donderdag 24 april 2014

Voordat ik op vakantie ga wil ik graag.....

Je wilt zo veel he? Ja, ben jij er ook zo een? Ik ben een veel-willer-maar-weinig-ervoor-doener. Dat heb ik zojuist even bedacht, was erg leuk om te bedenken, moet je ook eens doen. Ik zit hier een beetje te chillenbillen in mijn pyjama achter mijn laptopje. Het is iets over elf 's avonds en stiekem moet ik eigenlijk lekker naar bed gaan want ik zit echt in te storten -enerverende dag zo met je eerste rijles, trust me- maar ik wil gewoon graag wat dingetjes voor mezelf op een rijtje zetten. En als je een blogger bent, dan deel je dat ook graag en gerust ook even met de rest van la world.

Ik ga op vakantie. Ik ga lekker niet vertellen wanneer, en ook niet waar naar toe -oke, je mag het weten, Aruba, ja, jaaaaa, jaaaaaaa- want dan komen de inbrekers, stalkers en nog meer inbrekers om al mijn spulletjes te stelen. En dat gaan we dus mooi even niet aanwakkeren. Maar, voordat ik op vakantie ga moeten er nog een paar dingen gebeuren die ik eigenlijk echt wel belangrijk vind. Komt 'ie.

iPhone kiekje en een Instagram filter. Niet echt blog proof maar goed.



Een "comfortable" bikini body
En dit komt dan niet neer op ongelofelijk veel sporten en elk grammetje vet dat aan mij zit verliezen. Nee, ik wil me comfortable voelen. En daar hoef ik niet voor af te vallen, daar moet ik andere dingen voor doen waarvan ik nog even niet weet wat dat dan precies is. Maar ik weet wel dat ik niks heb om te klagen -dit voelt heel onnatuurlijk om dit te typen maar een lief vriendinnetje en trouwe bron heeft mij erop gewezen dat ik, zeker online, niet meer zo negatief mag zijn over mezelf, waar ze gelijk in heeft!- dus gaan we het anders aanpakken dan mezelf in een streng sport regime storten waar ik dan weer depri van word omdat ik me er toch niet aan kan houden. Dus heb jij tips voor mij m.b.t. -heb ik altijd al eens willen typen die afkorting- mezelf mentally approven dan hoor ik het graag!

Een nieuwe bikini
Als we dan toch bezig zijn met bikini's; ik wil heel graag een leuke bikini scoren voordat we weg gaan! Ik heb nog wel wat leuke in de kast, maar een nieuwe bikini geeft de burger moed laten we maar zeggen.

Mijn rijbewijs halen
Zegt mevrouw terwijl ze net rijles numero uno erop heeft zitten. Wat hilarisch was, maar ik vond het echt leuk, dat wel! Ik ga twee keer per week 90 minuten lessen vanaf volgende week en ik hoop echt dat ik het voordat we weggaan nog kan halen. Ik denk niet dat het gaat lukken, maar ik kan het maar proberen, toch?

Meer met mijn haar kunnen
Ik heb een aardig korte kop krullen -noem je dat zo?- en ik kan er vrij weinig mee. Ik heb of het geduld, of de kunsten er niet voor. Dus ik hoop dat ik snel wat meer kan frutselen met mijn haar. Met schuifspeldjes of clipjes of al die andere dingen die je altijd en overal kwijtraakt. Als je tips hebt, please let me know.

Leuke boeken verzamelen 
Op vakantie doe ik niets liever dan lekker lezen. Ik vind het echt heerlijk. Probleem is; ik heb echt geen idee welke boeken ik dit jaar zou moeten bestellen om te lezen. Alle girly boeken zoals Pretty Little Liars, Gossip Girl en alles van Sophie Kinsella is zo'n beetje verslonden en ik heb echt geen idee wat ik nu zou moeten lezen. Ik zie vaak boeken tips voorbij komen op blogs, maar ik ben dan weer zo'n ei om de namen niet te onthouden en het alsnog te vergeten -dat komt op hetzelfde neer, je sais-. Ook hier geldt; heb je misschien wat tips, ik hoor ze super graag!

En zo zijn er stiekem nog wel wat meer dingetjes ik zou willen voordat we op vakantie gaan. Dat Jim zijn diploma haalt, bijvoorbeeld. Maar ik ga er wel van uit dat het hem lukt. Wat willen jullie nog graag voordat summer comes?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.


4 opmerkingen:

  1. Ik heb héél veel boekentips :) Maar die ik ga ik je in het 'echt' vertellen okee? Deal? En geen ongelukken tijdens je eerste rijles? ;) Het ging vast heel goed. Ontspannen en dat gas intrappen :) XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je naar Aruba gaat. Ik wil er ook heen haha, ik kruip stiekem in je koffer oké? Ik zou ook graag bikiniproof willen zijn, en dat gaat ook gebeuren. Ik hoop dat Jim zijn diploma haalt, nog een extra feestje om te vieren :D liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat tof zeg ga maar flink genieten daar! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die getrainde summer proof body maar daar raak ik nooit ;(
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.