vrijdag 9 mei 2014

Ik ging shoppen, jaaaaa!

Is het nou lente? Of zomer? Of herfst? Mijn kledingsmaak weet het niet, want ik kocht afgelopen vrijdag niet alleen twee korte broekjes, maar ook twee truien. Ik ben me d'r eentje, al zeg ik het zelf. Ik ging met mam een dagje shoppen in Rotterdam, het Alexandrium voor de kenners, en ik bezocht de Men at Work -waar ik, ik geloof, twee of drie keer gewerkt heb tot ik tot de conclusie kwam dat het niks voor mij was, maar de kleding dan weer wel- de Lady Sting en de Pieces. We bezochten nog wel meer, maar dit zijn de winkels waar ik ook echt iets heb gekocht. En een van de truien bij Men at Work kreeg ik cadeau van mijn mams. Waarom? Geen idee, maar wel heel erg lief. Ik ben ontzettend blij ermee. De andere trui was in de uitverkoop, en uiteindelijk betaalde ik nog maar 10,- door een Fashioncheque die ik nog had liggen. HOERA.

















Omdat ik niet kan opschieten met kleding fotograferen -laat staan outfit posts- pak ik het altijd anders aan met shoplogs. Ik doe het dus maar gewoon even zo; lekker de plaatjes van internet halen. Dan ziet het er allemaal wat leuker uit in my opinion. Bij andere bloggers vind ik outfitsposts geweldig, maar met mij en mijn onbenulligheid lukt dat gewoon niet. Nee. Gewoon nee. Ik zal het gaan oefenen, promise.

Goed, de Pieces broekjes zijn gewoon heel normaal, eigenlijk. Gewone shorts, een zwarte en een blauwe -lichte blauwe, maar niet te licht, volg je het nog?-. Er was ook nog een leuke actie; je mocht als je meer dan 30,- uitgaf een gratis sieraad van hun soort van speciale collectie uitzoeken. Ik koos deze ring -zie plaatje-. Voor de rest van het plaatje spreekt het eigenlijk voor zich; twee truien.

Het shirtje van de Sting kon ik niet echt vinden, dus leg ik het maar even uit -want ik ben zo goed met woorden, ahum-. Het is een bijna crop top met een klein knoopje onderin het shirtje. Zo'n van-de-onderkant-van-het-shirt-gemaakt-knoopje. En het shirtje is wit met dunne, zwarte streepjes. Het heeft korte mouwtjes en sluit redelijk hoog aan. Het valt een beetje wijd en dat vind ik heer-lijk. Ik moet wel wennen aan het feit dat je mijn buik een klein beetje kan zien, maar I'm getting there.

Zo, dat was mijn shoplog. Of wacht, ja, afgelopen week in Delft kocht ik nog dit luchtje van de Body Shop. Het ruikt naar Dummies, van die kleine balletjes snoepjes van Fruitella. Het doet me onwijs denken aan vroeger. Ik loop dan misschien rond als een zuurstok, maar voor in Aruba lijkt het me fijn om lekker zoet en fris te ruiken, en als ik het geurtje dan later nog eens ruik dan kan ik lekker aan Aruba terugdenken! Ideaal!

Ik ben dan misschien niet zo super tevreden over dit in elkaar gefrutste plaatje hierboven. Maar, ik heb het in ieder geval laten zien! En; de linker trui ziet er in het echt heel anders uit. En de rechter is veel 'geliger' in real life. En de ring is minder groot; het zwarte dingetje is best klein eigenlijk. En het luchtje is wel net zo roze, hihi. Zuurstok as I said. Goed, laat ik maar stoppen nu.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

8 opmerkingen:

  1. Hahaha ik vind je in elkaar gefrutste plaatje wel wat hebben, niets mis mee :) Ik ben heel erg benieuwd naar het luchtje van de Body Shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rechter trui is wel heel leuk maar niet geschikt voor mij. ik kan niet zo netjes eten :).
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de rechtse trui het leukste! Wel fijn dat je zo voordelig heb geshopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geurtje van TBS lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke items heb je gescoord! Ik ben super benieuwd naar het luchtje van TBS. Hij lijkt me echt ontzettend lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke items (zoals het truitje)
    xo
    leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke items meid! ziet er goed uit liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.