zondag 1 juni 2014

Ik zat weer eens met m'n billen in Zeeland

Donderdagavond reden Jim en ik rond 9 uur weg en kwamen we na een gezellige autoritje van ongeveer twee uurtjes aan bij zijn paps in Zeeuws Vlaanderen. Het is er altijd zo heerlijk rustig en Jim en ik voelen ons altijd helemaal ontspannen. Ik had besloten een keertje extra veel vast te leggen zodat ik jullie wat meer kan laten zien van mijn weekendjes Zeeland! Die kiekjes wilde ik nu eventjes met jullie delen, dus eh, een soort van La derniere fin de la semaine, ofzoiets. Oja, eventjes dit; ik maak mijn foto's altijd 'mooier' met de vsco cam app. Maareh, helaas pindakaas voor mij pakt dat op mijn laptopscherm minder mooi uit dan op mijn iPhone. Vandaar dat de foto's eruit zien alsof de lens een beetje, eh, viezig was. Ofzoiets. Oja, en nog eventjes nog meer van dit; ik bedacht me dat het misschien een beetje een TE lang verhaal werd als ik bij elke foto een mega 'uitleg' zou geven, dus vandaar de korte regeltjes manier. Weer eens wat nieuws!




1. De salade die ik met mijn vriendinnetjes maakte vlak voor we vertrokken naar Zeeland.
2. De boodschappen die we voor die salade deden. Zeg je dat zo? Ach. 
3. In de auto, vroem vroem!
4. De tuin in Zeeland. MOOI! 


5. Ontbijtje, mmm. Ik at pure hagelslag, as usual
6. De broodjes, vers uit de oven! 
7. We gingen lekker naar het strand. 
8. Lunch time; twee boterhammen met pindakaas en een halve banaan! Daar zit ik altijd zo lekker lang vol van, en het is ook nog eens best wel een beetje summer body proof. Ofzo. 


9. Kopje groene thee in de ochtend! 
10. Jim's zusje Georgina en ik! Alleen heb ik mezelf er half afgeknipt want ik voelde me niet helemaal comfortable bij deze foto van mezelf. Zegmaar. Tis mijn blog, toch? Hihi. 
11. Voor jullie allemaal!
12. Eh, ja. Selfie.


13. Zaterdag gingen Jim en ik naar een grasveld -zo'n mooi grasveld, met bomen en waar niemand is!- en we kochten bij de Albert Heijn een grote bak watermeloen. Mmm! 
14. Zon, zullen we trouwen?
15. Selfie numero dos.
16. Jim en zijn schatje, onafscheidelijk. 

Zo, dit was het dan maar weer. Nu ga ik snel naar buiten want 1. Ik heb vandaag niet het vermogen om op de manier te schrijven als ik normaal doe en dat irriteert me een piecie. en 2. Het zonnetje schijnt! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's! Ziet er allemaal heerlijk ontspannend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! (: Yes, dat was het zeker weten! Liefs!

      Verwijderen
  2. Wat een fijn weekend! :) Foto's zien er goed uit hoor! Ik bewerk mijn foto's ook altijd met VSCO CAM! Werkt zo fijn! Geniet nog even van het zonnetje op deze zondag! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vindt je? Wat lief, dankjewel. Jeei, mini-zelfvertrouwen-boost. Ja, fijn he? Vind ik ook! Ik vind de filters ook mooier dan die van Instagram, eigenlijk! Dankjewel, jij ook! (: Liefs!

      Verwijderen
  3. Ah dat ziet er fijn uit zeg! Die donkere driehoeksbroodjes, waar haal je die? Bij de AH? Ik vind je foto's mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep! Bij de Albert Heijn, of bij de Aldi! Ze zijn echt heel lekker, mjam! Dankjewel, echt lief van je! (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Oh ik wil ook nog eens naar zeeland. Het is alweer super lang geleden. Toch mooie foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het toch een fijne provincie! Ik ben vorig jaar augustus vanuit Delft naar Middelburg verhuisd omdat ik hier nu studeer, en ik vind het toch wel fijn om hier te wonen. En je foto's zien er alsnog leuk uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.