donderdag 1 mei 2014

"Wat doe jij nu eigenlijk met je leven Stel?"

"Maar, wat doe je dan eigenlijk nu? Want, je gaat niet meer naar school, toch?" Nee, klopt. Ik zit de hele dag op mijn steeds dikker wordende bibs te wachten tot het lot mij zin geeft om wat te ondernemen. Not. Waar spendeer ik mijn tijd zoal aan? Aan het volgende.

Rijles
Ik heb vanaf vorige week woensdag elke week twee keer anderhalf uur rijles. Zometeen weer, om precies te zijn. Ik mag lekker scheuren in een prachtige BMW met een hele aardige, grappige rij instructeur. Ik vind het echt heel erg leuk, terwijl ik dacht dat ik het ontzettend eng zou vinden -mij kennende-. Maar, het is LEUK. Dus, dat is een belangrijk deel van mijn week.

Theorie leren
Omdat ik krampachtig aan het proberen ben mijn rijbewijs in twee maanden te halen -zie je me gaan? hahaha- moet ik dus ook mijn theorie examen snel halen. Ik ben dus ook veel bezig met samenvatten van theorie, en dat leren, en oefenen etc. Ik heb mijn examen gepland op 28 mei, dus gelukkig heb ik nog even. Ik loop stiekem een klein beetje achter op mijn planning, maar dat ga ik mooi dit weekend helemaal inhalen en bijwerken. Go nerdy.

Sporten
Geloof het of niet, ik ben aardig aan het bewegen. Nee, ik sta niet elke dag te zweten in de sportschool, daar krijg ik mezelf gewoon niet gemotiveerd genoeg voor. Is dat een normale zin? Vast niet, care. Ik heb een schema gemaakt. Op maandag en donderdag is het buikspierendag, dinsdag en zaterdag billendag, woensdag en zondag rust en vrijdag armendag. Op armendag doe ik deze "weg-met-de-kipfilets" oefeningen van blogger Jennie. Echt heel leuk bedacht! Voor de rest sta ik op de crosstrainer -terwijl ik lekker Pretty Little Liars kijk- ik probeer te wandelen en pak de fiets.

Longboard dream
Ik wil al heel lang graag een longboard. Of een penny board. Maar, van de penny boards ben ik afgestapt want omdat ze zo klein zijn, zijn ze minder stabiel en gaan veel harder. Niet handig voor en prutsers zoals ik dus. De boards zijn hartstikke prijzig, maar ik heb al aardig wat research gedaan. Jennie was echt heel lief toen ik haar een mailtje stuurde. Zij longboard al een tijdje en ik vroeg haar waar ik op moest letten als ik er zelf een wilde kopen. Ze heeft me heel erg geholpen. Ik ga morgen naar Den Haag om de winkel te bezoeken. Ik zal vast nog niet thuiskomen met een board, maar wie weet! I'm excited.

Kokerellen
Omdat ik vroeger nooit tijd had, of fut, of zin, of motivatie, kookte ik vrijwel nooit. Maar nu, doe ik dat wel! Laatst maakte ik eigen wraps en eergisteren bakte ik een bloemkoolpizza. Geen succes, ik houd niet van bloemkool -waarom ik dan toch een bloemkoolpizza bakte, geen idee, wist ik het maar-. Ik ga vanavond ook koken, ik weet alleen nog niet wat. Ik vind het echt leuk om te doen. Dan ben ik overdag al aan het denken, ga ik booschappen doen -wat ik echt leuk vind dus daar neem ik dan ook de tijd voor.

En andere dingen die ik doe zijn een beetje ukelele spelen, bloggen, met vriendinnen en vrienden afspreken die ik al veels te lang niet heb gezien -zoals vanavond- en proberen een baantje te vinden. Ik heb al best veel gedaan om aan een baantje te komen, maar het is echt lastig! Ik hoop dat ik er snel eentje vind, en ook een leuke!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

13 opmerkingen:

  1. Nou je bent nog best wel actief haha. Ik hoop voor je dat je binnen twee maanden je rijbewijs hebt haha. Ik ga vanavond bami maken, ook heel lekker. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Best wel he? Realiseerde het me ook echt toen ik dit schreef, hihi. Mjam, hoe was de bami? Liefs

      Verwijderen
  2. Druk bezig Stel! Wat goed dat je in twee maanden je rijbewijs wilt halen, zet hem op! En wat leuk dat je steeds meer kookt, hahaha en bloemkoolpizza maken terwijl je niet van bloemkool houdt is natuurlijk geniaal ;) Het lijkt mij lekker, maar goed ik vind bloemkool dan ook heel lekker :) XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Kar, lief van je! Hahaha, ja het klinkt apart he? Ik ben ook HEEL slim dat ik dat dan ga maken! Ik wilde de bloemkool gewoon nog eens kans geven, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  3. mmm, die bloemkoolpizza lijkt me niet echt een succes (terwijl ik wel van bloemkool houd).. maar wauw, je vermaakt je nog prima zo te lezen, good luck! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeee, het was ook heel apart! Paps vond het dan wel weer lekker, maar die vind tomatenketchup bij zijn rode kool ook lekker, dus laten we aan hem maar geen aandacht besteden, hihi. Liefs, en thanks!

      Verwijderen
  4. Wow in twee maanden, dan heb je maar iets van 24 uur les of zo toch? Respect als je dat lukt, ik heb al een pakket van 35 uur met eventuele uitbreiding naar de 40 hahaha oeps.
    Wat ben je goed bezig, na mijn examens wil ik ook echt meet koken en zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof dat ik 37,5 uur les heb. Dat is ongeveer 23 lessen van anderhalf uur. Laten we hopen dat ik er wat van bak! Zo niet dan neem ik gewoon extra lessen en probeer ik het nog eens (: Wie weet! Moet je doen, tis echt leuk! Heel veel succes met je examens alvast! Liefs

      Verwijderen
  5. Voor de ontzettend rommelige jij heb je best veel structuur! Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanaf wanneer begin je met taalwetenschappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh oh ik longboard al bijna drie jaar en ik kan je vertellen dat (als je er iets meer geld voor over hebt) de Gravity Makai echt het beste board ooit is! Is mijn geld helemaal waard geweest. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zeggen: SCHAF EEN LONGBOARD AAN! Het is zooo vet! Ik heb er ook 1, gekocht op marktplaats omdat ik niet meteen een dure wilde kopen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker bezig hoor zo te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.