ja, ploggen is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.