donderdag 10 april 2014

Mijn Valentijnsdag cadeautje voor Jim

Ja, echt. Het is nu al bijna twee maanden geleden. Ik was gewoon serieus vergeten dat ik er foto's van had gemaakt en dat ik het graag met jullie wilde delen. Silly me. Maar, hier is het dan toch. Ongeveer een week voor Valentijnsdag kwam ik deze post tegen, van Shifra. Ik vond het zo'n leuk idee, dat ik met Karlijn in Amsterdam een hartjesdoosje kocht en gelijk aan de slag ging. Helaas in mijn creatie -vind ik zelf- niet zo mooi geworden als die van Shifra, maar ik heb het wel geprobeerd. Ik schreeuw altijd dat ik echt totaaaaal geen geduld heb als het op knutselen neerkomt. Wat ook echt zo is. Maar, ik heb toch mijn best gedaan om er wat van te maken. Jim vond het heel erg lief. Hij heeft het op zijn trap gezet -hij heeft een zolderkamer- zodat hij het ziet als hij naar boven loopt. Of 'ie het nog wel eens open maakt om te lezen betwijfel ik, maar dat is niet erg. Hij krijgt wel billenkoek. Maar goed.


























Zoals jullie zien is het een beetje saai zo. Maar ik heb er later nog rode hartjes aangehangen, aan het draadje. Ik heb de foto met mijn Nikon gemaakt, en ik ben nog steeds impressed als ik naar de foto's kijk. Ze zijn ZO scherp. Althans, voordat ik ze gecomprimeerd heb, hihi. Ik heb het hartjesslingertje dat erin zit, met alle berichtjes en redenen waarom ik van hem hou, niet gefotografeerd. Dat wilde ik toch liever speciaal voor hem laten blijven. Als dat al een normale Nederlandse zin is.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.
PS; Gebruik geen stempels als je er niet mee om kan gaan. Wijze les.

13 opmerkingen:

  1. Nee joh het is helemaal niet saai. Ik vind het juist heel mooi op deze manier! Wat ontzettend lief van je om dit aan Jim te geven. Wat vond hij ervan? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieeef Kar dankjewel! Ja hij vond het heel lief, jeei! Knuf!

      Verwijderen
  2. Karlijn heeft gelijk! Het is juist heel erg leuk geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het juist haaaartstikke leuk geworden! En wat een leuk stoer touw heb je er om heen gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Dankjewel! Ik vond het zo'n ontzettend leuk idee van jou! Ik vind de jouwe stiekem wel mooier hoor, hihi! Echt leuk om een reactie van je te krijgen! Veel liefs.

      Verwijderen
  4. Meid, wat heb jij een heerlijke bos vol krullen en het is echt een te schattige foto van jullie samen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl (: Jaaa die volle bos krullen die is gelukkig vandaag weer terug (ik ging naar de kapper woehoeee) Liefs!

      Verwijderen
  5. aaaahw wat een leuk origineel idee! Ik gaf mijn vriend een mason jar met daarin allemaal kleine opgevouwde briefjes met wat ik zo leuk aan hem vind. Ohja en mislukte whoopies hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh maar dat is ook echt een leuk en lief idee! Lijkt hier ontzettend op! Ik ben sowieso gek op Mason Jars! Echt heel lief, was 'ie er blij mee? -duh-

      Verwijderen
  6. Oh jeej ik dacht dat ik de enige was die veel te laat op de proppen komt met een post. Woehoe weg schuld gevoel. Je doet het goed Stella :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha gelukkig kon ik dat voor je doen! Knuf!

      Verwijderen
  7. wat een super leuk idee en wat een lieve foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.