donderdag 17 april 2014

New in | Parabeen- en sulfaatloze haarspulletjes

Laatst ging ik naar de kapper, en is er een lekker stukkie van mijn krullenbos afgeknipt. Was hard nodig, en ik ben heel blij met het resultaat. "Kort" haar blijkt me toch beter te staan dan die lange slierten op mijn rug, en ik voel me om de een of andere vreemde reden ook een soort 'gezonder' zo. Maar, dan moet ik mijn haar ook wel gezond houden. Na al een aantal keer gelezen en gehoord te hebben dat je krullen het best kan wassen met zooi-loze shampoo en conditioner, ging ik na de kapper dus opzoek naar dit soort producten. Ik had al een natural conditioner van de Hema, dus ging ik op zoek naar een voedende shampoo en een een soort haarmasker dat het vocht in mijn haar zou behouden waardoor het minder zou moeten gaan pluizen.

Natuurlijk heb ik zelf foto's gemaakt, en natuurlijk ben ik daar weer niet tevreden over. Op de een of andere manier klopt de lichtval bij ons in huis niet helemaal, en op de foto's waren alle mogelijke stofdeeltjes lelijk te zien. Dus, dan maar even zo!

Petal Fresh Lavender Shampoo
Gekocht bij De Tuinen voor 6,99



Hair Wonder Hair Repair Cream
Gekocht bij De Tuinen voor 6,49 


Dit is geen review, maar ik wilde jullie wel even vertellen dat ik eigenlijk niet heel veel verschil merk aan mijn haar. Het is wel een fijn gevoel dat ik mijn haren nu wel bewust verzorg, en ook lekker 'groen' bezig ben!

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

4 opmerkingen:

  1. Ah misschien moet ik dat is even gaan bekijken ik heb ook heel veel last met men haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jammer genoeg geen bos met krullen, want ik vind het echt mooi staan bij andere mensen. Lijkt me wel moeilijk om het te verzorgen, maar je hebt zo te zien de juiste producten gevonden.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een krullenbol. Ik weet het ook niet meer hoor, no-poo, geen sulfaten of parabenen, geen siliconen. Wat ik wel weet is dat het ene moment mijn haar geweldig zit, en de dag erop (of uur erna) het een ontplofte boel is. Tja.. benieuwd of je uiteindelijk verschil gaat merken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las dit artikel nog eventjes, omdat ik binnenkort een update wil gaan plaatsen. Maar ik vertel het alvast even aan jou als mede-krullenbol. De shampoo werkt echt! Mijn haar vindt het vooral fijn als ik het was, lichtjes uitkam als het nat is, en dan een soort zachte krullen crème -bijvoorbeeld van Andrélon- erin doe en het gewoon zo laat drogen. Normaal zat mijn haar beter na een dagje niet wassen, maar nu zou ik het het liefst echte ochtend wassen! Misschien werkt het ook voor jou, je weet maar nooit (: De shampoo is dus zeker een aanrader. Het hair repair gebeuren masker is dan weer iets wat mijn haar juist een beetje slap en pluizig maakt. Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.