dinsdag 17 juni 2014

Even een adempauze

Wat zijn jullie lief. Om even met de knuffels in huis te vallen. Alle reacties van gisteren maakten mij ontzettend blij. Ik had echt even geen tijd om op elke reactie apart te reageren, zoals ik altijd doe. Dat vind ik echt stom, sorry daarvoor! Ik vind het dan weer wel fijn dat jullie het leuk vinden dat ik echt mijn eigen ding van mijn kamer maak. En geloof me, ik moet er zelfs ook nog aan wennen om een heel 'andere' stijl te hebben dan 'alle anderen' -voor mijn gevoel-. Ik ben de laatste dagen druk druk druk. Vooral met allerlei dingen plannen. Ik heb me ingeschreven bij gemeente Leiden etc. en alles komt toch ineens dichtbij.

Ik vind het plannetjes maken heerlijk. Het fantaseren. Het 'frutsels kopen'. Ik geniet er volop van. Tot de momenten komen dat ik me realiseer hoe erg mijn leven zal veranderen vanaf augustus. Ik heb er 80 procent zin in, en 20 procent zie ik er stiekem een beetje tegenop. Dat komt natuurlijk omdat ik echt een ontzettend huismusje ben. En wat nou als al dat koken niet lukt? En wat nou als ik me constant alleen voel? En wat nou..


Even een adempauze dus. Het gaat op mijn blogje natuurlijk ook echt nergens anders meer over. Maar stiekem heb ik daarnaast ook niet zoveel inspiratie. En tijd. Vandaag -maandag- bijvoorbeeld, was ik van 's ochtends negen uur tot 's avonds acht weg. Naar de kringloopwinkel, in de stad zoeken naar dingetjes, werken!

Omdat ik mijn blogje niet wil 'verwaarlozen' probeer ik wel lekker foto's te maken van wat ik doe en koop etc, maar het is aardig druk en ik heb stiekem ook niet zoveel inspiratie voor 'zinnige content'. En om nou elke dag iets online te gooien over mijn kamertje is nou ook niet echt interessant. Ik zal de komende tijd dus iets afweziger zijn dan ik zou willen, maar ik weet gewoon dat jullie dat begrijpen.

Hoe gaat het met jullie? Wat houdt jullie bezig?
-Ik zou zo graag in het 'echt' met jullie willen kletsen..-

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Hebben jullie nog leuke webshop tips voor huis-dingetjes? Het liefst een beetje vintage achtig! (:

12 opmerkingen:

  1. *Knuffel terug* - Gewoon doen wat goed voelt voor jou! Natuurlijk is het spannend om uit huis te gaan maar met die 20 procent komt het ook echt wel goed hoor! Geloof mij maar. Zou ook graag in het 'echt' met jou willen kletsen, maar stiekem vind ik dat ook wel een beetje eng haha. Succes met alle voorbereidingen Stella! Vintage achtige webshops ken ik niet echt. Loods 5 is heel erg leuk! Daar hebben ze echt van alles en nog wat, is bij Sliedrecht. Mijn favoriete winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit trouwens net op de blog van Team Confetti te kijken en in het artikel over nieuwe Ikea producten staan lampen die misschien wel leuk in jouw kamertje passen! Met mooie vrolijke kleurtjes. Tenminste, of het in je kamertje past kan jij het beste over oordelen haha, maar ik moest gelijk aan jou denken toen ik ze zag! x

      Verwijderen
    2. Ahhh lief! <3 Ik vind t ook eng! Ik heb via m'n blog afgesproken met Femke van undendful en Karlijn van Wonderlicht! Dat was stiekem best spannend, maar echt heel gezellig! Het lijkt me serieus leuk om eens in 'real life' af te spreken! Loods 5 kwam mams laatst ook mee inderdaad! Daar gaan we binnenkort heen! Dankjewel voor de tip(s), ik ga gelijk even kijken! Dikke knuffel X

      Verwijderen
  2. Ik vind het nog steeds zo leuk voor je dat je op jezelf gaat wonen <3 Er komt echt heel veel bij kijken geloof mij maar, want ik woon ook op mezelf. Maar als je er eenmaal woont is het echt heeerlijk. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je eenmaal op jezelf woont wil je niks anders meer! En ik weet niet precies hoever je van je ouderlijk huis gaat wonen, maar die kan je natuurlijk ook nog gewoon opzoeken. Het is niet zo dat je je ouders nooit meer ziet. En met Skype kan je natuurlijk ook regelmatig contact houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongeveer een uurtje -of iets meer- met de trein en bus! Skype is inderdaad al 'in the making' op mam's telefoon. M'n paps heeft al een account voor z'n werk en ik ook dus nu mams nog!

      Verwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat het spannend is om uit huis te gaan, maar ik denk echt niet dat je je alleen gaat voelen. En koken, dat komt wel goed. (Af en toe een opwarmmaaltijd is ook geen enkel probleem.)
    Ik wacht in ieder geval vol spanning op foto's wanneer alles dan helemaal af is.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het ook niet (: En zo wel, dan hoort dat erbij en leer ik daar ook weer van! Inderdaad, een opwarmmaaltijdje gaat er ook altijd wel in, hihi. Ik zal je nog wel even in spanning houden, maar ik hoop dat dat het waard is! X

      Verwijderen
  5. Het gaat echt wel goed komen. Het zal even wennen zijn, maar het komt goed!
    Doe lekker rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen zal je je niet snel voelen dan drop je toch gewoon een post dat je een beetje eenzaam bent en dan krijg je allemaal virtuele knuffels opgestuurd. Hoe het met mij zit? Een beetje in het zelfde schuitje. Volgend jaar een nieuwe school en een nieuw avontuur. Dus ook 80% zin en 20% angst. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.