dinsdag 10 juni 2014

Trending dingen die Stella ook wil, doet of draagt

Er zijn zo zo zo veel dingen in de wereld. Zo veel dingen in de wereld die iedereen wil. Wil hebben, wil kunnen, wil doen, wil dragen. Trends. Enzo. En laat ik nou gek zijn op trends. Althans, sommige. Aan de ene kant ben ik zo'n hippe kip die niks hetzelfde wil als de mainstream. Maar, ik vind sommige dingen soms VEEL te leuk. Komt 'ie.


Fujifilm's moderne polaroid poepie
Je ziet ze tegenwoordig best heel veel. Beetje best super veel. De moderne versie van de polaroid camera. Je maakt een foto en ploep je foto komt eruit. En als het even kan ook nog met zo'n leuk filter achtig look-je. En ja, ook ik zou dit leukerdje graag willen hebben. Maar, het kost nogal wat centjes en er ik ben ook graag trouw aan mijn lieve Nikon. 

Zonnebril met ronde glazen
Lekker hipster like; een zonnebril met ronde glazen. Ja. Dat vind ik leuk. Ik heb de perfecte nog niet gevonden. NOG niet. Deze is onbetaalbaar, helaas. Merkbril. Maar, ik ga zeker opzoek naar een budget versie van dit schatje. Als jij die weet te vinden, please let me know

Avocado pado mado lado
Stiekem vind ik het helemaal niet zo heel erg lekker. Schaam. Maar, ik ga wel meer met deze vrucht -ja waarom het fruit is weet ik ook nog steeds niet- experimenteren, omdat het zo ontzettend goed voor je is! Weet jij nog een lekker receptje met avocado? Ik vind hem erg lekker op een broodje met honing en gebakken coburger ham. Dat receptje heb ik van Lauriëtte. Klik hier

Latte
Ik houd stiekem helemaal niet zo van koffie. Maar ik vind het ZO leuk staan. En ik denk dat ik er best baat bij ga hebben om koffie te leren drinken. Studentenleven, enzo. Dus; ik ga het toch maar eens proberen. Herinneren jullie mij eraan? 

Longboards
Zoals jullie weten heb ik een zeer groot zwak voor longboards. Ik wilde er echt graag eentje hebben, maar ben teruggekrabbeld door mensen om mij heen die het toch een beetje argwanend bekeken. En toen ik me realiseerde dat ik het hoogstwaarschijnlijk echt totaal niet kan. En straks staat dat dure ding hier in de garage en kijk ik er nooit meer naar om. Even een nachtje -of een paar in mijn geval- over slapen dus. 

High waisted shorts
Ik heb er eigenlijk al twee jaar eentje, maar dat is een soort van net-niet-shortje. Die is van Vila. Laatst paste ik er eentje van Levi's bij de Urban Outfitters, maar die sloot echt niet mooi aan. Ik ga dus nog even op zoek. Tot dan doe ik het nog lekker met mijn Vila broekie. 

Travellers notebook
Dit boekje hier op deze 'foto' is van Midori. Dat merk heb ik ontdekt door Karlijn, die al haar mooie creatieve lijstjes daarin maakt. Mij gaat het nu vooral om het concept achter een travellers notebook. Vroeger probeerde ik het al. Met boekjes op pad en dan zou ik alles erin plakken en alles opschrijven. Hield ik zo'n eh, twee, misschien drie dagen vol. Ik ben meer van het typen, denk ik. Dus, dit jaar hoop ik mijn iPad of Macbook -verwend much- mee te nemen op vakantie. Maar, misschien ook wel helemaal niet en ga ik lekker een paar weekjes internetloos zijn. -Zei ik dat net echt?!-.

Vegan, biologisch, groen, and so on
Ik wil dit echt graag. Eigenlijk. Groen zijn. Milieu bewust. En 'dier bewust'. Ik voel me de laatste tijd steeds 'naarder' als ik een stuk vlees eet. Ik heb al met Jim afgesproken dat we later zeker weten biologisch vlees gaan kopen en ook vegetarische dagen in gaan lassen. Nu ik op mezelf ga -aaaaaaaaaaaah- weet ik ook echt zeker dat ik steeds minder vlees zal eten. Of ik de centjes heb om biologisch vlees of vegetarisch 'nep vlees' te kopen weet ik niet, maar ik ga zeker minder vlees eten. Promise.

