donderdag 26 juni 2014

Dingen die ik wel aan het doen ben, in plaats van bloggen

Er gaat stiekem best veel vrije tijd van mij naar mijn blogje. Of eigenlijk valt dit wel mee. Ik typ een post als ik geluk heb binnen 20 minuten. Soms zelfs binnen 10, maar dan ontdek ik hier en daar wel aardig wat spellingsfoutjes. Goed. De laatste tijd -lees; week, vooral- schiet mijn inspiratie een beetje te kort. Maar ook mijn zin erin. Mijn blog-libido -yes, I've just used that word- is een beetje laag. Dus deze krullen-, of eigenlijk op dit moment knottenbol, dacht; "Ik ben mijn lezers en lezeressen wel een verklaring schuldig". Of niet, maar ik wilde toch graag eventjes mijn grijsgelakte nagels over mijn toetsenbordje laten rammelen.

Dingen die ik wel doe, in plaats van bloggen. Komen ze.


1. Eten. En dan vooral veel te veel suikers. Foei. Ik eet elke dag wel hagelslag en de ijsjes en chocolaatjes kunnen niet op.

2. Drinken. Water. Ik probeer sowieso per dag een liter drinken. Dat is drie keer mijn favoriete Starbucks beker. Dat lukt me sowieso wel. Ik wil graag naar de twee liter toe. WC, here I come babeeeeeh!

3. Naar de Ikea gaan. Of de Praxis. Of andere home related winkels.

4. Badderen, as usual. Die ga ik zo missen straks, als ik in Leiden woon. Meh.

5. Niet sporten. Vooral zo min mogelijk bewegen, is het motto. Echt heel slecht. Oke ik fiets wel elke dag minstens een half uur, maar kom op, ik ga niet naar de sportschool en de crosstrainer functioneert tegenwoordig als spinnenwebbenhotel en kapstok. Foei Stella, foei.

6. Andere blogjes lezen! Mijn favorieten soms zelfs twee keer. Heerlijk, die artikelen waar ik soms zo heerlijk jaloers op kan worden omdat ze ZO leuk bedacht zijn, of gewoon TE leuk geschreven. De heerlijkheid.

7. Werken. Bij de Appie, you know the drill. Oh, en oppassen. Ze begint steeds meer aan me te wennen en lacht naar me. En om me. Logisch, want het ziet er ook vast idioot uit als ik achter een balletje aanren. Of met klei speel. Tsja.

8. Mijn leuke huisgenootjes leren kennen! Jaaaa! Afgelopen maandag gingen we eten met zijn drietjes. De meiden hadden een onwijs lekkere pasta schotel gemaakt. We keken samen nog de tweede helft van Nederland - Chili en schreeuwden dan ook alle drie uit volle borst bij doelpunt twee. Tijdens doelpunt een liep ik namelijk richting de schaal om nog wat pasta op te scheppen. Mjam. Anyways, ik kreeg de sleutel van de vorige bewoonster -zo'n gek en fijn moment tegelijk!- en we hadden al met al een onwijs leuke avond. Ik ga het daar zo leuk krijgen, ik weet het zeker. Ik voel het. Aan mijn water. 1 liter, om precies te zijn.

9. Slapen. Maar niet zo goed, want er gebeuren zooooo veel te veel excited-e dingen dat ik het soms allemaal even niet kan bevatten. Wat een duur woord. Hoera, Stella wordt intelligent.

10. Kroelen met Jim. Duh.

Dit was het weer. Mijn verslag. Geloof me, ik ga nevah evah niet stoppen met bloggen. Ik heb stiekem gewoon niet zo veel tijd, zin en inspi. Komt goed. Anders eet ik mijn schoen op. Maar wel m'n oude, want de nieuwe wil ik nog aan.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

12 opmerkingen:

  1. Komt goed! Ik lees je blog altijd met veel plezier:) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh, lief! Dankjewel! Alleen al daarvoor zou ik nooit stoppen! Liefs!

      Verwijderen
  2. En van al die dingen moet je lekker genieten (ook van die hagelslag!) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik ook wel, hihi. Stiekem. Thanks Kar <3

      Verwijderen
  3. Je schrijft altijd zo leuk! :)
    & lekker genieten van dit alles <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh dankjewel! Lief! I will (: Ook al geniet ik ook wel heel erg van bloggen, en van lekker schrijven voor meiden die het leuk vinden om te lezen, zoals jij! -Jeei!-.

      Verwijderen
  4. Klinkt heel leuk allemaal! Behalve het niet-sporten misschien, foei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foei he? Ik ga morgenochtend mijn sportschoenen maar eens uit de kast trekken! Liefs!

      Verwijderen
  5. Ik ken het gevoel ik had nog zo'n 183 ongelezen post te gaan :).

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.