maandag 2 juni 2014

Error. Ik loop een beetje vast.

Hoera. Het is nog niet weg. Het zit er nog, en voor mijn gevoel wordt het steeds erger nog ook. Heeft iemand een zakboekje voor me? Zoals jullie weten ben ik een perfectionist. Constant blijf ik dingen aan mijn lay out veranderen. Tot dat ik erachter kwam, zo'n paar seconden geleden, dat het niet de lay out is  wat me dwarszit. Het zijn mijn schrijfsels die me dwars zitten. Ik schreef laatst (klik!) mijn eerste post van de categorie "Blogging". Dat ging over de plannetjes die ik had voor mijn rommelhoekje. Maar, daar is vrij weinig van terecht gekomen. Sterker nog, ik zit nu met nog meer gebakken peren. En daar houd ik niet eens van. -Nee, serieus, gebakken peer, is dat lekker? Bestaat het eigenlijk wel?-.



Ik ben gewoon een leeg geknepen slagroomspuit. Een left over popcorn velletje. Zo eentje die altijd tussen je tanden gaat zitten. Ik heb echt geen idee meer wat ik met mijn blogje aan moet. Ik kan met zoveel bewondering naar mijn blog idolen kijken. Ik heb weer een paar nieuwe, by the way, en echt. Als zij iets online gooien staan mijn ogen als hartjes en mijn mond stroomt over. Kwijl kwijl. Dat wil ik ook!

Zo prachtig kunnen verwoorden als Laura, zo inspiratievol en divers kunnen zijn als Laura -andere Laura- en Lauriëtte. -Volgens mij zit het hem in de naam?!-. Of wat dacht je van lieve Karlijn, die altijd over zulke andere dingen schrijft dan de rest van de blogwereld! Als ik haar verhalen lees vind ik kunst ineens weer bijster interessant. En Aline, 'dfhdjdfnsjsdkadasf'. En zo zijn er echt nog HEUL veel meiden waar ik echt mijn petje voor afzet. En ik heb niet eens een petje, kan je nagaan hoe bijzonder dat is?

Ik dacht dus, omdat ik er zo eentje ben, "Ik kan wel een lijstje maken met blogdoelen voor de komende maand". Dus, dat heb ik gedaan. En dit is het dus geworden.

  • Meer foto's maken met mijn Nikon in plaats van met mijn iPhone -wish me luck-
  • Tijdens alle inspiratievolle -zeldzaam!- momentjes een boekje bij me hebben om het snel in op te schrijven
  • Uitwerken waar je aan begint en niet bij voorbaat al denken "Tis toch niks" 
  • Een keertje een maand lang mijn lay out hetzelfde houden en juist meer aan de content werken
  • Kwaliteit over kwantiteit
  • Er plezier aan beleven -maar dat doe ik toch altijd al-

Zo, en nu ga ik naar beneden, want mams roept dat ze iets heeft gemaakt waar ze trots op is. Nu gaan we het krijgen dames en heren, koeken en, eh, alweeeeer die peren. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

17 opmerkingen:

  1. En ik denken: wow, kan ik maar net zo leuk verhaaltjes schrijven als Stella! Ik lees blogjes met plezier en het maakt niet uit wanneer, hoe en waar (al is het op een duister online-plekje) je ze post: ik ben fan.

    Liefs,

    Laura - andere Laura-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt?! Hahahaha, ahw dat vind ik wel heel erg lief. Dankjewel, dat doet me echt heel goed (: Ik hoop trouwens dat het leuk was op de Ijhallen? Ik zal 't vast wel lezen binnenkort, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  2. Hahaha leeg geknepen slagroomspuit, hoe komt je erop? Ik ben dol op je schrijfstijl, je schrijft met humor en dat is zo leuk. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Roos, je bent altijd zo lief en bemoedigend! :D X

      Verwijderen
  3. Ah lief leftover popcornvelletje ;) Wat ben je toch ook een lieve meid Stel! Blijf alsjeblieft lekker bloggen op de Stella manier, want dat is zó fijn. Jij maakt me elke keer weer aan het lachen (soms zelfs huilen met je mooie verhalen) en ik ben gek op je schrijfstijl!
    En wat voor moois heeft je moeder gemaakt?
    XXXXXX knuffel en kus én nog een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik beloof het, speciaal voor jou. Dat ik zal blijven bloggen op de Stella manier -hoe kan ik 't eigenlijk ook anders doen? hihi-. Ja echt? Zelfs huilen?! Ik hoop eigenlijk meer dat je gewoon altijd lacht, hihi, stiekem. Thanks lieve Kar! Mams had een lekkere salade gemaakt van alles wat er nog in de koelkast te vinden was! Was erg lekker! Heel veel kusjes en knuffels terug!

      Verwijderen
  4. Jaaaa zijn gebakken peertjes niet gewoon stoofpeertjes? Die zijn namelijk super lekker! Naww, word ik zomaar weer genoemd in je blogpost, zo lief. Maakt echt mijn dag wist je dat? Je moet gewoon doen wat je leuk vindt om te doen! Je hoeft niet persee hetzelfde te doen en zijn als je blog idolen, het is jouw blog en ik vind het super leuk om je blog te volgen omdat het gewoon zo spontaan is! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaaaah daar had ik dan weer niet aan gedacht! "Zit je dan met de gestoofde peren", hihi, kan ook! Natuurlijk noem ik jou in mijn post! HALLO?! Hihi, nee oké, graag gedaan! Ik noem je niet voor niks natuurlijk (: Dankjewel voor de lieve, bemoedigende woorden! Liefs!

      Verwijderen
  5. Ik vind je blog juist enorm tof en voel helemaal geen irritante popcornvelletjesachtige taferelen. :))
    Trouwens, bij mij komen de inspiratiestromen altijd op gang net voordat ik moet gaan slapen (super handig enzo), dus ik heb altijd een notitieblokje/telefoon met notitie-app naast mijn bed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha popcornvelletjesachtige taferelen! Ik had er gisteren eentje! Toeval! Ik lag in bed en ik dacht ineensl "OH dit is misschien wel leuk, en dat, en zo, en zus'. Dus, ik had inderdaad even een blaadje gepakt en het snel opgekrabbeld! Volgende keer ligt het dankzij jou op m'n nachtkastje; hoef ik mijn bedje er niet eens voor uit! Dankjewel! Liefs

      Verwijderen
  6. Veel succes! Ik vind je blog sowieso wel heel erg leuk dus doe lekker wat je zelf wilt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet hier echt hard om lachen. Ik kan je vertellen, Stella, jouw blog is zó uniek. Ik kan geen blogs bedenken waarmee ik die van jou kan vergelijken. Het is allemaal zo 'jou'. Je hebt een typische schrijfstijl die echt heerlijk is, dus lekker doorgaan met wat je doet. Lekker schrijven over allemaal random dingen. Dat vind ik het leukst om te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhhh. Hier moet IK hard van lachen. Of naja, hard, ik heb in ieder geval een big smile. Dankjewel voor je lieve complimentjes! <3

      Verwijderen
  8. Van de hondertwintig post die op men scherm verschijnen lees ik alleen de jouwe dus ik denk dat dat genoeg zegt niet?

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.