zondag 18 mei 2014

Soms vraag ik mij wel eens af

Waarom de zon niet altijd zo fijn kan zijn als hij 's zomers is
Waarom sterren zo ver weg zijn 
Waarom auto's er niet meer zo uit zien als vroeger
Waarom we niet allemaal tevreden zijn met ons uiterlijk 
Waarom er haartjes op benen groeien (waar wij vrouwen ze liever gewoon niet hebben) 
 Waarom nagellak er soms zo moeilijk af gaat! 
Waarom we niet gewoon allemaal vegetarisch kunnen zijn zonder enig probleem?! 
(Sprak de vlees eter) 
Waarom er zoveel onrecht is in de wereld? (Cliché)
Waarom wij altijd overal een antwoord op willen hebben (Zoals ik nu dus wil) 
Waarom mannen en vrouwen op elkaar verliefd 'horen te worden' terwijl je liefde juist met alles en iedereen mag delen? 
Waarom vliegtuigen zichzelf zo lang in de lucht kunnen houden en wij mensen verdorie niet op eigen kracht kunnen vliegen. Is toch oneerlijk? 
Waarom we niet onder water kunnen ademen? Jaaaaaaa dat wil ik! 
Waarom de wereld zien zoveel centjes kost? 
Waarom ik toch zo vaak hoofdpijn heb! Ik wil er zo graag wat aan doen! 

En nog veel meer spookt er veel te vaak door mijn hoofd. Doei. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel! Leuk dat je er een heel rijtje van hebt gemaakt, en ik vraag me inderdaad ook af waarom vliegtuigen wel kunnen vliegen, en wij niet. Wauw, mensen zouden maar kunnen vliegen, dat lijkt me echt geweldig haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, zou ook graag de anwtoorden willen weten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat laatste ga ik persoonlijk voor je oplossen. En het is leuk he om over zulke dingen na te denken

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.