donderdag 5 juni 2014

"Shoplog? Jij? Huh?"

Hoi. Stella is de naam. Vanochtend ging ik, puur op zijn Stella's, vanaf Jim's huis, een stuk lopen, naar de bushalte, om daar, met de bus dus, richting de stad te gaan. Komma feest aanwezig. Ik liep lekker met m'n knot op m'n hoofd en mijn niet bepaald sexy outfit door de stad te slenteren. Veel vertrouwen had ik er niet in, want laatst ging ik naar Amsterdam, best place to shop, en ik kocht dus niks. Maarrrrrrrr, vandaag was dat anders, dames en heren, koeken en peren. Koeken en snoepjes, appels en peren. Gatver ik moet trouwens niet aan eten denken nu. Ik kocht na het shoppen een veel te duur foccacia (?) broodje bij de La Place met tonijnsalade. Het is helemaal verkeerd gevallen. Ik heb de laatste dagen sowieso echt geen honger. Veel te veel adrenaline door dat hele op kamers gaan. -Ik heb er dus zo veel zin in dat ik nergens anders meer aan denk-.



Ik had jullie -en vooral mezelf- beloofd om meer foto's te schieten met mijn Nikon. Dat is dus inderdaad wat ik zojuist gedaan heb. Ik heb mama's oude kapstok leeggeruimd en tegen een witte muur gezet. Het licht viel een beetje uit een vreemde hoek en aangezien ik geen centjes heb voor fotoshop heb ik maar geprobeerd om de lelijke schaduwen op een andere manier weg te werken. Ook niet echt een succes. Maar, uiteindelijk gaat het om de kleren, right? Mijn "stijl", als het al zo te noemen is, is eigenlijk heel wisselend. Ik zoek gewoon uit wat ik leuk vind en dat koop ik dan. Heel simpel eigenlijk. Nu hoop ik natuurlijk dat jullie het ook leuk vinden!



Sting - 15,-

Sting - 20,-

Sting - 17,95 

Only - 30,- 

H&M - 30,-

Zoals jullie kunnen zien
  • Heb ik mijn kleedgeld er vrolijk doorheen gejast
  • Probeer ik een beetje 'zomers' te denken en mijn liefde voor zwart te negeren
  • Zijn de schaduwen errug mooi as I already said
  • Wordt het tijd dat ik beter leer omgaan met mijn Nikon
  • Is de kapstok heel oud, maar wel mooi! Vind ik dan.
Dit was hem dan. Mijn aller eerste shoplog! Eigenlijk best leuk dit. Moet ik het vaker doen? -Niet dat ik zo mega vaak ga shoppen, hihi-. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

19 opmerkingen:

  1. Jaa, vaker doen! En ik vind de foto's echt mooi gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Okiedokie, komt voor elkaar! Dankjewel, gelukkig maar! Liefs

      Verwijderen
  2. ah, die met die streepjes is vet leuk (: Van mij mag 't ook best vaker! (maar wel gewoon in foto's, van die shoplogfilmpjes vind ik altijd zo suf).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank youuu (: Neeee filmpjes durf ik sowieso niet op te nemen, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  3. Dat witte shirtje van de sting vind ik wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh oh, de rest niet? Hihi, nee hoor, ik snap 't. (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Jaa vaker doen, leuk! & De foto's zijn prachtig geworden hoor. Leuke items heb je geshopt! Dat gestreepte shirtje met de knoop onderin heb ik ook, fijn shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieve Lauriëtte! (: Echt? Hihi, jaaa en hij zit zo lekker! Ik heb hem ook in het wit met zwarte/donkerblauwe streepjes! Maar die had ik al eerder gekocht! X

      Verwijderen
  5. Echt leuke dingen heb je gekocht! Vooral de eerste twee shirts, die zou ik ook zo kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's heb je van de items gemaakt, erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankoopjes! En de foto's zijn erg mooi. :) Het streepjes shirtje is zo leuk! Ik heb hem ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze shoplog leuk gemaakt, door je leuke verhaal hihi. Je hebt leuke items gekocht meid. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh dat shirtje met die streepjes is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je aankopen zijn zo leuk!

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah die dingen zijn zo leuk, lekker vrolijk en 's zomers en fijn haha. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt erg leuke aankopen gedaan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! vooral het gestreepte shirtje

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.