donderdag 12 juni 2014

Les derniers jours | zeventien

Afgelopen tijd is een heel heel heel, ja, hoe zeg je dat? Spannende? Naja, het is een tijd geweest waarin heel veel dingen gebeuren. Allemaal dingen waarvan ik denk; "Stel, meid, je wordt ouder!". Heel emotioneel, sentimenteel en al die moeilijke woorden die gevoelens uitdrukken. Mijn mams zei laatst voor de grap; "Oei, ik groei!". Die opmerking was gerelateerd aan een boek van 'vroeger' waarin beschreven wordt wat je als ouder(s) moet doen met plotselinge groeispurten van je kindje. Goed. Fijn. Leuk mam. Ik heb de laatste tijd hier en daar weer wat dingetjes vastgelegd. Of course.


#1. Home new home
Dinsdag 3 juni heb ik gehospiteerd. En het was raak! Ik ga vanaf augustus het huis uit. Ik ga in Leiden wonen! LEIDEN! Het hele hospiteer verhaal staat al een tijdje online. Als je het gemist hebt en je wil het graag lezen, klik dan hier.

#2. Shoppuuuuuuun
Ik ging vorige week ook een dagje shoppen met me, myself and I. Lekker op mijn gemakje wandelde ik door de stad en kocht ik een paar leuke items. Ook daar heb ik al over geschreven. Wil je dat graag zien? Klik dan hier.

#3. Leiden
Even een fotootje van Leiden. Mooi hè? Jaaaaa.

#4. Gehaktballetjes?
Omdat ik mijn kamertje natuurlijk binnenkort moet gaan inrichten, heb ik het Ikea boekje opgezocht en ben ik eens wat rond gaan snuffelen erin. Ik heb al wat dingetjes hier en daar gezien die ik leuk vind, maar voordat ik daar een beslissing over maak, moet ik eerst de kamer hebben opgemeten natuurlijk! Dat gaat -voor mij op dit moment, dinsdagmiddag is het nu- aankomende donderdag om twee uur gebeuren; de officiële overdracht. AAAH. Pinch me.


#5. Festivallen!
Afgelopen zondag gingen een paar vrienden van mij, Jim en ik naar festival 'Met hart en ziel" in Utrecht. Bunnik, om precies te zijn. Het was een onwijs warme dag en gelukkig ben ik niet verbrand. Smeren, smeren, smeren. Twee vrienden van mij die vroeger in 'mijn' bandje zaten spelen nu met een andere band, met als main artist Ronald Hendriksen. YouTube hem maar eens, hij is echt goed. We zijn daar de hele dag geweest, totdat zij om half acht moesten spelen. Het was een gezellig niks-doe-dagje.

#6. KIJK MIJ NOU
Sinds heel kort durf ik shirtjes aan die kort zijn. Vind ik dan. En dat is heel wat, trust me. Dus ik stond in de tuin en vroeg Jim of hij een foto wilde maken. Dit is een van de resultaten, want die andere vond ik allemaal stom, hihi. 

#7. "HAM"
Jim at een lekkere, kleffe hamburger met veel te veel saus en chemische kaas. Maar hij vond het errrrrug lekker, zo te zien! Sorry schat. 

#8. Met hart en ziel
Het festival was echt leuk 'in elkaar gezet'. Allerlei tentjes met andere dingetjes. BBQ, snacks, couscous, cocktails, koffie, theebar, etc. Er was ook een groot doek gespannen met daaronder allemaal leuke zitzakken waar iedereen lag te chillenbillen. 

Zo, dit was nummer zeventien van Les derniers jours alweer. Eens kijken of ik komende tijd wat meer foto's kan maken, want het is niet veel soeps he? Ik hoop dat jullie allemaal snel lekker klaar zijn met school en de laatste loodjes. Hallo zomer(vakantie)! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

6 opmerkingen:

  1. Stellaaaa wat heb jij een mooi figuurtje ! Korte shirtjes staan je goed meid <3 Vind het nog steeds zo leuk voor je dat je in Leiden gaat wonen :) Als ik aan de Ikea denk, dan denk ik gelijk aan die heerlijke gehaktballen. Volgens mij hebben ze daar een andere naam voor, maar ze zijn heerlijk. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhhw dankjewel, lief! <3 Hahaha ja he? Van die Zweedse gehaktballetjes! Wie weet dat we die nog wel eventjes meepikken als we er zijn! Knuffel!

      Verwijderen
  2. Dat festival ziet er super gezellig uit, lekker zomers! Oeeh wat spannend dat je al zo snel je sleutel krijgt! Dan heb je nog vet lang de tijd om alles in te richten! Ben zo benieuwd wat je allemaal gaat kopen, gaat vast heel erg mooi worden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aawh wat een heerlijke foto's! Dat festival ziet er ook echt te goed uit :)
    En gefeliciteerd dat je het bent geworden en gaat verhuizen, dat gevoel van verandering zal nog wel even aanblijven en misschien zelfs wat erger worden als het inpakken begint maar vergeet er niet van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie de zomer! Heerlijke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.