vrijdag 20 juni 2014

Glimlachmomentjes

Weer een keer een grateful lijstje. Dingetjes waar ik blij van word/werd. En laat dat zou niet heel lastig zijn, want de laatste tijd gebeuren er veel fijne dingetjes! Toevallig voel ik me de afgelopen dagen wat minder, dus misschien is het ook juist goed om dan stil te staan bij de dingen die wel fijn zijn en goed gaan en een happy feeling veroorzaken! Als je de vorige ook wil lezen, klik dan hier.

Ik werd uitgekozen uit een hele bubs -kennen jullie dat woord ook?- leuke meiden! Met het hospiteren, bedoel ik dus. Ik ga dus volgend jaar in hartje Leiden wonen! 


Het uitzoeken van meubeltjes en spulletjes voor in m'n kamertje maakt me ook heel happy. Ook al sta ik er soms wel een beetje bij stil dat ik dan dus niet zo vaak meer thuis ben en paps en mams niet zoveel zie en.. Dit was een blij lijstje, Stella. Heb je mijn eerste aankoopjes gemist? Klik dan hier.


Jim die geslaagd is voor zijn VWO. Trots! Ook een van mijn beste vriendinnetjes Bregje is geslaagd! Zij gaat volgend jaar ook in Leiden studeren! Eigenlijk gaan mijn twee beste vriendinnen naar Leiden volgend jaar, bedenk ik me nu. WIEHOE.


Ik kreeg afgelopen dinsdag mijn propedeuse van International Communication Management. Ook al ga ik niet door met deze studie volgend jaar, ik ben toch wel heel blij met deze 'prestatie'. En het staat altijd mooi op je CV, toch?


Ik zag alle meiden weer die ik al zo lang niet had gezien! De meiden van m'n studie dus. En mijn Russische vriend Egor! 


Ik mag er niet veel over op internet zetten -safety reasons- maar binnenkort gaan paps, mams, Jim en ik lekker op vakantie. Destination? Aruba! Hartjesogen.


Ik kreeg een cadeautje van Jim voor het halen van mijn propedeuse; een Studenten Kookboek! Daar binnenkort meer over! En, Jim's mam had van de C1000 nog spaarkaarten over van de handdoeken actie. En ze heeft dus gewoon een paar super leuke handdoeken voor mij meegenomen! Lief!


Ik ga morgen -dat is voor jullie vandaag- naar het concert van John Mayer! John Mayer. Need I say more? John Mayer?! 


Ik heb vier ontzettend lieve schaaltjes gekocht/gekregen/meegenomen/gestolen -nee niet gestolen- afgelopen woensdag! Ik ben er helemaal blij mee, laat die kwark ontbijtjes maar komen! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

PS; Sorry van de lack of humour!

16 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk positief lijstje! Je schrijft echt ontzettend leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Bubs' klinkt mij bekend in de oren ja! Niemand snapt mij ooit als ik dat zeg, maar meestal in de context komt toch mijn bedoeling wel over, dat is prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, bups ken ik ja :) Ik had laatst een hele discussie met een vriendin over het woord 'pikken'. Wij zeggen bijvoorbeeld, limonadesiroop pikt (als in plakt) maar volgens haar bestaat dat woord niet. Terwijl hier (oosten van het land, die boerenbende dus) iedereen het woord kent :) Ik houd van dankbaarheidslijstjes, maar dat wist je al! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aruba, wat heerlijk! Veel plezier vanavond en alvast een fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het uitzoeken van nieuwe meubeltjes ook zo leuk! En ik ben druk inspiratie aan het zoeken op Pinterest :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oelala, ben benieuwd! Verschijnt dat binnenkort op je blog? X

      Verwijderen
    2. Ja, misschien moet ik dat maar eens gaan doen! Wat een goed plan. :) En mag ik je de award bezorgen voor de leukste comment-maker? Jouw reacties geven me altijd een glimlach op m'n gezicht.

      Verwijderen
  6. Wat een fijn lijstje en wat een fijne blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super fijn! En john Mayer, ik ben zo jaloers!
    Je hebt echt een super leuke blog trouwens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh, dankjewel! Lief! Al die complimentjes, jeetje. (:

      Verwijderen
  8. Wat een fijn lijstje (vind ik altijd leuk om te lezen in de ochtend). En wat heerlijk dat jullie binnenkort op vakantie gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Healthy breakfast in leuke kommetjes echt geweldig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.