dinsdag 15 april 2014

Les derniers jours | veertien

De laatste tijd had ik ineens aardig wat inspiratie, dus mijn Les derniers jours posts schoten er een beetje bij in. Daarom heb ik nu aardig wat foto's verzameld! Het wordt een soort terugblik op de maand maart en het eerste deel van april! Ik heb echt een fijne tijd gehad afgelopen dagen, maar het begin van maart was wel een beetje een down. Morgen mag ik -ja, klinkt gek!- vertellen waarom. En ook waarom het nu dan zoveel beter gaat! Spanning en sensatie. Goed, kijken jullie mee naar mijn iPhone kiekjes? Ik begin met de meest recente foto's, omdat ik die stiekem leuker vind en ik er ietsie meer over te vertellen heb, hihi.



#1 Pasta Party!
Zoals jullie al hebben gelezen, of misschien niet, dan moet je -mag je!- even hier klikken. Eh, ja, ik had dus pasta gemaakt met een vriendinnetje van mij! Het was heel erg lekker. 

#2 Mijn leukie
Ik ging een middagje op pad met mijn spiegelreflex. Ik heb wat foto's gemaakt, die gisteren online kwamen. Als je die nog wil zien, kan dat dus! JOEPIE. FEESTJE. Hihi. 

#3 Het allerfijnste wat er is
Zaterdag 12 april mochten Jim en ik optreden in de lokale Schouwburg. Oftewel; optreden voor 800 man! Spannend, maar ontzettend leuk. We zongen een eigen geschreven nummer. Oja, ook niet onbelangrijk, ik speelde op mijn ukelele! En dat is toch echt lastiger dan ik had gedacht. Zingen en spelen tegelijk is best lastig voor mij. Ik ben gewend mij compleet op mijn stem te focussen, dus dan gaat het hier en daar bij het spelen nog wel eens fout. Gelukkig ging het zaterdag goed. Het was echt ontzettend leuk, ik heb echt weer heel erg genoten. Ik denk dat zingen op een podium echt iets is wat ik voor altijd en altijd geweldig zal vinden. Zucht. En ja, er is ook een filmpje. Ik durf het eigenlijk niet met jullie te delen, maar ik doe het toch. Klik hier.

#4 Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Ik ging dus een stukje lopen met mijn lieve Nikonnie. En toen kwam ik in een heg een spiegeltje tegen, en maakte ik deze best wel cliché foto. HOI!


#5 Ik doe mee met de trend
De laatste tijd bak ik ook havermout pannenkoekjes! Een ei, een beetje havermout en een beetje melk. Oja, en kaneel. En bakken maar. En dan een banaan prakken, dat erop smeren, en wat fruit erbij doen. Mjammie. Ze zien er alleen niet zo mooi uit, hihi. 

#6 Egor's pasta
Jullie weten stiekem denk ik nog wel dat ik laatst een post plaatste over mijn Russische vriend Egor die heel apart voor mij ging koken. Nog even een reminder hoe dat er ook alweer uitzag!

#7 Help, storm op komst
Dit was ook ergens afgelopen periode. Ik weet echt niet meer wanneer, hahaha. Slecht Stella. Ik weet nog wel dat ik echt dacht dat het onweer boven ons huis los zou barsten, maar dat viel uiteindelijk wel mee gelukkig! 

#8 Help, hoog!
Mijn Russische maatje Egor woont in een hele hoge studentenkamertoren. Dit was het uitzicht. Brrrr, hoog! 

Dat was het weer! 
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. sodeknetters, dat filmpje van jullie is echt te awesome! je zingt echt suuuuupermooi. echt! en ik vind je stiekem ook heel schattig samen met je vriendje (: (en ja, helemaal mee eens. zingen op een podium is het fijnste wat er is :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, na even een paar minuten in een deuk te hebben gelegen om het woord 'sodeknetters' ben ik nu weer bijgekomen hoor! Dankjewel, echt heel lief van je! Ja hè? Ik wist wel dat ik niet de enige was die dat vond, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  2. Wauw! Wat kun jij ontzettend mooi zingen Stella! Je hebt echt een mooie stem!
    En je bent sowieso een mooi meisje trouwens :) Wat ben je leuk samen met Jim, hij kan ook mooi zingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjeweeeeel, wat ontzettend lief van je! Zoveel complimentjes kan ik niet handelen, hahaha! Echt heel erg lief. Ik zal 't tegen hem zeggen trouwens (: Liefs!

      Verwijderen
  3. #3 Het allerfijnste wat er is: ik ben ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO trots op je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Damm girl! Wat heb jij een geweldige stem. En jullie zingen echt lief samen!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben beide echt prachtige stemmen. Zie graag meer updates over je muzikale carrière!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja? Lief, dat zal ik 'meenemen'! Liefs

      Verwijderen
  6. Awh, ik zit met een glimlach naar dat filmpje te kijken. Wat ontzettend leuk. En wat heb je een práchtige stem! (En ik luister naar weinig vrouwenstemmen, aangezien ik mannenstemmen over het algemeen fijner vind, maar als jij een album zou uitbrengen, dan heb je alvast je eerste koper binnen!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat vind ik echt een HEEL groot compliment! <3

      Verwijderen
  7. Brave Stella ik ben blij dat je je video van het optreden erop gezet hebt. Het is zo mooi. Wanneer kan ik een liveoptreden verwachten?:p
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.