woensdag 30 april 2014

Liebster Award | deel drie

Haal de taart, ballonnen, slingers en al die troep maar uit de kast want Mon debarras et moi heeft alweer een Liebster Award in de wacht gesleept. Ik maak er misschien wel een beetje een grapje van nu, zoals ik met alles doe als ik schrijf, maar ik vind het echt heel erg lief dat ik zo vaak genomineerd word. Echt waar, dat betekent dus dat jullie mijn schrijfsels echt leuk vinden en dat maakt mij blijer -blijer?- dan jullie denken, denk ik. Dus bij deze, dankjewel Maud dat je mij genomineerd hebt. Heel veel knuffels voor jou!

Dus, dan is het nu de bedoeling dat ik de vragen die Maud heeft bedacht ga beantwoorden. Yeah, favorite things in life; vragen beantwoorden!

1) Wat vind je het leukst aan bloggen?
Het schrijven van blogjes en de reacties die ik er op krijg. 

2) Als je nog maar één ding zou kunnen eten in je hele leven, wat zou dat dan zijn?

Oh, dit is echt een lastige vraag voor een food lover. Ik eet simpelweg bijna alles dat los en vast zit. Maar, als ik echt echt echt moest kiezen dan denk ik dat je mij voor altijd -ik ga nu de supermarkt af in gedachten, serieus!- geitenkaasjes in bladerdeeg kunt laten eten. Ja. Dat zie ik helemaal zitten. 

3) Wat is je favoriete TV-serie?

Tsja, hij is niet echt hier op TV, maar ik ben helemaal gek de Carrie Diaries, ookal heb ik die al helemaal gekeken. Ik kijk nu Pretty Little Liars, via internet. En als 'ie echt op TV moet zijn dan toch Goede Tijden Slechte Tijden of Divorce. 

4) Waar zou je graag willen wonen als je iedere plaats op de wereld zou kunnen kiezen?

Ergens voor veel natuur is, waar het niet te warm en niet te koud is en waar niet zoveel gedoe is. Wauw, dat is een hele precieze beschrijving. Not. Nee, godsie, ik zou het niet weten. Ik zou graag een exotisch land noemen, maar ik woon eigenlijk het liefst dicht bij alle lieve mensen om mij heen in de buurt, is dat te cheesy

5) Foto's maken of filmen?

Foto's maken. Filmen vind ik wel heel leuk, zoals al die YouTubers, oh daar kan ik zo jaloers op zijn. Ik denk alleen niet echt dat ik daar aanleg voor heb, hihi. En aangezien ik overal en altijd foto's van alles maak denk ik toch dat het antwoord hier foto's maken moet zijn. 

6) Wat is je favoriete seizoen?

Lente

7) Wat is je favoriete drankje?

Groene thee. Maar als het alcohol moet bevatten -waar ik toch al niet zo'n hele grote fan van ben- dan ben ik gek op een Margarita -ja, die cocktail, doe maar duur- of een Malibu cola. 

8) Als je nog maar in één winkel je kleding zou kunnen kopen de rest van je leven, welke winkel zou je dan kiezen?

Urban Outfitters. Zeker weten, zonder enige twijfel. Alleen word ik dan wel een hele hippe oma.

9) Wat is jouw beste eigenschap?

Ik wil altijd lief zijn voor iedereen en ga daarom altijd conflicten uit de weg. Je zal dus eigenlijk vrijwel nooit ruzie met mij krijgen. Aan de ene kant is dat dus goed, maar aan de andere kant zou ik soms wat meer voor mezelf op moeten komen. Leer jij het me even? 

10) Wat is jouw slechtste eigenschap?

Ik ben heel perfectionistisch en negatief. Vooral over mezelf. Foei. 

11) Waarover schrijf je het liefst?

Over random dingen 

Ik ga denk ik niet iemand nomineren, want er is nooit iemand die mijn vragen daadwerkelijk beantwoord, hahaha. Maar, ik vond het wel echt oprecht weer heel leuk om dit te doen. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

14 opmerkingen:

  1. Graag gedaan! :-) En wat heb je de vragen leuk beantwoord, ik vind jouw schrijfstijl echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeei, dankjewel! Ben blij dat je de antwoorden leuk vindt! Liefs

      Verwijderen
  2. Leuk gedaan weer! Tof dat je al drie keer genomineerd bent :)
    Haha, vragen beantwoorden is juist hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ooook, echt een soort eer wel! Dankjewel, lief! En ja, vind ik ook altijd leuk (: Liefs

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je alweer genomineerd bent meis. Je bent gewoon altijd lief haha. Dat is een hele goeie eigenschap van je. Maar ik denk wel dat jij een beetje recht voor zijn raap ben. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, lief (: Als het moet, en ik weet dat ik niemand ermee kwets maar juist help, dan wel! Maar bij mensen waarvan ik niet weet hoe ze zullen reageren vind ik het eng, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  4. Haha, ik heb meteen bij de tweede nominatie besloten er niet iedere keer een artikel van te maken, want dan kun je bezig blijven. Ik beantwoord de vragen dan altijd in de comments. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je derde liebster award!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op hippe oma's! En gek op lieve Stella's die veel vragen beantwoorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik op lieve Karlijn's die altijd overal op reageren! Ik ben de laatste tijd een beetje afwezig in blogland, maar ik lees alles wel hoor Kar! Ben benieuwd welke DIY het wordt; herinner me net ineens dat ik je nog wilde vertellen dat ik die koperen potloodhouder het leukste vind! Liefs!

      Verwijderen
  7. Leuk! Je Urban Outfitter reactie deed me denken aan zo'n hipster-oma op twitter. Ik weet even niet meer hoe ze heet, maar ik vond het wel tof om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, zit er serieus een hipster-oma op twitter? Ik kan me even niet voorstellen hoe dat dan moet zijn, hihi.

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.