En, welke trends volgen jullie ook? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

24 opmerkingen:

  1. Wow, jij bent een beetje mijn evenbeeld met dit lijstje. Al heb ik al shorts en een longboard, maar de rest wil ik ook heel graag. Vooral avocado eten, want ik zie altijd van die toffe foto's ermee, maar ik vind het gewoon helemaal niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij lijken wij stiekem ook wel een beetje op elkaar! Ik vind het dus ook niks, maar zoals ik zei, met een broodje en gebakken coburger ham en honing smaakt het wel echt lekker!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke! Ik vind de spijker shortjes met witkant heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oelala ja! Ik weet precies welke je bedoelt! Leuk (:

      Verwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes!! De smaak van avocado zelf is inderdaad niet zo bijzonder, maar daarom wel makkelijk te combineren met lekkere ingrediënten! Zo'n polaroid camera wil ik ook zo graag, maar die films zijn redelijk aan de prijs! :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelfs wel eens gehoord dat mensen avocado's gebruiken voor 'gezonde' brownies. En dan om de textuur te krijgen, en juist niet de smaak omdat ze inderdaad zo'n vage smaak hebben! Liefs!

      Verwijderen
  4. Oh, de travelers notebook staat ook op mijn lijstje. En ik ben fan van mijn vintage Levi's. Zo'n fijn ding. En d;aaargh de fujifulm polaroid ding. Ik wil die ook :( Ik snap je Stella, ik snap je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oelala heb jij er eentje? Super! Ja, degene die ik paste zat echt niet mooi helaas ): Wij snappen elkaar Maaike, jeei! (: Liefs

      Verwijderen
  5. met advocado kan je het perfecte haar masker maken! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa heb ik wel eens gehoord. Gatsieeee bahhhhh trouwens, het idee, haha. Liefs!

      Verwijderen
  6. Zo'n polaroid staat ook op mijn 'wishlist', jammer dat ie een beetje prijzig is, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt he? We zouden een protest moeten aantekenen. Hahahaha oké stom grapje. Maar het zou wel fijn zijn als er een soort budget versie komt! Liefs

      Verwijderen
  7. Die polaroid wil ik ooook, en dan alleen maar omdat je foto's er gelijk uitkomen haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha echt he?! Ik stiekem ook alleen daarom! X

      Verwijderen
  8. Oooooh ik heb die polaroidcamera, zo leuk! En ik heb een high wasted short van de American Apparel (wel in de sale gehaald) en die is perfect, ik draag hem letterlijk deze hele week al.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. American Apparel, das inderdaad best prijzig toch? Misschien moet ik ook maar eens daar gaan rondkijken. Is er een internetstore? Die ga ik even Googlen! Liefs!

      Verwijderen
  9. Ik wil ook een hippe kip zijn! Die camera is toch fantastisch, ik vind hem eigenlijk nog toffer dan toen in dat ene lomography winkeltje. En avocado, gadverdamme (sorry) maar ik vind het zo niet lekker :( En Stel een midori boekje is zo fijn, en serieus jij Moet er ook gewoon eentje hebben, want het is iets voor jou! Over dat longboard wil ik niet eens beginnen, want hoe vet is dat?! Ik zou er zo graag een willen, maar ik denk dat ik er te onhandig voor ben. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stiekem wel he? Hahahaha, ik dus ook niet, bleh. Ja? Echt? Misschien wordt het dan toch eens tijd dat ik er eentje aanschaf! Hallo nieuw boekje, welkom tot Stella's veel-te-grote-boekjes-familie, hihi. Ik denk dus ook dat ik veeeeel te onhandig ben ervoor. X

      Verwijderen
  10. Dit lijstje is inderdaad best wel heel tof (en een longboard kan ik je zeker aanraden want ze zijn zó zó zó fijn en leuk).
    Salade van avocado met gekookt ei, rucola, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing is trouwens ook nog best eetbaar, verder is avocado inderdaad helemaal niet zo lekker als het eruit ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw. Ik wist niet eens dat al die dingen er waren. Daarom volg ik nooit trends. xD
    Ik heb trouwens wel ronde zonnebrillen. Beetje hippie-achtig, zijn die. Zag ik gewoon eens liggen op de markt.
    Die camera lijkt me wel echt übervet. Terug naar vroeger, niks digitaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind polaroids echt geweldig maar ik baal een beetje van dat mainstream.. Innerlijke hipster in mij zegt dat ik het toch maar niet moet doen. Wel een leuk lijstje, succes met je groen doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw amazing items! love to longboard!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.