donderdag 15 mei 2014

Glimlachmomentjes

Laatst plaatste ik een lijstje van allerlei dingen die mij blij maakten. Dat is echt een trend de laatste tijd, goeiemorgen! Maar dat is denk ik niet voor niks, want het is juist goed om soms even stil te staan bij de dingen die je blij maken, gelukkig, dingen waar je trots op bent etc. Dus als vervolg op dit artikel van laatst, schrijf ik nu Glimlachmomentjes nummer twee.

Mijn lay-out verandering! Er zal de komende tijd nog wel veel aan gefrutst worden, want zo ben ik. Het is nu misschien een beetje saai-ig, maar ik vind dat strakke juist heel mooi en ben best wel happy met de look
Het feit dat papa's congres zo goed gegaan is -gaat, op dit moment-. Ik ben heel trots op hem dat hij zoiets groots met mensen van over de hele wereld heeft kunnen regelen, helemaal alleen! 
Jim zijn examens gaan goed tot nu toe. Daar ben ik heel blij mee, vooral voor hem. Een van mijn beste vriendinnetjes haar examens gaan niet zo goed, en ik vind het lastig om haar te helpen, omdat ik dat gewoon niet kan. Als je dit leest; ik weet dat je het kunt! Ik heb alle vertrouwen in je, nu jij nog!
Ik heb al 3 dagen niks pasta-igs gegeten. Dat is heel wat voor mij, ik ben echt koolhydraat verslaafd. En dan vooral pasta, macaroni, lasagne, come to mama baby. Ik heb dan wel weer veel frietjes op afgelopen dagen. Maar dat is gewoon te lekker om te laten liggen. Zeker als je in een hotel bent. Can't help myself
Mijn rijlessen gaan echt goed! Ik vind het één groot feest, dat rijden. En nee, for once ben ik niet sarcastisch! Laatste keer ging wel weer slecht, hihi. Ik reed voor het eerst in de benzine auto die mijn rijschool heeft, en tsjonge jonge dat is echt anders dan een diesel! Ik ben trouwens ook voor elk oefen-theorie-examen-ding tot nu toe geslaagd, dus als ik dat volhoud tot de 28e dan heb ik mijn theorie in 1 keer!
Dit is een big deal. Omdat het echt persoonlijk is, en ik er niet over wil schrijven, maar jullie het toch wil laten weten omdat ik jullie lief vind, doe ik het even zo. Lekker vaag allemaal. Maar; ik accepteer mezelf. En wat dat met me doet is niet te beschrijven. Natuurlijk gaat ook dat niet zonder 'slag of stoot', maar ik ben happy. Kom maar op met die zomer! 
Ik ben echt nog steeds blij met mijn nieuwe shorts die ik vorige week kocht. Met een leuk broekje kan je zoveel leuke tops matchen. Nu hopen dat ik die leuke tops ook nog even kan vinden komende tijd!
Ik ben aangenomen bij de Albert Heijn! Hoera! Ik vind het echt leuk, want bijna al mijn vriendinnen werken bij de Albert Heijn en ze hebben altijd zulke leuke verhalen. Ik ben natuurlijk ook blij dat ik wat centjes ga verdienen, dat is nooit weg. Maar ik vind het oprecht heel leuk. Vandaag -als deze post dus online komt- ga ik erheen om wat over de kassa te leren op de computer en mijn contract te tekenen. Working girl!
Die lieve complimentjes die ik van jullie krijg. Gisteren weer; Lauriëtte vertelde dat ze mijn blog pas net volgt, maar dat ze vindt dat ik leuk schrijf en ze nu al groot fan is. Als dat geen glimlachmomentje is, weet ik het ook niet meer. 


Stiekem zijn er natuurlijk wel meer dingen die mij blij maken/maakten, maar op een artikel van drie kilometer zitten jullie ook niet te wachten. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

19 opmerkingen:

  1. Aaaw haha zo leuk! Tijdens het lezen van deze post werd ik weer helemaal vrolijk en toen zag ik je mention en nu ben ik dubbel zo vrolijk! Gefeliciteerd met je baantje bij de Albert Heijn, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeei, daar ben ik blij om (: Dankjewel, lief van je!

      Verwijderen
  2. Ik vind je layout ook hartstikke leuk zo, lekker strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, jij lekker lay-out prutser. Altijd weer een verrassing hoe het er uit ziet als ik naar je blog ga :) Een benzine auto is inderdaad zo anders, echt apart he?! En Stel, ik vind het zo fijn dat ik je heb leren kennen. Je zorgt elke keer voor een glimlach op mijn gezicht, dankjewel! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja he? Volgende keer als je komt is alles Hello Kitty stijl Kar, pas op. Echt heel anders ja?! Pfoe! Morgen rijd ik hoop ik weer in de diesel. Ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen Kar, we moeten elkaar echt wat vaker zien <3

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je baantje bij Appie! :)
    Ik vind jouw blog ook zo fijn, je mag echt trots op jezelf zijn. Je maakt mensen echt blij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke glimlach momentjes zeg! Woehoeee gefeliciteerd met je bijbaantje meis! En fijn dat de examens van Jim zo goed gaan :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Roos! Dankjewel dat jij altijd zo lief reageert, makes me happy! Heel veel kusjes!

      Verwijderen
  6. Hahahha Stellie, jouw lay-out verandert tegenwoordig dagelijks, het is elke keer weer een verassing :D! Ik ben zo blij dat je jezelf accepteert Stel, zo zo zo blij. Maar dat wist je wel. En ik ben trots. (Maar ik hoop dat je dat stiekem ook wel wist).

    Heel veel liefsjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha ja he? Hihi, ik probeer mezelf uit te dagen! Nee grapje, ik ben gewoon nooit tevreden, hihi. Je bent liefffffff!

      Verwijderen
  7. Wat fijn dat het goed gaat met de examens van je vriend! Ik ben ook zo'n lay-out prutser, haha. Ik kreeg het gewoon nooit precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt lastig he?! Ik ben benieuwd of ik -we- het ook leer -leren-. Veel liefs!

      Verwijderen
  8. wat leuk dat het goed mag gaan met je examens meid keep up the good work! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk om te lezen, je lay-out is inderdaad supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk om te lezen. Goed om bij stil te staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woehoe iedereen is blij! Goed bezig Stells

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.