zaterdag 24 mei 2014

De plakkerige grond in de Ziggo Dome

Hallo. Vanaf deze fijne plek op de plakkerige grond van het Ziggo Dome. Dit kleverige plekje, zittend tegen een keiharde muur met een irriterend bh bandje in m'n rug, voelt als een walhalla van zachte veertjes na meer dan 3 uur staan tussen oude kerels en schreeuwende dames, met hier een daar een stiekeme sigaret. Oh, vergeet de jankende gitaren en muntmachientjes op het podium genaamd 'The Eagles' niet. Sorry voor de die hard fans out there

Een tijdje geleden kwam het ter sprake; DE zangers van 'Hotel California' zouden naar Amsterdam komen. En mijn paps? Die moest en zou zijn luchtgitaarkunsten daar gaan showen. Goed, Jim is natuurlijk een en al gitaar en zijn mams is ook niet bij de muziek weg te meppen dus hopsakee, daar gingen we. Ook ik ben dus van de partij. De plakkerige partij. Ik ben even gaan zitten want men, men, men wat krijg ik altijd rugpijn van zo lang staan! Huil huil. 

Optreden is heerlijk. Het gevoel, de passie die door je lichaam stroomt. Ja ik kan het niet anders beschrijven, excusez-moi voor het cliché. Deze kerels vinden het blijkbaar zo normaal, ze lijken wel muntmachientjes. Gooi er wat centjes in -letterlijk bijna- en ze spelen een nummertje. En zo zonde, want ze zijn ZO getalenteerd! Ze zijn echt heel goed! Gelukkig is het trouwens nu, richting het einde, wel echt spetterend(er). Ik heb net met hart en nieren mee staan blèren met Hotel California, met twee blije armen van Jim om me heen. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

PS; Blije armen? 

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! The Eagles maken echt geen verkeerde muziek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WELCOME TO THE HOTEL CALIFORNIAAAA!
    Heerlijk nummer dat, het lievelingsnummer van mijn vader dus dat zingen we vaak luidkeels mee in de auto. Tof dat je gegaan bent, een vriendin van me was er ook. En blije armen vind ik heel leuk bewoord. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, mijn paps dus ook. Op elke verjaardag komt de gitaar tevoorschijn aan zingen we het met z'n allen. Echt? Ja? (: YEAH, mission accomplished! Liefs!

      Verwijderen
  3. Haha is toch super je kan nu zeggen dat je zo een klassieker als The Eagles gezien hebt. Ik ga ook nog naar Scorpions kijken in november. Is Jim daar ook fan van?

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.