dinsdag 3 juni 2014

Een award en 7 feitjes over, eh, mij

Het moet niet gekker worden. Na drie Liebster Awards en één Very Inspiring Blogger Award heb ik er van de laatst genoemde nu alweeeeer eentje 'verdiend'. Niemand minder dan lieve Lauriëtte heeft mij genomineerd. Maar, voordat jullie mijn 7 feitjes gaan bestuderen, wat uiteraard weer andere feitjes zijn dan de vorige keer, moeten jullie die van Lauriëtte ook even lezen, vind ik. En als Stella het vindt, dan is het zo. Grapje. Lachen.


Hier komen ze dan; nog eens 7 feitjes over mij!
#1. Ik heb ontzettend last van een ochtendhumeur. Meestal duurt dit maar zo'n tien minuutjes. Ik moet dan gewoon eventjes in stilte wakker worden en eten in mijn buikje krijgen. Mijn paps heeft dan de behoefte al tegen me aan te gaan kletsen en een kruisverhoor af te steken als ik net met m'n slaaphoofd naar beneden ben gestrompeld. Hoe vaak ik het ook zeg, hij leert nooit dat je in de ochtend niet tegen mij moet praten.

#2. Zingen is het aller, aller, allerfijnste wat er is. Als ik zou moeten kiezen tussen bloggen en zingen, dan, eh. ERROR.

#3. Ik ben vaak negatief ingesteld. Ik zie vaak, zoals mams dat zegt, te veel beren op de weg. Ik denk altijd dat ik realistisch ben, maar volgens mij o-z-geliefde omgeving ben ik niks anders dan negatief op zo'n moment. Het ene rampscenario na het andere vliegt voorbij en het liefst zou ik overal van te voren al een oplossing op hebben. Daar breek ik dan een aantal dagen mijn krullenbol over, totdat het moment daadwerkelijk daar is en alles triljoen miljoen keer meevalt. 

#4. Ik vind havermoutpap heel erg vies. Ik snap niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Ik vind het naar-papier-smakende-prut. Ik vind havermout overigens gebakken wel lekker. Ik maak dan ook graag havermout pannenkoekjes met ei en melk en een geprakte banaan erop. Niet erin. Dan vind ik het niet meer lekker. Ik ben een rare miep. 

#5. Ik doe graag aan zelfspot. En sarcasme. Maar eigenlijk alleen als ik schrijf, want in real life ben ik lang niet zo 'gevat' als hier op dit blogje. 

#6. Ik vind complimentjes in ontvangst nemen best wel heel erg lastig. Of ik ontken het, of ik zeg dankjewel en praat er snel overheen. Niet omdat ik het niet waardeer, maar gewoon omdat ik mij geen houding weet te geven. 

#7. Ik leer graag. Ik zit serieus graag met een interessant boek voor m'n neus, volg mijn planning braaf op, vat alles minstens twee keer samen -serieus- en als het moet kan ik echt een hele -oke, misschien niet een hele, maar praktisch de hele- dag studeren. 

Stella breekt dit keer niet de regels
De vorige keer brak ik stiekem lekker de regels en nomineerde ik niemand. Waarom weet ik eigenlijk ook niet meer, ik ben een ei. Omdat de meeste bloggers die ik zou willen nomineren al door Lauriëtte genomineerd zijn, is mijn lijstje niet zo lang! Maar zeker wel de moeite waard. Voor de andere genomineerden moeten jullie dus echt even langs bij Lauriëtte's blog! DOEN. 

Femke, omdat Femke mijn blogvriendinnetje is, en ze ontzettend leuk schrijft en ik nu al niet kan wachten om haar feitjes te lezen. 

Claudia, omdat ik haar blog altijd leuk vind om te lezen en ze altijd leuk op foto's staat -jaloers-. En omdat ze me ook gewoon een hele lieve, leuke meid lijkt! 

Laura, omdat ik haar blog en schrijfsels zo origineel vind en ze al-tijd wel iets anders leuks en origineels verzint! Ik zou het leuk vinden om meer over haar te weten te komen. 

Kim, omdat zij mijn aller spiksplinternieuwste volger is en ik haar blog tot nu toe heel inspirerend vind! Ze schrijft over alle mooie dingen in het leven en over dankbaarheid. Ook over haar zou ik graag wat meer te weten komen. 

Hannah, omdat ik mezelf altijd herken in haar schrijfsels en ze me ontzettend leuk lijkt! En ze is net terug in Nederland na een jaar in the USA te zijn geweest. Hoe cool is dat?! 

Zo, dat was het dan! Ik hoop dat jullie het allemaal een klein mini beetje interessant vonden. Heel veel lieve rommelige kusjes, 
Stells. 


8 opmerkingen:

  1. Hahaha je maakt me altijd aan het lachen! Ik heb ook niks met havemoutpap, het is gewoon niet lekker. En net zoals jij heb ik ook zelfspot en dat vind ik leuk. Ik ga zeker eens een kijkje nemen op de blogs van de genomineerden. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee he? Eindelijk mijn lotgenootje gevonden, hihi. Doen, echt heel erg de moeite waard! Knuffel!

      Verwijderen
  2. Hahaha, alleen al door de manier waarop jij schrijft krijg ik al een lach op mijn gezicht! Als ik zo jouw feitjes lees lijken wij volgens mij best wel op elkaar! Behalve punt zeven dan, dat heb ik nooit zo leuk gevonden. Ik ga gelijk even een kijkje nemen op de blogs die je genomineerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik blij om! (: ECHT! Ja? Hihi, ik ben ook een echte studiebol, stiekem. Ik kan dan ook wel weer heel goed uitstellen hoor, maar als het echt moet, dan lukt het! Knuffel!

      Verwijderen
  3. *bloost*
    Ik ga hem snel invullen, want je bent nu de tweede persoon die me tagt en ik moet nu echt gaan opschieten van mezelf, want hij moet ingevuld worden. Ik vind het heel leuk dat we die zingverslaving gemeen hebben met elkaar. :) Wanneer gaan we meeten Stel? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedzo, hopstaken opschieten jij! Nee hoor, doe maar lekker wanneer jij het wil (: Jaaaa, we gaan echt snel meeten, lijkt me ontzettend gezellig! Knuffel!

      Verwijderen
  4. Leuk om te lezen Stella! Grappige feitjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je, Stella! Ik ga wel weer even broeden op wat feitjes en dan verschijnt er binnenkort wel een artikel op mijn blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.