dinsdag 8 april 2014

Weer zo'n award, het verveelt nooit!

Lieve mensen op deze wereld die wij om de een of andere reden aarde hebben genoemd. Gegroet. Welkom. Enzo. Ik heb vandaag de heuglijke mededeling dat ik door Rosanne van deze blog genomineerd ben voor de zogenaamde "Very Inspiring Blogger Award". En ze nomineerde me met de volgende woorden, ik citeer:

"Als ik me eigen rot voel ga ik standaard naar de blog van Stella toe. Stella schrijft met zoveel humor, en post geniale onderwerpen. Yes, I love that girl!"





Stella breekt de regels 
Nou, dat is toch niet zomaar even een complimentje, toch? Dankjewel Rosanne, echt heel lief! En nu is het dus de bedoeling dat ik alle regels en alles kopieer maar stiekem vind ik het leuker om het hier even bij te laten. Ik heb gemerkt dat de vorige keer toen ik een groepje bloggers nomineerde bijna niemand -behalve Karlijn, thanks lieve Kar- de award ook daadwerkelijk 'invulde'. Ik laat het hier dus stiekem even bij. Als ik toch bloggers zou nomineren, zouden Karlijn, Femke, Hannah en vele anderen nomineren. Waarschijnlijk kan ik er dan weer niet eens 15 kiezen. Enzo.

Zeven feitjes over mij
Goed, nu moet ik jullie dus 7 feitjes geven over me, myself and I. Nou, jullie zitten natuurlijk al te springen. Koest. Komt 'ie. 

#1. Ik ben stiekem een beetje hypochonder. Dat wil zeggen; ik denk altijd dat mijn hart ermee stopt, dat ik geen adem meer krijg, dat ik een enge ziekte heb and so on. 

#2. Vroeger wilde ik altijd niks liever dan stijl haar, maar nu ben ik blij dat ik krullen heb. Ik zou ze voor niks of niemand willen ruilen. Ook al zou ik ze wel wat beter mogen verzorgen, want soms ziet het eruit alsof ik spinnen over mijn hoofd laten lopen ofzo. 

#3. Mijn lievelingseten is alles stampot-achtig. Of schotel-achtig. Ik ben gek op zuurkool stampot, lasagne en prei schotel. Oh, en macaroni gaat er ook altijd goed in.

#4. Vroeger schreef ik trots in elk vriendenboekje dat ik "zwembadschoonmaakster" wilde worden. Dan mocht ik bij het zwembad zijn wanneer niemand anders dat mocht. Ik zag een man dat doen oen ik op vakantie was op Lanzarote met mijn ouders en opa en oma. Ik geloof dat ik iets van 4 of 5 was. Goeie ouwe tijd. 

#5. Als ik ergens niet tegen kan, is het krassen. Ik kan er niet tegen als ik iets moet krassen op een toets, in mijn agenda of in mijn notitieboekjes. Ik ben een ontzettende perfectionist. 

#6. Ik heb stiekem geen idee wat ik met mijn leven wil doen. Ik ben zelfs een beetje bang voor de toekomst. Ik weet alleen dat ik graag in een apart huisje zou willen wonen, iets als een woonboot of een molen, dat lijkt me echt amazing.

#7. Ik word ontzettend gelukkig van badderen. In bad gaan kan mijn hele humeur met 180 graden omdraaien. Waarom? Geen idee. Ik zie er nu al tegenop dat als ik straks op kamers ga -als ik ga- ik geen bad meer heb. MIEP. 


Nogmaals bedankt Rosanne, ik vind het echt heel lief! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

9 opmerkingen:

  1. Oh wow, wat een ontzettend lieve nominatie van Rosanne zeg. Het is zo waar, ze is niet de enige. En was ik echt de enige die hem invulde de vorige keer, pff schouderklopje voor mij :) Nee, even serieus dat vind ik best wel jammer, je had zulke leuke vragen en het is toch een eer om genomineerd te worden.
    Trouwens, ik wil dus jouw haar! Weet je hoe mooi, dat van mij is echt prut. Én ik houd van stamppot, dat is mijn allerlievelings (is dat een woord) eten. Dat eet ik zelfs midden in de zomer, ja echt. Krassen is gewoon hartstikke zonde, het maakt mooi leeg papier lelijk. XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lief he? Ah, jullie zijn allebei veels te lief voor mij hoor, serieus! Schouderklopje, inderdaad, you go girl! Oke dat is misschien wel weer een beetje te enthousiast, hihi. Je mag het zo van me hebben, wanneer kom je het halen? -hint!- Allerlievelings is vanaf nu een woord en het slaat op gestampt eten, mjam. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde vroeger juist krullen, maar dat is me nooit gegund. Ik heb nog steeds ontzettend stijl haar. :( En je kunt mij echt wakker maken voor lasagne! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag ook om de blogger achter de blog zo te leren kennen zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aahhh je hebt het verdiend hoor meis! Je blog is gewoon heel erg leuk hihi.
    Jij mag de regels overslaan hoor :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt typisch voor jou he Stells om alles weer te saboteren :) you bad ass. Mopje i love you.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.