woensdag 14 mei 2014

In je up

Op dit moment ben ik in mijn up. Ik zit op een hotelbed in Amsterdam. In mijn eigen kamer. Net uit bad gestapt, een waterkoker met groene thee naast me, TV aan voor Goede Tijden Slechte Tijden en ik vermaak me prima. En dan vraag jij je af; "Wat doe jij dáár nou weer in je uppie?". Nou, ik ben hier omdat paps zijn eigen bedrijf heeft. En hij heeft een business event georganiseerd, wat vandaag en morgen plaatsvindt. Ik help hem met badges uitdelen, foto's maken, een beetje filmen and so on. Vandaag was mams er ook, maar nu is ze weg. Dus nu slaap ik hier nog een nachtje alleen. Alleen. Alleen. -galm galm-.

Ik heb een tijdje -heel tijdje alweer- geleden besloten dat ik wat meer alleen wil gaan doen. Zo leer ik wat meer op mezelf te vertrouwen, denk ik. Dus dit is eigenlijk best een goed begin, want kom op, hoe eng is dit nou? Niet eng dus. Maar daar zal ik straks wel anders over denken als ik in mijn bedje lig.



Vooral nu realiseer ik me hoe fijn bloggen is. Stel je voor dat ik niet blogde? Dan zat ik hier ook maar een beetje te niksen? Ik wil ook graag even een work out doen zometeen, want de lekkere hapjes en hotel ontbijtjes vliegen hier om je ogen en ehhh, die laat ik mooi niet liggen! Ik heb hier nog even een sfeer impressie. -Zie je al dat lekkere eten? Mmm-.


Ik vind het wel vervelend dat ik niet thuis ben voor Jim. Ook al vindt hij het geloof ik wel fijn dat ik er niet ben, hihi. Nee grapje. Gelukkig gaan zijn examens tot nu toe goed. Ik ben trots!

Zo, dus nu ga ik weer even verder met chillenbillen. Mam zal zo nog wel bellen, die is bang dat ik me alleen voel and so on. Ze is lief. Dit komt trouwens pas morgen online denk ik, want anders is het een beetje too much, twee artikelen per dag. Stella overload.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Wat schrijf je leuk zeg! Volg je blog nog maar eventjes maar ben nu al groot fan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wat super leuk om te horen, dankjewel! Daar ben ik echt heel blij om, lief van je!

      Verwijderen
  2. Oh af en toe iets alleen doen, is zo fijn. Al moet ik toegeven dat ik het ook te weinig doe. Binnenkort weer eens een keertje alleen gaan lunchen, of alleen naar de sauna, of alleen een wandeling maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen naar de sauna lijkt me heerlijk. Of naja, stiekem ben ik dan liever echt alleen in de sauna, hihi. Alleen een wandeling maken doe ik ook graag. Maar alleen fietsen is dan weer echt een van mijn grootste ergernissen. Dan duurt het zo lang! En dan ook nog tegenwind, bleh. Liefs!

      Verwijderen
  3. Ik sluit me aan bij Lauriëtte, je schrijft inderdaad erg leuk!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Echt echt echt heel lief van je (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Wat super goed van je Stellie, jezelf uitdagen! Trotse Femke hier <3

    liefsliefsliefsliefsliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet altijd zo van je schrijfstijl. Maar Stella ik vind het knap dat je dit in je eentje onderneemt :D liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind alleen zijn heerlijk, alleen wandelen of gewoon op mijn kamer zitten. Soms heb ik daar echt de behoefte aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.