woensdag 7 mei 2014

Stella's deze-blogjes-zijn-het-aller-aller-leukste-lijst #2

Heel lang geleden, in een land hier ver vandaan -oftewel gewoon hier want ik probeer een originele openingszin erin te gooien voor de verandering- schreef ik een post met daarin mijn lievelingsblogjes van dat moment. Die post is heel vaak bekeken en ik kreeg er veel leuke reacties op. Ik vind het zelf altijd heel leuk en vooral inspirered -en een beetje jaloersmakend- om al die nieuwe leuke blogjes tegen te komen doordat anderen erover schrijven. Ik had toen beloofd een deel twee te maken, en ik heb weer een leuk lijstje met blogjes voor jullie. Ook al denk ik dat de meesten van deze al bekend zijn bij jullie, maar ach, ik moet wel eerlijk zijn en mijn oprechte favorieten lijstje geven. Voor #1 klik hier. Je komt by the way gelijk op de blogjes terecht als je op het vetgedrukte naampje drukt. Dus niet op het plaatje, want ik ben niet zo goed in HTML en linkjes and so on.




Plume by Anouck 
Ik heb Anouck's blog via Instagram ontdekt, en ik vind hem echt heel erg leuk. Ze schrijft heel gemakkelijk, maar alles behalve saai. Vooral de onderwerpen en diversiteit vind ik zo inspirerend. Ze schrijft over van alles en nog wat en maakt daar ook nog mooie foto's van. Haar lay-out heeft een prachtige, rustige uitstraling. Stiekem ben ik best wel een beetje jaloers, ssst. Anouck's blog is voor de echte random liefhebber. Ze schrijft niet over iets specifieks, bijvoorbeeld beauty. Ik heb me gisterenavond een uur lang vermaakt met haar posts, dus ik zou zeggen; een echte aanrader!


Winterkind van Joanne
Ik was altijd helemaal dol op de lay-out van Joanne, die ze sinds kort veranderd heeft. Deze vind ik ook al zo mooi! Joanne is lerares geschiedenis op een middelbare school. Het is super leuk om haar belevenissen te lezen, maar ook haar posts die geschiedenis gerelateerd zijn vind ik razend interessant. Ik denk ook dat dat komt omdat geschiedenis altijd een van mijn favoriete vakken is geweest. Het lijkt me echt heel leuk om Joanne als lerares te hebben! Ze schrijft daarnaast heel soms persoonlijke posts, die mij echt aan het denken zetten. Ik vind Joanne's blog een echte must read.



De Huismuts van Rachel  
Zo professioneel, en toch heel 'gezellig'. Zo zou ik De Huismuts omschrijven. En met nog veel meer lieve, lovende woorden. Ik heb nog niet vaak een blog gezien die op deze manier in elkaar zit. Op De Huismuts komen veel interieur en huis ideetjes related artikelen voorbij. Ook zijn er twee meiden die voor Rachel schrijven over koken en lekkere receptjes. Die zijn, helemaal in stijl, Kookmutsen genoemd. Hoe komt ze er toch op? Waarom kan ik dat niet verzinnen? Het enthousiasme van Rachel komt echt door elke post heenzetten, dwars door je scherm(pje). Echt het lezen waard dus.


Jennie from the blog van Jennie
Captain obvious dat de meesten van jullie Jennie's blog allang kennen. Ik lees haar blog dan ook al vrij lang, maar de laatste tijd vind ik het steeds leuker worden. Jennie heeft zo veel inspiratie voor allerlei verschillende onderwerpen! Vooral haar "My week in pictures" artikelen vind ik echt fijn om te lezen. Als ik dat in mijn Bloglovin' lijstje voorbij zie komen lees ik het vrijwel meteen. Jennie post ook vaak ontzettend leuke outfits waarin ik mezelf ook al helemaal rond kan zien hobbelen. En, zoals jullie weten, denk ik, wil ik binnenkort heel graag een longboard aanschaffen. Jennie heeft ook net een nieuw board gekocht, en toen ik haar mailde voor wat hulp kreeg ik METEEN ontzettend uitgebreid antwoord. Echt heel lief.


Paperboats van Aline
Als jullie Aline's blog niet kennen, eet ik mijn schoen op. Als er een blogger is die ik praktisch aanbid, dan is het Aline wel. Ze schrijft zo anders dan anderen, op een leuke manier. Ze maakt prachtige foto's en heeft de leukste ideeën. En hebben we het al over Franklin en Emmy(poes) gehad? Jep, weeeeer een poezenmam. Ik ben gewoon gek op poezenverhalen. Paperboats ziet er trouwens ook gewoon echt heel mooi uit he. Die lay-outs voegen toch altijd wat toe aan een blog vind ik. Wauwie. Goed. Je moet dus even stoppen met dit lezen en naar Aline's blog gaan. Of hoe zij het zegt; "Blahgw".


