maandag 19 mei 2014

Blog vorderingen

De laatste tijd gaat het goed hier op Mondetmoi -ik vind het wel leuk zo, als afkorting-. Mijn volgers aantal stijgt langzaam, maar nog veel belangrijker; ik krijg ontzettend lieve, enthousiaste reacties over mijn schrijfstijl. En ik geloof dat ik al triljoenen keren heb gezegd wat dat met mij doet. Feestje in mijn hart. Confetti in mijn buik. Cocktail worstjes in mijn, eh, benen. Ofzo. Goed, ik wil dus iets terug doen. Meer gaan schrijven! Ik probeer hoe dan ook al bijna elke dag een hersenspinsel online te zetten. Gaat best goed. Maar soms denk ik; "Waar heb ik NU weer over geschreven?". Ik wil wat meer structuur. Niet omdat ik denk dat jullie dat fijner vinden -is dat zo?- maar een beetje voor mezelf. Dus pakte ik mijn Moleskine boekje en krabbelde wat op.




Hoofdcategorieën. Ik wil dus wat meer van die 'main themes'. Dus ik dacht; "Wat zijn nou de dingen waar ik het meeste over schrijf?". Conclusie was:
  • Personal 
  • Les derniers jours
  • Random
  • Treinverhalen
Eigenlijk zijn mijn treinverhalen een beetje naar de achtergrond geschoven sinds ik gestopt ben met mijn studie. Ik zit natuurlijk amper in la train. Toch vind ik het belangrijk, want het is toch iets wat een soort van 'mijn ding' is. En nou heb ik geleerd dat het goed is om jezelf te "onderscheiden" van de rest in blogland. Maar dat is niet m'n doel. Een beetje misschien. Stiekem. Daarnaast schrijf ik vooral random dingen. En Glimlachmomentjes, die wil ik ooit wat meer gaan schrijven. En wat ik ook een tijdje geleden bedacht, Quotalk, dat viel ook wel goed in de smaak. Maar, voor mij was het toch niet zo'n feest toen ik er wat meer aan ging werken. Je krijgt dan van die mainstream niet opgeven en stap eens uit je comfort zone verhaaltjes. En die zijn er al zo veel!

Ik heb ook twee nieuwe categorieën bedacht, waar ik best wel heel excited over ben. Maar, daar ga ik binnenkort pas meer over vertellen. Want als ik dat nu al doe heb ik straks geen "Help ik heb geen idee waar ik over moet schrijven" buffer. Enzo. DE STRUGGLES.

Deze post heeft dus stiekem helemaal geen toegevoegde waarde. Voor mij is het meer even het op een rijtje zetten van mijn gedachten.

Wat zouden jullie graag willen lezen op Mondetmoi?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Ik wil alles Stella lezen hihi! Ik vind alles wat je schrijft leuk!

    liefs,
    Femke

    p.s: Heb jij nou al eens sushi gegeten? Ik nog steeds niet! Help!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Fem, you are so sweet always, my English is so good right now, I am making a joke of course ha. ha. SO FUNNY. Ik heb nog steeds geen sushi gegeten nee, durf 't niet, hahaha!

      Verwijderen
  2. Oh ik ben dol op treinverhalen, doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Wat lief, leuk om te weten! (: Als ik weer meer met de trein ga kan je ze zeker verwachten! Liefs

      Verwijderen
  3. Feestje in mijn hart. Confetti in mijn buik. Cocktail worstjes in mijn, eh, benen. Hahaha, briljant! Ben benieuwd naar de artikelen die komen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben sowieso dol op je artikelen, en de manier waarop je schrijft spreekt me enorm aan. Omdat je zo crea bea bent, misschien leuk om korte verhaaltjes te schrijven? haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ja ja ja jij kent mij goed, hihi, ik heb al zoiets in die richting in petto voor jullie! :D Ik kan niet wachten om ermee te beginnen! Liefs! X

      Verwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd ik wil altijd nog wel eens een projectje samen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk meid, je schrijft erg goed en leuk! wat Rosanne zegt misschien waar je veel aan denkt dat in een lange post uitbreiden? liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.