dinsdag 6 mei 2014

Eeeeeeeeeven wat dingetjes veranderen

Hatsikidee, en toen zag Mon d├ębarras et moi er ineens heel anders uit. Ik zit klaar hoor, met m'n lelijke oude Bristol jogging broek en mijn shirtje van The Stones -mijn sport shirtje, jep, I confess- om straks naar Ilse en Waylon te luisteren. De Nederlandse schmink vlaggetjes op mijn wangen ontbreken nog net. Maar, mijn handen kriebelen. Ze kriebelen om wat meer van mijn blogje te maken dan wat het nu is. Ik heb dus maar een beetje heen en weer geprutst net. Wat heb ik gedaan?
  • Mijn lievelingskleur aan de lay-out toegevoegd
  • Het een vrolijker tintje gegeven door de daisies
  • De lettertypes veranderd
  • Het 'logo' veranderd
  • Mijn zijbalk verplaatst
Ik ben totaal geen HTML meisje, en dat is echt stom. Ik wilde zo graag wat meer van mijn blog maken. Ik had de hulp al ingeschakeld van een hele aardige designer, maar na het ontvangen van de offerte heb ik daar -met pijn in mijn hart, echt echt waar- vanaf gezien. Niet omdat het te duur was, of ik haar niet vertrouwde of iets, maar ik heb het geld er op dit moment gewoon niet voor. Ook omdat ik een longboard wil kopen binnenkort natuurlijk, en dat is ook al een hele investering. Daarom heb ik zelf hier en daar wat veranderd. 

Ik wilde ook een foto in mijn zijbalk proppen, maar ik kan gewoon niet happy worden met een foto van mezelf daar. Just being honest here. Ik ben nog niet helemaal tevreden met de looks van mijn bloggie, maar dat komt vast wel weer goed. Ooit.

Have fun als je vanavond ook naar het Songfestival kijkt! Of niet, have dan ook maar veel fun.
Lieve rommelige kusjes,
Stells.

9 opmerkingen:

  1. Ik zit ook klaar voor ons kikkerlandje, weliswaar zonder vlaggetjes op m'n wangen maar ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kikkerlandje, woehoe! Ik heb er ook wel zin in, stiekem. Enjoy! Liefs

      Verwijderen
  2. Aaaaah ik ben werkelijk waar verliefd op de bloemetjes bovenin. Well done girl! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Vindt je het leuk? Ik ben er stiekem nog wel een beetje onzeker over, deze 'look'. Ben blij met je positieve reactie!

      Verwijderen
  3. Gewoon fun hebben met je blog te lezen he ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awwwh, die bloemetjes zijn zo leuk! Jouw htlm-skills zijn beduidend beter dan die van mij, want ik zou dit al niet voor elkaar kunnen krijgen. Een kleine opmerking: je lettertype is nogal klein en dat maakt het lezen van hele lappen tekst wat vervelend. (Kan natuurlijk ook helemaal aan mij liggen, mijn ogen doen nog wel eens vreemd.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk! Het is best klein, dat komt door het feit dat ik het lettertype mooier vind in het klein, hahahaha, confession. Wel heel lief dat je het leuk vindt! (: Jeei!

      Verwijderen
  5. Ahh je layout ziet er echt geweldig uit zo Stel! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.