Zo, en dat was dan maar weer #2 van mijn deze-blogjes-zijn-het-aller-aller-leukste-lijst. Ik vind veel meer blogjes leuk, maar anders wordt de lijst te lang. En dan wordt deze post te lang. En dan heb ik geleerd dat niemand het meer wil lezen, hihi. Er komt wel weer een deel drie, promise. En vergeet ook niet deel 1 een bezoekje te brengen, of hoe je dat ook wil zeggen. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lijstje! Behalve Jennie kende ik de blogs nog niet. Fijn om zulke originele blogs te ontdekken! Dankjewel voor het delen :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he? Ben ik helemaal met je eens. Heel graag gedaan! (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen Stel. Ik kende er een paar, de Huismuts is leuk he?! Ik word zo vrolijk van haar blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, echt wel! Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, hihi. Zoveel originele ideetjes! Je weet dat jij in deel 1 staat toch? (: Knuf!

      Verwijderen
  3. Leuk lijstje. Jennie from the blog volg ik ook, en paperboats ook. De rest ken ik nog niet! Snel even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen zou ik zeggen! Het zijn stuk voor stuk hele leuke blogs! Ook die in lijstje #1, die zijn ook zeker weten een bezoekje waard. Liefs! (:

      Verwijderen
  4. Ik ben echt dol op Aline's blog Paperboats! Inderdaad zó anders, maar zó mooi... Ik ben vooral dol op haar foto's... Ik ga meteen even kijken bij Joanne, ik heb zelf ook geschiedenis gestudeerd dus haar blog past vast bij mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? I agree. Oh, super leuk, moet je zeker doen! (: Liefs

      Verwijderen
  5. Zeker leuke blogs, de meeste kende ik al. Alleen de Huismuts is nieuw voor mij, de naam alleen al klinkt goed. Leuk om zo wat nieuwe blogs te leren kennen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Huismuts is echt heel erg leuk, denk dat je die/dat/wat is het nou eigenlijk blog echt heel leuk zal vinden. Liefs

      Verwijderen
  6. oeeh leuke blogs! Ik vind vooral paperboats leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, Paperboats is zo anders dan alle anderen! Aline is echt een heldin, hihi! Liefs

      Verwijderen
  7. Jennie's blog vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Een aantal kende ik nog niet! Aline zeker wel, duh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, duh, inderdaad! Iedereen die het niet kent en het nu wel kent is ook gelijk verslaafd denk ik! Liefs

      Verwijderen
  9. Dankjewel voor je leuke tips! Ik volg weer twee nieuwe blogs via Bloglovin' :-)

    *blij meisje is*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah, ik heb iemand blij gemaakt! (: Super! Liefs

      Verwijderen
  10. De laatste twee volgde ik al, en vooral Aline's blog vind ik geweldig. Haar manier van schrijven is heerlijk, en haar kattenverhaaltjes zijn mijn favoriet! De andere blogs zijn nu aan het laden (langzaam internet), dus daar ga ik zo een kijkje op nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt he? De kattenverhaaltjes, en dan die foto's erbij?! Smelt. Doen, ben benieuwd wat je ervan vindt! Liefs

      Verwijderen
  11. Superlief Stella! Ik vind jou en je blogje ook heel leuk! :D
    Je bent altijd lekker vrolijk en enthousiast, en gewoon leuk! Ik reageer alleen niet zo vaak als ik zou willen, doordat ik blogs vaak onderweg lees en dat niet zo makkelijk reageren is. Toch maar vaker doen.
    Doorgaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wat lief, dankjewel. Ik snap het heel goed, via je telefoon of tablet reageren is echt lastig, ik doe ook niet vaak! Je hoeft niet vaker te reageren hoor, ik ben al heel blij dat je het leuk vindt om mijn gebabbel te lezen! :D En jij verdient je plekje in dit rijtje dubbel en dwars! Liefs!

      Verwijderen
  12. Ik kende de blog alleen van Jennie, maar ik ga zeker eens een kijkje nemen bij de anderen. Pffoe ben twee dagen niet op je blog geweest, en ik mis gelijk heel veel hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Huismuts kende ik nog niet! Even gekeken, ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat lief dat je mijn blog noemt! Ik zie dit nu pas! Ik vind het altijd leuk om door zo'n lijstjes andere blogs te ontdekken. Dankjewel! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.