vrijdag 11 april 2014

Stella kookt | Pasta pesto á la Huismuts

Dinsdagavond ging ik lekker naar Den Haag, op bezoek bij mijn middelbare school vriendinnetje Marije, also known as Mur. Mur kon wel wat gezelligheid en afleiding gebruiken, en ik vind het heel fijn om mijn 'oude' vriendinnen weer te zien. Dus twee vliegen in één klap, alleen vind ik dat zielig dus laten we dat even vergeten. Mur woont op zichzelf en ze heeft een eigen keukentje, dus we besloten lekker zelf wat te fabriceren. Omdat ik natuurlijk actief alle blogjes volg en vaak wat receptjes voorbij zie komen, was het mijn taak om een leuk receptje uit te kiezen. En dit is hem geworden.


Ik volg Rachel, also known as de Huismuts, al een hele tijd. Sinds kort zijn er twee leuke meiden die receptjes posten op haar blog. Namelijk; Florentina en Bo. Er komen bijna elke dag wel lekkere receptjes online, en zo ook dit recept voor Pasta Pesto.

Zoals jullie weten ben ik gek op pasta pesto, en heb ik het al een keertje gemaakt en er toen ook over geschreven. Klik maar even hier. Maar dit keer hebben we wat andere dingetjes gedaan. Het was stiekem wel een beetje easy, maar wel erg lekker. 

De aanpassingen aan het recept waren dat wij eigenlijk elleboogjes pasta in plaats van platte pasta hebben gebruikt, of 'sliertjes'. En we hebben geen tonijn of kip toegevoegd, maar het lekker budget gehouden. Was wij erin hadden gedaan was courgette, twee kleine uitjes, sjalotjes geloof ik, en een zakje pijnboompitjes. Toen we alles op het bord hadden geschept deden we er ook nog, zoals aangegeven in Bo's recept, kaasvlokken en rucola overheen. 

Het was erg geslaagd, we zaten lekker te smullen. Met wat druiven en leuke chocolaatjes toe. 
Het was ook heel fijn met Mur; lekker bijletsen! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

6 opmerkingen:

  1. Oeh ziet er heel lekker uit, ga ik ook eens een keer maken. Ik ga zondag wat lekkers maken wat heeel ongezond is haha. Ik ga er ook een receptje over posten en ik denk dat jij dat wel heel lekker gaat vinden haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat moet je echt doen, mjammie! Oelala, ik ben heeeeeel erg benieuwd! Knuf!

      Verwijderen
  2. Ik ben zelf ook gek op pasta pesto, dus deze ga ik even onthouden. Yummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lekker uit ! x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.